Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605.

Bild:
<< vorherige Seite
CXLII. Von Antonio Codro.

DEr Antonius Codrus ist ein solcher
närrischer Gesell gewesen/ daß er auch
diese Wort/ als ein Fewer in seinem stu-
dier stüblein auffgangen war/ hat von
sich hören lassen: Ey Christe was hab ich doch so
grosses wider dich begangen? Was vor einen dei-
ner H. hab ich beleidiget oder erzürnet/ daß du so
grewlichen vber mich wütest vnd tobest? Nach sol-
chen Worten kehret er sich gegen das Bildtnuß
Marie/ vnnd redet es also an: Hör du liebe Jung-
fraw/ wann ich vielleicht an meinem letzten end/
wann mir der Athem außgehen will/ zu dir kom-
men werde/ vnnd dich vmb hülff vnnd beystand an-
schreyen/ so erhöre mich nur nicht/ rechne oder nim-
me mich auch nicht vnder die deinen/ dann ich hab
gäntzlichen bey mir beschlossen/ bey den hellischen
in der Hell zu leben in Ewigkeit. Vber das/ in der
letzten nacht/ in welcher er noch sein Geist auffge-
geben/ hat jhn gedaucht er sehe einen vberauß gros-
sen Mann/ mit einem beschornen Kopff/ einem
langen Bart/ der biß auff die Erden hieng/ mit
fewrigen brennenden Augen/ in jeglicher Hand ein
brennend Fackel tragen/ vnd vber den gantzen Leib
zitternd zu jhm kommen/ diesen hat er also angeredet:
Horch Gesell/ wer bistu/ der du allein in einem sol-
chen scheußlichem hellischem Kleid/ zu der zeit der
nacht/ da alle Menschen ligen vnnd schlaffen/ her-
umb spatzierest? Bey leib vnnd leben gehe nicht bey
mich/ dann ich ein Freund Gottes/ sag her was du
suchest/ vnd wo du hin gehest? Vnd als er dieses ge-
redt/ springet er auß dem Beth als wolt er dem
scheußlichen Gesellen/ der jetzt wolt auff jhn ins
Beth fallen/ entweichen. Barthol. Bononiens. in
vita Codri pag.
50.

Von
CXLII. Von Antonio Codro.

DEr Antonius Codrus iſt ein ſolcher
naͤrriſcher Geſell geweſen/ daß er auch
dieſe Wort/ als ein Fewer in ſeinem ſtu-
dier ſtuͤblein auffgangen war/ hat von
ſich hoͤren laſſen: Ey Chriſte was hab ich doch ſo
groſſes wider dich begangen? Was vor einen dei-
ner H. hab ich beleidiget oder erzuͤrnet/ daß du ſo
grewlichen vber mich wuͤteſt vnd tobeſt? Nach ſol-
chen Worten kehret er ſich gegen das Bildtnuß
Marie/ vnnd redet es alſo an: Hoͤr du liebe Jung-
fraw/ wann ich vielleicht an meinem letzten end/
wann mir der Athem außgehen will/ zu dir kom-
men werde/ vnnd dich vmb huͤlff vnnd beyſtand an-
ſchreyen/ ſo erhoͤre mich nur nicht/ rechne oder nim-
me mich auch nicht vnder die deinen/ dann ich hab
gaͤntzlichen bey mir beſchloſſen/ bey den helliſchen
in der Hell zu leben in Ewigkeit. Vber das/ in der
letzten nacht/ in welcher er noch ſein Geiſt auffge-
geben/ hat jhn gedaucht er ſehe einen vberauß groſ-
ſen Mann/ mit einem beſchornen Kopff/ einem
langen Bart/ der biß auff die Erden hieng/ mit
fewrigen brennenden Augen/ in jeglicher Hand ein
brennend Fackel tragen/ vnd vber den gantzen Leib
zitternd zu jhm kom̃en/ dieſen hat er alſo angeredet:
Horch Geſell/ wer biſtu/ der du allein in einem ſol-
chen ſcheußlichem helliſchem Kleid/ zu der zeit der
nacht/ da alle Menſchen ligen vnnd ſchlaffen/ her-
umb ſpatziereſt? Bey leib vnnd leben gehe nicht bey
mich/ dann ich ein Freund Gottes/ ſag her was du
ſucheſt/ vnd wo du hin geheſt? Vnd als er dieſes ge-
redt/ ſpringet er auß dem Beth als wolt er dem
ſcheußlichen Geſellen/ der jetzt wolt auff jhn ins
Beth fallen/ entweichen. Barthol. Bononienſ. in
vita Codri pag.
50.

Von
<TEI>
  <text>
    <body>
      <pb facs="#f0163" n="139"/>
      <div n="1">
        <head> <hi rendition="#b"><hi rendition="#aq">CXLII.</hi> Von Antonio Codro.</hi> </head><lb/>
        <p><hi rendition="#in">D</hi>Er Antonius Codrus i&#x017F;t ein &#x017F;olcher<lb/>
na&#x0364;rri&#x017F;cher Ge&#x017F;ell gewe&#x017F;en/ daß er auch<lb/>
die&#x017F;e Wort/ als ein Fewer in &#x017F;einem &#x017F;tu-<lb/>
dier &#x017F;tu&#x0364;blein auffgangen war/ hat von<lb/>
&#x017F;ich ho&#x0364;ren la&#x017F;&#x017F;en: Ey Chri&#x017F;te was hab ich doch &#x017F;o<lb/>
gro&#x017F;&#x017F;es wider dich begangen? Was vor einen dei-<lb/>
ner H. hab ich beleidiget oder erzu&#x0364;rnet/ daß du &#x017F;o<lb/>
grewlichen vber mich wu&#x0364;te&#x017F;t vnd tobe&#x017F;t? Nach &#x017F;ol-<lb/>
chen Worten kehret er &#x017F;ich gegen das Bildtnuß<lb/>
Marie/ vnnd redet es al&#x017F;o an: Ho&#x0364;r du liebe Jung-<lb/>
fraw/ wann ich vielleicht an meinem letzten end/<lb/>
wann mir der Athem außgehen will/ zu dir kom-<lb/>
men werde/ vnnd dich vmb hu&#x0364;lff vnnd bey&#x017F;tand an-<lb/>
&#x017F;chreyen/ &#x017F;o erho&#x0364;re mich nur nicht/ rechne oder nim-<lb/>
me mich auch nicht vnder die deinen/ dann ich hab<lb/>
ga&#x0364;ntzlichen bey mir be&#x017F;chlo&#x017F;&#x017F;en/ bey den helli&#x017F;chen<lb/>
in der Hell zu leben in Ewigkeit. Vber das/ in der<lb/>
letzten nacht/ in welcher er noch &#x017F;ein Gei&#x017F;t auffge-<lb/>
geben/ hat jhn gedaucht er &#x017F;ehe einen vberauß gro&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en Mann/ mit einem be&#x017F;chornen Kopff/ einem<lb/>
langen Bart/ der biß auff die Erden hieng/ mit<lb/>
fewrigen brennenden Augen/ in jeglicher Hand ein<lb/>
brennend Fackel tragen/ vnd vber den gantzen Leib<lb/>
zitternd zu jhm kom&#x0303;en/ die&#x017F;en hat er al&#x017F;o angeredet:<lb/>
Horch Ge&#x017F;ell/ wer bi&#x017F;tu/ der du allein in einem &#x017F;ol-<lb/>
chen &#x017F;cheußlichem helli&#x017F;chem Kleid/ zu der zeit der<lb/>
nacht/ da alle Men&#x017F;chen ligen vnnd &#x017F;chlaffen/ her-<lb/>
umb &#x017F;patziere&#x017F;t? Bey leib vnnd leben gehe nicht bey<lb/>
mich/ dann ich ein Freund Gottes/ &#x017F;ag her was du<lb/>
&#x017F;uche&#x017F;t/ vnd wo du hin gehe&#x017F;t? Vnd als er die&#x017F;es ge-<lb/>
redt/ &#x017F;pringet er auß dem Beth als wolt er dem<lb/>
&#x017F;cheußlichen Ge&#x017F;ellen/ der jetzt wolt auff jhn ins<lb/>
Beth fallen/ entweichen. <hi rendition="#aq">Barthol. Bononien&#x017F;. in<lb/>
vita Codri pag.</hi> 50.</p>
      </div><lb/>
      <fw place="bottom" type="catch">Von</fw><lb/>
    </body>
  </text>
</TEI>
[139/0163] CXLII. Von Antonio Codro. DEr Antonius Codrus iſt ein ſolcher naͤrriſcher Geſell geweſen/ daß er auch dieſe Wort/ als ein Fewer in ſeinem ſtu- dier ſtuͤblein auffgangen war/ hat von ſich hoͤren laſſen: Ey Chriſte was hab ich doch ſo groſſes wider dich begangen? Was vor einen dei- ner H. hab ich beleidiget oder erzuͤrnet/ daß du ſo grewlichen vber mich wuͤteſt vnd tobeſt? Nach ſol- chen Worten kehret er ſich gegen das Bildtnuß Marie/ vnnd redet es alſo an: Hoͤr du liebe Jung- fraw/ wann ich vielleicht an meinem letzten end/ wann mir der Athem außgehen will/ zu dir kom- men werde/ vnnd dich vmb huͤlff vnnd beyſtand an- ſchreyen/ ſo erhoͤre mich nur nicht/ rechne oder nim- me mich auch nicht vnder die deinen/ dann ich hab gaͤntzlichen bey mir beſchloſſen/ bey den helliſchen in der Hell zu leben in Ewigkeit. Vber das/ in der letzten nacht/ in welcher er noch ſein Geiſt auffge- geben/ hat jhn gedaucht er ſehe einen vberauß groſ- ſen Mann/ mit einem beſchornen Kopff/ einem langen Bart/ der biß auff die Erden hieng/ mit fewrigen brennenden Augen/ in jeglicher Hand ein brennend Fackel tragen/ vnd vber den gantzen Leib zitternd zu jhm kom̃en/ dieſen hat er alſo angeredet: Horch Geſell/ wer biſtu/ der du allein in einem ſol- chen ſcheußlichem helliſchem Kleid/ zu der zeit der nacht/ da alle Menſchen ligen vnnd ſchlaffen/ her- umb ſpatziereſt? Bey leib vnnd leben gehe nicht bey mich/ dann ich ein Freund Gottes/ ſag her was du ſucheſt/ vnd wo du hin geheſt? Vnd als er dieſes ge- redt/ ſpringet er auß dem Beth als wolt er dem ſcheußlichen Geſellen/ der jetzt wolt auff jhn ins Beth fallen/ entweichen. Barthol. Bononienſ. in vita Codri pag. 50. Von

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/163
Zitationshilfe: Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605, S. 139. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/163>, abgerufen am 28.04.2024.