Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564.

Bild:
<< vorherige Seite

Hansen von Liebenstein.
sten geschriben stehet/ das man sein Blut nicht es-Matth. xxvj.
Marci xiiij.
Luce xxij.

sen/ sonder trincken solt. Trincket alle darauß
spricht Christus/ diß ist mein Blut/ Er hat nicht
gesagt/ esset mein Blut mit meinem Leib/ vnan-
gesehen das Christus nicht getrennet würt/ sein
wort ist klar vnnd lauter/ wie er diß Nachtmal
gestifftet.

Diß aber hat jn ein zeitlang in die Augen ge-
stochen/ das ein Prediger sagt: Das Brot ist der
Leib Christi. Der ander sagt: Vnder dem Brot
ist der Leib Christi. Der dritte/ mit/ in oder neben
dem Brot ist der Leib Christi. Darauff ich
jme nachuolgenden gründtlichen bericht gege-
ben/ vnd zum offtermal widerholet/ dann er nit
einmal hieruon mit mir geredt.

Es sey einmal war/ vnnd haben neben derChristlicher ein-
feltiger bericht/
von dem H.
Nachtmal.

Euangelisten vnnd Apostel lehr sollichs auch die
Vralten Lehrer/ Jrenaeus/ Tertullianus/ Augu-
stinus/ etc. vnd andere bekennt/ das im H. Nacht
mal zwey ding seyen/ das ein/ sey das eüsserlich
Element/ Brot vnnd Wein/ das ander sey der
Leib vnd das Blut Christi/ wie sollichs auß den
worten des Apostels klar zuuernemmen/ da er
spricht: Das Brot das wir brechen/ ist es nit einj. Cor. x.
gemeinschafft des Bluts Christi/ Der gesegnete
Kelch/ den wir segnen/ ist der nicht ein gemein-
schafft des Bluts Christi. Weil aber die außspen

dung
G iij

Hanſen von Liebenſtein.
ſten geſchꝛiben ſtehet/ das man ſein Blůt nicht eſ-Matth. xxvj.
Marci xiiij.
Luce xxij.

ſen/ ſonder trincken ſolt. Trincket alle darauß
ſpꝛicht Chꝛiſtus/ diß iſt mein Blůt/ Er hat nicht
geſagt/ eſſet mein Blůt mit meinem Leib/ vnan-
geſehen das Chꝛiſtus nicht getrennet würt/ ſein
woꝛt iſt klar vnnd lauter/ wie er diß Nachtmal
geſtifftet.

Diß aber hat jn ein zeitlang in die Augen ge-
ſtochen/ das ein Pꝛediger ſagt: Das Brot iſt der
Leib Chꝛiſti. Der ander ſagt: Vnder dem Brot
iſt der Leib Chꝛiſti. Der dꝛitte/ mit/ in oder neben
dem Brot iſt der Leib Chꝛiſti. Darauff ich
jme nachuolgenden gründtlichen bericht gege-
ben/ vnd zům offtermal widerholet/ dann er nit
einmal hieruon mit mir geredt.

Es ſey einmal war/ vnnd haben neben derChꝛiſtlicher ein-
feltiger bericht/
von dem H.
Nachtmal.

Euangeliſten vnnd Apoſtel lehꝛ ſollichs auch die
Vꝛalten Lehꝛer/ Jrenæus/ Tertullianus/ Augu-
ſtinus/ ꝛc. vnd andere bekennt/ das im H. Nacht
mal zwey ding ſeyen/ das ein/ ſey das eüſſerlich
Element/ Brot vnnd Wein/ das ander ſey der
Leib vnd das Blůt Chꝛiſti/ wie ſollichs auß den
woꝛten des Apoſtels klar zůuernemmen/ da er
ſpꝛicht: Das Bꝛot das wir bꝛechen/ iſt es nit einj. Coꝛ. x.
gemeinſchafft des Blůts Chꝛiſti/ Der geſegnete
Kelch/ den wir ſegnen/ iſt der nicht ein gemein-
ſchafft des Blůts Chꝛiſti. Weil aber die außſpen

dung
G iij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsPersonalia" n="2">
          <p><pb facs="#f0053" n="24[48]"/><fw type="header" place="top">Han&#x017F;en von Lieben&#x017F;tein.</fw><lb/>
&#x017F;ten ge&#x017F;ch&#xA75B;iben &#x017F;tehet/ das man &#x017F;ein Bl&#x016F;t nicht e&#x017F;-<note place="right">Matth. xxvj.<lb/>
Marci xiiij.<lb/>
Luce xxij.</note><lb/>
&#x017F;en/ &#x017F;onder trincken &#x017F;olt. Trincket alle darauß<lb/>
&#x017F;p&#xA75B;icht Ch&#xA75B;i&#x017F;tus/ diß i&#x017F;t mein Bl&#x016F;t/ Er hat nicht<lb/>
ge&#x017F;agt/ e&#x017F;&#x017F;et mein Bl&#x016F;t mit meinem Leib/ vnan-<lb/>
ge&#x017F;ehen das Ch&#xA75B;i&#x017F;tus nicht getrennet würt/ &#x017F;ein<lb/>
wo&#xA75B;t i&#x017F;t klar vnnd lauter/ wie er diß Nachtmal<lb/>
ge&#x017F;tifftet.</p><lb/>
          <p>Diß aber hat jn ein zeitlang in die Augen ge-<lb/>
&#x017F;tochen/ das ein P&#xA75B;ediger &#x017F;agt: Das Brot i&#x017F;t der<lb/>
Leib Ch&#xA75B;i&#x017F;ti. Der ander &#x017F;agt: Vnder dem Brot<lb/>
i&#x017F;t der Leib Ch&#xA75B;i&#x017F;ti. Der d&#xA75B;itte/ mit/ in oder neben<lb/>
dem Brot i&#x017F;t der Leib Ch&#xA75B;i&#x017F;ti. Darauff ich<lb/>
jme nachuolgenden gründtlichen bericht gege-<lb/>
ben/ vnd z&#x016F;m offtermal widerholet/ dann er nit<lb/>
einmal hieruon mit mir geredt.</p><lb/>
          <p>Es &#x017F;ey einmal war/ vnnd haben neben der<note place="right">Ch&#xA75B;i&#x017F;tlicher ein-<lb/>
feltiger bericht/<lb/>
von dem H.<lb/>
Nachtmal.</note><lb/>
Euangeli&#x017F;ten vnnd Apo&#x017F;tel leh&#xA75B; &#x017F;ollichs auch die<lb/>
V&#xA75B;alten Leh&#xA75B;er/ Jren<hi rendition="#aq">æ</hi>us/ Tertullianus/ Augu-<lb/>
&#x017F;tinus/ &#xA75B;c. vnd andere bekennt/ das im H. Nacht<lb/>
mal zwey ding &#x017F;eyen/ das ein/ &#x017F;ey das eü&#x017F;&#x017F;erlich<lb/>
Element/ Brot vnnd Wein/ das ander &#x017F;ey der<lb/>
Leib vnd das Bl&#x016F;t Ch&#xA75B;i&#x017F;ti/ wie &#x017F;ollichs auß den<lb/>
wo&#xA75B;ten des Apo&#x017F;tels klar z&#x016F;uernemmen/ da er<lb/>
&#x017F;p&#xA75B;icht: Das B&#xA75B;ot das wir b&#xA75B;echen/ i&#x017F;t es nit ein<note place="right">j. Co&#xA75B;. x.</note><lb/>
gemein&#x017F;chafft des Bl&#x016F;ts Ch&#xA75B;i&#x017F;ti/ Der ge&#x017F;egnete<lb/>
Kelch/ den wir &#x017F;egnen/ i&#x017F;t der nicht ein gemein-<lb/>
&#x017F;chafft des Bl&#x016F;ts Ch&#xA75B;i&#x017F;ti. Weil aber die auß&#x017F;pen<lb/>
<fw type="sig" place="bottom">G iij</fw><fw type="catch" place="bottom">dung</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[24[48]/0053] Hanſen von Liebenſtein. ſten geſchꝛiben ſtehet/ das man ſein Blůt nicht eſ- ſen/ ſonder trincken ſolt. Trincket alle darauß ſpꝛicht Chꝛiſtus/ diß iſt mein Blůt/ Er hat nicht geſagt/ eſſet mein Blůt mit meinem Leib/ vnan- geſehen das Chꝛiſtus nicht getrennet würt/ ſein woꝛt iſt klar vnnd lauter/ wie er diß Nachtmal geſtifftet. Matth. xxvj. Marci xiiij. Luce xxij. Diß aber hat jn ein zeitlang in die Augen ge- ſtochen/ das ein Pꝛediger ſagt: Das Brot iſt der Leib Chꝛiſti. Der ander ſagt: Vnder dem Brot iſt der Leib Chꝛiſti. Der dꝛitte/ mit/ in oder neben dem Brot iſt der Leib Chꝛiſti. Darauff ich jme nachuolgenden gründtlichen bericht gege- ben/ vnd zům offtermal widerholet/ dann er nit einmal hieruon mit mir geredt. Es ſey einmal war/ vnnd haben neben der Euangeliſten vnnd Apoſtel lehꝛ ſollichs auch die Vꝛalten Lehꝛer/ Jrenæus/ Tertullianus/ Augu- ſtinus/ ꝛc. vnd andere bekennt/ das im H. Nacht mal zwey ding ſeyen/ das ein/ ſey das eüſſerlich Element/ Brot vnnd Wein/ das ander ſey der Leib vnd das Blůt Chꝛiſti/ wie ſollichs auß den woꝛten des Apoſtels klar zůuernemmen/ da er ſpꝛicht: Das Bꝛot das wir bꝛechen/ iſt es nit ein gemeinſchafft des Blůts Chꝛiſti/ Der geſegnete Kelch/ den wir ſegnen/ iſt der nicht ein gemein- ſchafft des Blůts Chꝛiſti. Weil aber die außſpen dung Chꝛiſtlicher ein- feltiger bericht/ von dem H. Nachtmal. j. Coꝛ. x. G iij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/527796
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/527796/53
Zitationshilfe: Andreä, Jacob: Ein Christliche Predig. Tübingen, 1564, S. 24[48]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/527796/53>, abgerufen am 28.03.2024.