Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589.

Bild:
<< vorherige Seite

Agatha von Wichsenstein/ etc.
storben Töchterlin/ fasset bey der handt/ vnd spricht: Mäid-
lin ich sage dir/ stehe auff. Also spricht er auch zu dem ver-
storbnen Jüngling: Jüngling/ ich sage dir/ steheauff.
Deßgleichen spricht er zu dem Latzaro: Latzare gehe her-
für. Darauß offenbar/ das der Herr Christus/ als wah-
rer Gott vnnd Mensch in einer Person/ in seinem eignen
Namen Krafft vnd macht die todten Aufferweckt. Der-
wegen er recht allhie sagt: Jch bin die Aufferstehung vnd
das Lebän.

Mit was Leib aber werden die Gläubigen am Jüng-Mit was Leib-
ern die gläubig
en am Jüngsten
tag Aufferstehn
werden.

sten tag Aufferstehn? Eben zwar mit dem leib/ in welchem
sie hie auff Erden gelebt/ der erstorben/ vnd in das grab ge-
legt worden. Wie dann der H. Job sagt am 19. Jch weiß/
das mein erlöser lebt/ vnnd er wirdt mich hernach auß der
Erden Auffwecken. Vnnd werde darnach mit diser mei-
ner haut vmbgeben werden/ vnnd werde in meinem fleisch
Gott sehen/ den selbigen werd ich mir sehen/ vnnd meine
Augnn werden in schawen/ vnd kein frembder.

Mit welchen worten er lehrt/ das die Gläubige am
Jüngsten tag widerumb mit jhrer haut/ darinn sie gelebt
vnd gestorben/ werden vmbgeben werden/ mit jhren Augen
Gott schawen/ den selbigen werden sie jhnen/ vnnd mit
einem frembden schawen/ es werde auch nicht ein fremb-
der Leib an seiner statt Aufferstehn/ vnnd der sein dahinden
bleiben/ sonder sein leib werde wider Aufferstehen/ vnd also
sampt der Seel ewiger seligkeit theilhafftig werden. Doch
wirdt vnser/ als der Gläubigen/ Leib am Jüngsten tag nit
mehr also sterblich/ verweßlich/ Kranck/ vnd Elend sein/ wie

jetzunder
C 4

Agatha von Wichſenſtein/ ꝛc.
ſtorben Toͤchterlin/ faſſet bey der handt/ vñ ſpꝛicht: Maͤid-
lin ich ſage dir/ ſtehe auff. Alſo ſpricht er auch zu dem ver-
ſtoꝛbnen Juͤngling: Juͤngling/ ich ſage dir/ ſteheauff.
Deßgleichen ſpricht er zu dem Latzaro: Latzare gehe her-
fuͤr. Darauß offenbar/ das der Herꝛ Chriſtus/ als wah-
rer Gott vnnd Menſch in einer Perſon/ in ſeinem eignen
Namen Krafft vnd macht die todten Aufferweckt. Der-
wegen er recht allhie ſagt: Jch bin die Aufferſtehung vnd
das Lebaͤn.

Mit was Leib aber werden die Glaͤubigen am Juͤng-Mit was Leib-
ern die glaͤubig
en am Juͤngſtẽ
tag Aufferſtehn
werden.

ſten tag Aufferſtehn? Eben zwar mit dem leib/ in welchem
ſie hie auff Erden gelebt/ der erſtoꝛben/ vnd in das grab ge-
legt worden. Wie dañ der H. Job ſagt am 19. Jch weiß/
das mein erloͤſer lebt/ vnnd er wirdt mich hernach auß der
Erden Auffwecken. Vnnd werde darnach mit diſer mei-
ner haut vmbgeben werden/ vnnd werde in meinem fleiſch
Gott ſehen/ den ſelbigen werd ich mir ſehen/ vnnd meine
Augnn werden in ſchawen/ vnd kein frembder.

Mit welchen worten er lehꝛt/ das die Glaͤubige am
Juͤngſten tag widerumb mit jhrer haut/ darinn ſie gelebt
vnd geſtorben/ werden vmbgeben werden/ mit jhꝛen Augen
Gott ſchawen/ den ſelbigen werden ſie jhnen/ vnnd mit
einem frembden ſchawen/ es werde auch nicht ein fremb-
der Leib an ſeiner ſtatt Aufferſtehn/ vnnd der ſein dahinden
bleiben/ ſonder ſein leib werde wider Aufferſtehen/ vnd alſo
ſampt der Seel ewiger ſeligkeit theilhafftig werden. Doch
wirdt vnſer/ als der Glaͤubigen/ Leib am Juͤngſten tag nit
mehr alſo ſterblich/ verweßlich/ Kranck/ vñ Elend ſein/ wie

jetzunder
C 4
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <div n="3">
            <p><pb facs="#f0023" n="[23]"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">Agatha von Wich&#x017F;en&#x017F;tein/ &#xA75B;c.</hi></fw><lb/>
&#x017F;torben To&#x0364;chterlin/ fa&#x017F;&#x017F;et bey der handt/ vn&#x0303; &#x017F;p&#xA75B;icht: Ma&#x0364;id-<lb/>
lin ich &#x017F;age dir/ &#x017F;tehe auff. Al&#x017F;o &#x017F;pricht er auch zu dem ver-<lb/>
&#x017F;to&#xA75B;bnen Ju&#x0364;ngling: Ju&#x0364;ngling/ ich &#x017F;age dir/ &#x017F;teheauff.<lb/>
Deßgleichen &#x017F;pricht er zu dem Latzaro: Latzare gehe her-<lb/>
fu&#x0364;r. Darauß offenbar/ das der Her&#xA75B; Chri&#x017F;tus/ als wah-<lb/>
rer Gott vnnd Men&#x017F;ch in einer Per&#x017F;on/ in &#x017F;einem eignen<lb/>
Namen Krafft vnd macht die todten Aufferweckt. Der-<lb/>
wegen er recht allhie &#x017F;agt: Jch bin die Auffer&#x017F;tehung vnd<lb/>
das Leba&#x0364;n.</p><lb/>
            <p>Mit was Leib aber werden die Gla&#x0364;ubigen am Ju&#x0364;ng-<note place="right">Mit was Leib-<lb/>
ern die gla&#x0364;ubig<lb/>
en am Ju&#x0364;ng&#x017F;te&#x0303;<lb/>
tag Auffer&#x017F;tehn<lb/>
werden.</note><lb/>
&#x017F;ten tag Auffer&#x017F;tehn? Eben zwar mit dem leib/ in welchem<lb/>
&#x017F;ie hie auff Erden gelebt/ der er&#x017F;to&#xA75B;ben/ vnd in das grab ge-<lb/>
legt worden. Wie dan&#x0303; der H. Job &#x017F;agt am 19. Jch weiß/<lb/>
das mein erlo&#x0364;&#x017F;er lebt/ vnnd er wirdt mich hernach auß der<lb/>
Erden Auffwecken. Vnnd werde darnach mit di&#x017F;er mei-<lb/>
ner haut vmbgeben werden/ vnnd werde in meinem flei&#x017F;ch<lb/>
Gott &#x017F;ehen/ den &#x017F;elbigen werd ich mir &#x017F;ehen/ vnnd meine<lb/>
Augnn werden in &#x017F;chawen/ vnd kein frembder.</p><lb/>
            <p>Mit welchen worten er leh&#xA75B;t/ das die Gla&#x0364;ubige am<lb/>
Ju&#x0364;ng&#x017F;ten tag widerumb mit jhrer haut/ darinn &#x017F;ie gelebt<lb/>
vnd ge&#x017F;torben/ werden vmbgeben werden/ mit jh&#xA75B;en Augen<lb/>
Gott &#x017F;chawen/ den &#x017F;elbigen werden &#x017F;ie jhnen/ vnnd mit<lb/>
einem frembden &#x017F;chawen/ es werde auch nicht ein fremb-<lb/>
der Leib an &#x017F;einer &#x017F;tatt Auffer&#x017F;tehn/ vnnd der &#x017F;ein dahinden<lb/>
bleiben/ &#x017F;onder &#x017F;ein leib werde wider Auffer&#x017F;tehen/ vnd al&#x017F;o<lb/>
&#x017F;ampt der Seel ewiger &#x017F;eligkeit theilhafftig werden. Doch<lb/>
wirdt vn&#x017F;er/ als der Gla&#x0364;ubigen/ Leib am Ju&#x0364;ng&#x017F;ten tag nit<lb/>
mehr al&#x017F;o &#x017F;terblich/ verweßlich/ Kranck/ vn&#x0303; Elend &#x017F;ein/ wie<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">C 4</fw><fw place="bottom" type="catch">jetzunder</fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[[23]/0023] Agatha von Wichſenſtein/ ꝛc. ſtorben Toͤchterlin/ faſſet bey der handt/ vñ ſpꝛicht: Maͤid- lin ich ſage dir/ ſtehe auff. Alſo ſpricht er auch zu dem ver- ſtoꝛbnen Juͤngling: Juͤngling/ ich ſage dir/ ſteheauff. Deßgleichen ſpricht er zu dem Latzaro: Latzare gehe her- fuͤr. Darauß offenbar/ das der Herꝛ Chriſtus/ als wah- rer Gott vnnd Menſch in einer Perſon/ in ſeinem eignen Namen Krafft vnd macht die todten Aufferweckt. Der- wegen er recht allhie ſagt: Jch bin die Aufferſtehung vnd das Lebaͤn. Mit was Leib aber werden die Glaͤubigen am Juͤng- ſten tag Aufferſtehn? Eben zwar mit dem leib/ in welchem ſie hie auff Erden gelebt/ der erſtoꝛben/ vnd in das grab ge- legt worden. Wie dañ der H. Job ſagt am 19. Jch weiß/ das mein erloͤſer lebt/ vnnd er wirdt mich hernach auß der Erden Auffwecken. Vnnd werde darnach mit diſer mei- ner haut vmbgeben werden/ vnnd werde in meinem fleiſch Gott ſehen/ den ſelbigen werd ich mir ſehen/ vnnd meine Augnn werden in ſchawen/ vnd kein frembder. Mit was Leib- ern die glaͤubig en am Juͤngſtẽ tag Aufferſtehn werden. Mit welchen worten er lehꝛt/ das die Glaͤubige am Juͤngſten tag widerumb mit jhrer haut/ darinn ſie gelebt vnd geſtorben/ werden vmbgeben werden/ mit jhꝛen Augen Gott ſchawen/ den ſelbigen werden ſie jhnen/ vnnd mit einem frembden ſchawen/ es werde auch nicht ein fremb- der Leib an ſeiner ſtatt Aufferſtehn/ vnnd der ſein dahinden bleiben/ ſonder ſein leib werde wider Aufferſtehen/ vnd alſo ſampt der Seel ewiger ſeligkeit theilhafftig werden. Doch wirdt vnſer/ als der Glaͤubigen/ Leib am Juͤngſten tag nit mehr alſo ſterblich/ verweßlich/ Kranck/ vñ Elend ſein/ wie jetzunder C 4

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/524311
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/524311/23
Zitationshilfe: Schopper, Jakob: Christliche Leichtpredig. Tübingen, 1589, S. [23]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524311/23>, abgerufen am 19.04.2024.