Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Brombach, Nicolaus: Ein Christliche Leichpredig. Basel, 1610.

Bild:
<< vorherige Seite

Hißkija: Dann alß derselbige todtkranck lag/ vnd der
H. Prophet Jesaias mit dem befehl zu jhm kam/ er
solte sein hauß bestellen/ weil jetzunder die stund seines
abscheidts vorhanden seye: da ist der König hefftig da-
rüber erschrocken/ hat sein angesicht zur wand gekehret/
vnd bitterlichen geweint/ auch zu dem Herren gebetten/
vnd gesprochen: Ach Herr/ gedencke doch/ daß ich für dir
trewlich gewandlet hab/ vnd mit gantzem hertzen/ vnd
hab gethan das dir wolgefelt/ wie wir es lesen bey dem1. Reg. 20.
v. 1. & seqq.

H. Propheten Jesaia im 38. cap. v. 3. 4. 5.

Vast ein gleiches lesen wir auch/ im ersten buch Mo-2. Chron.
32. v. 24. &
seqq.

sis im 19. cap. von dem Loth/ welchem (da die Stätte
Sodoma vnd Gomorra von dem fewr haben sollen ver-
zerrt werden) von den Englen ist befohlen worden/ daß
er auff einen Berg/ den sie jhm gezeigt/ fliehen solle. Vnd
alß er vermeint/ er möchte auff demselbigen nicht sicher
bleiben/ sondern wurde auch sterben: da sprach er zu den
Englen: Ach mein Herr/ sihe/ dein knecht hat gnad fun-
den vor deinen augen/ vnnd du hast deine gutthätigkeit
groß gemacht/ die du an mir gethan hast/ in dem du mein
seel bey dem leben erhalten hast: Jch aber kan mich nicht
erretten mit der flucht auff den berg. Jch muß zusehen/
daß mich das vbel nicht erhasche/ vnd ich sterbe. Sihe/ da
ist ein Statt nahe/ darein ich fliehen mag: vnd dieß ist
ein geringes/ lieber/ laß mich dahin fliehen/ mich zu er-
retten: (ist dieses nicht ein geringes?) auff daß meine seel
lebendig bleibe.

Wider diesen schrecken nun vnd forcht des zeitlichen
tods/ ist sonderlich gut/ die embsige vorbereitung zu dem-
selbigen: welche/ in einer summ/ in meidung fleischlicher
sorglosigkeit/ vnd fleissigem gebett bestehet.

Vnd diese vorbereitung will vns vnser Herr vnd Hei-

A iij

Hißkija: Dann alß derſelbige todtkranck lag/ vnd der
H. Prophet Jeſaias mit dem befehl zu jhm kam/ er
ſolte ſein hauß beſtellen/ weil jetzunder die ſtund ſeines
abſcheidts vorhanden ſeye: da iſt der Koͤnig hefftig da-
ruͤber erſchrocken/ hat ſein angeſicht zur wand gekehret/
vnd bitterlichen geweint/ auch zu dem Herꝛen gebetten/
vnd geſprochen: Ach Herꝛ/ gedencke doch/ daß ich fuͤr dir
trewlich gewandlet hab/ vnd mit gantzem hertzen/ vnd
hab gethan das dir wolgefelt/ wie wir es leſen bey dem1. Reg. 20.
v. 1. & ſeqq.

H. Propheten Jeſaia im 38. cap. v. 3. 4. 5.

Vaſt ein gleiches leſen wir auch/ im erſten buch Mo-2. Chron.
32. v. 24. &
ſeqq.

ſis im 19. cap. von dem Loth/ welchem (da die Staͤtte
Sodoma vnd Gomorꝛa von dem fewr haben ſollen ver-
zerꝛt werden) von den Englen iſt befohlen worden/ daß
er auff einen Berg/ den ſie jhm gezeigt/ fliehẽ ſolle. Vnd
alß er vermeint/ er moͤchte auff demſelbigen nicht ſicher
bleiben/ ſondern wurde auch ſterben: da ſprach er zu den
Englen: Ach mein Herꝛ/ ſihe/ dein knecht hat gnad fun-
den vor deinen augen/ vnnd du haſt deine gutthaͤtigkeit
groß gemacht/ die du an mir gethan haſt/ in dem du mein
ſeel bey dem leben erhalten haſt: Jch aber kan mich nicht
erꝛetten mit der flucht auff den berg. Jch muß zuſehen/
daß mich das vbel nicht erhaſche/ vnd ich ſterbe. Sihe/ da
iſt ein Statt nahe/ darein ich fliehen mag: vnd dieß iſt
ein geringes/ lieber/ laß mich dahin fliehen/ mich zu er-
retten: (iſt dieſes nicht ein geringes?) auff daß meine ſeel
lebendig bleibe.

Wider dieſen ſchrecken nun vnd forcht des zeitlichen
tods/ iſt ſonderlich gut/ die embſige vorbereitung zu dem-
ſelbigen: welche/ in einer ſumm/ in meidung fleiſchlicher
ſorgloſigkeit/ vnd fleiſſigem gebett beſtehet.

Vnd dieſe vorbereitung will vns vnſer Herꝛ vñ Hei-

A iij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <p><pb facs="#f0005" n="5"/>
Hißkija: Dann alß der&#x017F;elbige todtkranck lag/ vnd der<lb/>
H. Prophet Je&#x017F;aias mit dem befehl zu jhm kam/ er<lb/>
&#x017F;olte &#x017F;ein hauß be&#x017F;tellen/ weil jetzunder die &#x017F;tund &#x017F;eines<lb/>
ab&#x017F;cheidts vorhanden &#x017F;eye: da i&#x017F;t der Ko&#x0364;nig hefftig da-<lb/>
ru&#x0364;ber er&#x017F;chrocken/ hat &#x017F;ein ange&#x017F;icht zur wand gekehret/<lb/>
vnd bitterlichen geweint/ auch zu dem Her&#xA75B;en gebetten/<lb/>
vnd ge&#x017F;prochen: Ach Her&#xA75B;/ gedencke doch/ daß ich fu&#x0364;r dir<lb/>
trewlich gewandlet hab/ vnd mit gantzem hertzen/ vnd<lb/>
hab gethan das dir wolgefelt/ wie wir es le&#x017F;en bey dem<note place="right">1. <hi rendition="#aq">Reg. 20.<lb/>
v. 1. &amp; &#x017F;eqq.</hi></note><lb/>
H. Propheten Je&#x017F;aia im 38. <hi rendition="#aq">cap. v.</hi> 3. 4. 5.</p><lb/>
          <p>Va&#x017F;t ein gleiches le&#x017F;en wir auch/ im er&#x017F;ten buch Mo-<note place="right">2. <hi rendition="#aq">Chron.<lb/>
32. v. 24. &amp;<lb/>
&#x017F;eqq.</hi></note><lb/>
&#x017F;is im 19. <hi rendition="#aq">cap.</hi> von dem Loth/ welchem (da die Sta&#x0364;tte<lb/>
Sodoma vnd Gomor&#xA75B;a von dem fewr haben &#x017F;ollen ver-<lb/>
zer&#xA75B;t werden) von den Englen i&#x017F;t befohlen worden/ daß<lb/>
er auff einen Berg/ den &#x017F;ie jhm gezeigt/ fliehe&#x0303; &#x017F;olle. Vnd<lb/>
alß er vermeint/ er mo&#x0364;chte auff dem&#x017F;elbigen nicht &#x017F;icher<lb/>
bleiben/ &#x017F;ondern wurde auch &#x017F;terben: da &#x017F;prach er zu den<lb/>
Englen: Ach mein Her&#xA75B;/ &#x017F;ihe/ dein knecht hat gnad fun-<lb/>
den vor deinen augen/ vnnd du ha&#x017F;t deine guttha&#x0364;tigkeit<lb/>
groß gemacht/ die du an mir gethan ha&#x017F;t/ in dem du mein<lb/>
&#x017F;eel bey dem leben erhalten ha&#x017F;t: Jch aber kan mich nicht<lb/>
er&#xA75B;etten mit der flucht auff den berg. Jch muß zu&#x017F;ehen/<lb/>
daß mich das vbel nicht erha&#x017F;che/ vnd ich &#x017F;terbe. Sihe/ da<lb/>
i&#x017F;t ein Statt nahe/ darein ich fliehen mag: vnd dieß i&#x017F;t<lb/>
ein geringes/ lieber/ laß mich dahin fliehen/ mich zu er-<lb/>
retten: (i&#x017F;t die&#x017F;es nicht ein geringes?) auff daß meine &#x017F;eel<lb/>
lebendig bleibe.</p><lb/>
          <p>Wider die&#x017F;en &#x017F;chrecken nun vnd forcht des zeitlichen<lb/>
tods/ i&#x017F;t &#x017F;onderlich gut/ die emb&#x017F;ige vorbereitung zu dem-<lb/>
&#x017F;elbigen: welche/ in einer &#x017F;umm/ in meidung flei&#x017F;chlicher<lb/>
&#x017F;orglo&#x017F;igkeit/ vnd flei&#x017F;&#x017F;igem gebett be&#x017F;tehet.</p><lb/>
          <p>Vnd die&#x017F;e vorbereitung will vns vn&#x017F;er Her&#xA75B; vn&#x0303; Hei-<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">A iij</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[5/0005] Hißkija: Dann alß derſelbige todtkranck lag/ vnd der H. Prophet Jeſaias mit dem befehl zu jhm kam/ er ſolte ſein hauß beſtellen/ weil jetzunder die ſtund ſeines abſcheidts vorhanden ſeye: da iſt der Koͤnig hefftig da- ruͤber erſchrocken/ hat ſein angeſicht zur wand gekehret/ vnd bitterlichen geweint/ auch zu dem Herꝛen gebetten/ vnd geſprochen: Ach Herꝛ/ gedencke doch/ daß ich fuͤr dir trewlich gewandlet hab/ vnd mit gantzem hertzen/ vnd hab gethan das dir wolgefelt/ wie wir es leſen bey dem H. Propheten Jeſaia im 38. cap. v. 3. 4. 5. 1. Reg. 20. v. 1. & ſeqq. Vaſt ein gleiches leſen wir auch/ im erſten buch Mo- ſis im 19. cap. von dem Loth/ welchem (da die Staͤtte Sodoma vnd Gomorꝛa von dem fewr haben ſollen ver- zerꝛt werden) von den Englen iſt befohlen worden/ daß er auff einen Berg/ den ſie jhm gezeigt/ fliehẽ ſolle. Vnd alß er vermeint/ er moͤchte auff demſelbigen nicht ſicher bleiben/ ſondern wurde auch ſterben: da ſprach er zu den Englen: Ach mein Herꝛ/ ſihe/ dein knecht hat gnad fun- den vor deinen augen/ vnnd du haſt deine gutthaͤtigkeit groß gemacht/ die du an mir gethan haſt/ in dem du mein ſeel bey dem leben erhalten haſt: Jch aber kan mich nicht erꝛetten mit der flucht auff den berg. Jch muß zuſehen/ daß mich das vbel nicht erhaſche/ vnd ich ſterbe. Sihe/ da iſt ein Statt nahe/ darein ich fliehen mag: vnd dieß iſt ein geringes/ lieber/ laß mich dahin fliehen/ mich zu er- retten: (iſt dieſes nicht ein geringes?) auff daß meine ſeel lebendig bleibe. 2. Chron. 32. v. 24. & ſeqq. Wider dieſen ſchrecken nun vnd forcht des zeitlichen tods/ iſt ſonderlich gut/ die embſige vorbereitung zu dem- ſelbigen: welche/ in einer ſumm/ in meidung fleiſchlicher ſorgloſigkeit/ vnd fleiſſigem gebett beſtehet. Vnd dieſe vorbereitung will vns vnſer Herꝛ vñ Hei- A iij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/511318
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/511318/5
Zitationshilfe: Brombach, Nicolaus: Ein Christliche Leichpredig. Basel, 1610, S. 5. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511318/5>, abgerufen am 25.04.2024.