Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Kirsten, Abraham: Lebens und Sterbens Regeln S. Pauli. Oels, 1624.

Bild:
<< vorherige Seite

Christliches EhrenZeugnüß.
bey demselben zu einem Asessor vnd beysitzer. Wer GOtt ehret
den ehret Er wider. 1. Sam. 2. v. 30.

Hierauff nun als er abermal in Witwerstand biß in das
zehende Jahr gelebt/ ist er Anno 1613. Widerumb geschritten zur dritten
Ehe/ vnd geheyratet die Ehrentugendsame Jungfraw Annam, deß Er-
baren Wolgeachten Herr Baltzer Scholtzens/ gewesnen Bürgers vnnd
Weinschenckens allhier vielgelibte Tochter/ vnd nunmehr anwesende hin-
terbliebne Leidtragende Fraw Witwe/ vnnd hat mit derselben in gutter
friedlicher Ehe gelebet biß in das 11. Jahr/ Auch mit Jhr gezeuget eine
Tochter mit Nahmen Anna so noch am Leben/ vnnd dessen sich auch der
frome GOtt zu sampt der Mutter wolle Väterlich annehmen/ Trösten/
Segnen vnd behütten.

Es hat es auch GOtt mit dem seeligen Herren Stein in
diesem Stand nicht lassen verbleiben/ sondern Anno 1616. Durch Ordent-
liche Wahl jhn gesetzet zu einem Bürgermeister/ auch verliehen Gnade/
daß er dasselbe/ doch nicht ohn grosse Mühe vnd Sorge/ als die damaligen
weß schwirigen Zeiten trawen haben wolten/ bescheidentlich vnd löblich
können verwalten biß in das dritte Jahr.

Weil Er aber zu Ende deß 1617. Jahres von GOtt an-
gegriffen worden mir einer gefährlichen Kranckheit/ auch dannhero fast
ein gantz Jahr müssen siechen/ als hat er fleissig angehalten das Bürger-
meister Ambts in künfftig jhn zu vberheben; Massen dan auch geschehen
ist/ vnd Er seider dato zu richtiger Gesundtheit niemals mögen kommen/
vngeachtet/ daß Er alle Mittel/ als das Warme bad vnd andere ge-
nommen zuhülffe.

Seine Trew/ Mühe/ Fleiß/ Freundligkeit/ Demuth/
vnd Sorgfältigkeit bey sochen seinem ansehlichen vnd schweren ämptern/
wird meines erachtens der gantzen Stadt vnd männiglichen wol bekant
sein: Gewiß ist er ein Diensthaffter gelehrter Mann gewesen/ besonders
so erfahren in der Lateinischen vnd Griechischen Sprache/ daß Er sich
mit gebohrnen Griechen zu reden nicht dürffen schemen: So wird es
auch niemandt sein in abrede/ das wir Warlichen dannhero verlohren/
nicht waß geringes/ sondern bonum publicum, einen solchen Mann/ an
deme waß gewesen gelegen/ vnd auff dessen Todesfall man billich nun

fraget/

Chriſtliches EhrenZeugnuͤß.
bey demſelben zu einem Aſeſſor vnd beyſitzer. Wer GOtt ehret
den ehret Er wider. 1. Sam. 2. v. 30.

Hierauff nun als er abermal in Witwerſtand biß in das
zehende Jahr gelebt/ iſt er Anno 1613. Widerumb geſchritten zur dritten
Ehe/ vnd geheyratet die Ehrentugendſame Jungfraw Annam, deß Er-
baren Wolgeachten Herꝛ Baltzer Scholtzens/ geweſnen Buͤrgers vnnd
Weinſchenckens allhier vielgelibte Tochter/ vnd nunmehr anweſende hin-
terbliebne Leidtragende Fraw Witwe/ vnnd hat mit derſelben in gutter
friedlicher Ehe gelebet biß in das 11. Jahr/ Auch mit Jhr gezeuget eine
Tochter mit Nahmen Anna ſo noch am Leben/ vnnd deſſen ſich auch der
frome GOtt zu ſampt der Mutter wolle Vaͤterlich annehmen/ Troͤſten/
Segnen vnd behuͤtten.

Es hat es auch GOtt mit dem ſeeligen Herꝛen Stein in
dieſem Stand nicht laſſen verbleiben/ ſondern Anno 1616. Durch Oꝛdent-
liche Wahl jhn geſetzet zu einem Buͤrgermeiſter/ auch verliehen Gnade/
daß er daſſelbe/ doch nicht ohn groſſe Muͤhe vñ Sorge/ als die damaligen
weß ſchwirigen Zeiten trawen haben wolten/ beſcheidentlich vnd loͤblich
koͤnnen verwalten biß in das dritte Jahr.

Weil Er aber zu Ende deß 1617. Jahres von GOtt an-
gegriffen worden mir einer gefaͤhrlichen Kranckheit/ auch dannhero faſt
ein gantz Jahr muͤſſen ſiechen/ als hat er fleiſſig angehalten das Buͤrger-
meiſter Ambts in kuͤnfftig jhn zu vberheben; Maſſen dan auch geſchehen
iſt/ vnd Er ſeider dato zu richtiger Geſundtheit niemals moͤgen kom̃en/
vngeachtet/ daß Er alle Mittel/ als das Warme bad vnd andere ge-
nommen zuhuͤlffe.

Seine Trew/ Muͤhe/ Fleiß/ Freundligkeit/ Demuth/
vnd Sorgfaͤltigkeit bey ſochen ſeinem anſehlichen vnd ſchweren aͤmptern/
wird meines erachtens der gantzen Stadt vnd maͤnniglichen wol bekant
ſein: Gewiß iſt er ein Dienſthaffter gelehrter Mann geweſen/ beſonders
ſo erfahꝛen in der Lateiniſchen vnd Griechiſchen Sprache/ daß Er ſich
mit gebohrnen Griechen zu reden nicht duͤrffen ſchemen: So wird es
auch niemandt ſein in abrede/ das wir Warlichen dannhero verlohꝛen/
nicht waß geringes/ ſondern bonum publicum, einen ſolchen Mann/ an
deme waß geweſen gelegen/ vnd auff deſſen Todesfall man billich nun

fraget/
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsPersonalia" n="2">
          <p><pb facs="#f0035"/><fw type="header" place="top">Chri&#x017F;tliches EhrenZeugnu&#x0364;ß.</fw><lb/>
bey dem&#x017F;elben zu einem <hi rendition="#aq">A&#x017F;e&#x017F;&#x017F;or</hi> vnd bey&#x017F;itzer. Wer GOtt ehret<lb/>
den ehret Er wider. <hi rendition="#i">1. <hi rendition="#aq">Sam. 2. v.</hi> 30.</hi></p><lb/>
          <p>Hierauff nun als er abermal in Witwer&#x017F;tand biß in das<lb/>
zehende Jahr gelebt/ i&#x017F;t er <hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Anno</hi> 1613.</hi> Widerumb ge&#x017F;chritten zur dritten<lb/>
Ehe/ vnd geheyratet die Ehrentugend&#x017F;ame Jungfraw <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">Annam,</hi></hi> deß Er-<lb/>
baren Wolgeachten Her&#xA75B; Baltzer Scholtzens/ gewe&#x017F;nen Bu&#x0364;rgers vnnd<lb/>
Wein&#x017F;chenckens allhier vielgelibte Tochter/ vnd nunmehr anwe&#x017F;ende hin-<lb/>
terbliebne Leidtragende Fraw Witwe/ vnnd hat mit der&#x017F;elben in gutter<lb/>
friedlicher Ehe gelebet biß in das 11. Jahr/ Auch mit Jhr gezeuget eine<lb/>
Tochter mit Nahmen Anna &#x017F;o noch am Leben/ vnnd de&#x017F;&#x017F;en &#x017F;ich auch der<lb/>
frome GOtt zu &#x017F;ampt der Mutter wolle Va&#x0364;terlich annehmen/ Tro&#x0364;&#x017F;ten/<lb/>
Segnen vnd behu&#x0364;tten.</p><lb/>
          <p>Es hat es auch GOtt mit dem &#x017F;eeligen Her&#xA75B;en Stein in<lb/>
die&#x017F;em Stand nicht la&#x017F;&#x017F;en verbleiben/ &#x017F;ondern <hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Anno</hi> 1616.</hi> Durch O&#xA75B;dent-<lb/>
liche Wahl jhn ge&#x017F;etzet zu einem Bu&#x0364;rgermei&#x017F;ter/ auch verliehen Gnade/<lb/>
daß er da&#x017F;&#x017F;elbe/ doch nicht ohn gro&#x017F;&#x017F;e Mu&#x0364;he vn&#x0303; Sorge/ als die damaligen<lb/>
weß &#x017F;chwirigen Zeiten trawen haben wolten/ be&#x017F;cheidentlich vnd lo&#x0364;blich<lb/>
ko&#x0364;nnen verwalten biß in das dritte Jahr.</p><lb/>
          <p>Weil Er aber zu Ende deß 1617. Jahres von GOtt an-<lb/>
gegriffen worden mir einer gefa&#x0364;hrlichen Kranckheit/ auch dannhero fa&#x017F;t<lb/>
ein gantz Jahr mu&#x0364;&#x017F;&#x017F;en &#x017F;iechen/ als hat er flei&#x017F;&#x017F;ig angehalten das Bu&#x0364;rger-<lb/>
mei&#x017F;ter Ambts in ku&#x0364;nfftig jhn zu vberheben; Ma&#x017F;&#x017F;en dan auch ge&#x017F;chehen<lb/>
i&#x017F;t/ vnd Er &#x017F;eider <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">dato</hi></hi> zu richtiger Ge&#x017F;undtheit niemals mo&#x0364;gen kom&#x0303;en/<lb/>
vngeachtet/ daß Er alle Mittel/ als das Warme bad vnd andere ge-<lb/>
nommen zuhu&#x0364;lffe.</p><lb/>
          <p>Seine Trew/ Mu&#x0364;he/ Fleiß/ Freundligkeit/ Demuth/<lb/>
vnd Sorgfa&#x0364;ltigkeit bey &#x017F;ochen &#x017F;einem an&#x017F;ehlichen vnd &#x017F;chweren a&#x0364;mptern/<lb/>
wird meines erachtens der gantzen Stadt vnd ma&#x0364;nniglichen wol bekant<lb/>
&#x017F;ein: Gewiß i&#x017F;t er ein Dien&#x017F;thaffter gelehrter Mann gewe&#x017F;en/ be&#x017F;onders<lb/>
&#x017F;o erfah&#xA75B;en in der Lateini&#x017F;chen vnd Griechi&#x017F;chen Sprache/ daß Er &#x017F;ich<lb/>
mit gebohrnen Griechen zu reden nicht du&#x0364;rffen &#x017F;chemen: So wird es<lb/>
auch niemandt &#x017F;ein in abrede/ das wir Warlichen dannhero verloh&#xA75B;en/<lb/>
nicht waß geringes/ &#x017F;ondern <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">bonum publicum,</hi></hi> einen &#x017F;olchen Mann/ an<lb/>
deme waß gewe&#x017F;en gelegen/ vnd auff de&#x017F;&#x017F;en Todesfall man billich nun<lb/>
<fw type="catch" place="bottom">fraget/</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[0035] Chriſtliches EhrenZeugnuͤß. bey demſelben zu einem Aſeſſor vnd beyſitzer. Wer GOtt ehret den ehret Er wider. 1. Sam. 2. v. 30. Hierauff nun als er abermal in Witwerſtand biß in das zehende Jahr gelebt/ iſt er Anno 1613. Widerumb geſchritten zur dritten Ehe/ vnd geheyratet die Ehrentugendſame Jungfraw Annam, deß Er- baren Wolgeachten Herꝛ Baltzer Scholtzens/ geweſnen Buͤrgers vnnd Weinſchenckens allhier vielgelibte Tochter/ vnd nunmehr anweſende hin- terbliebne Leidtragende Fraw Witwe/ vnnd hat mit derſelben in gutter friedlicher Ehe gelebet biß in das 11. Jahr/ Auch mit Jhr gezeuget eine Tochter mit Nahmen Anna ſo noch am Leben/ vnnd deſſen ſich auch der frome GOtt zu ſampt der Mutter wolle Vaͤterlich annehmen/ Troͤſten/ Segnen vnd behuͤtten. Es hat es auch GOtt mit dem ſeeligen Herꝛen Stein in dieſem Stand nicht laſſen verbleiben/ ſondern Anno 1616. Durch Oꝛdent- liche Wahl jhn geſetzet zu einem Buͤrgermeiſter/ auch verliehen Gnade/ daß er daſſelbe/ doch nicht ohn groſſe Muͤhe vñ Sorge/ als die damaligen weß ſchwirigen Zeiten trawen haben wolten/ beſcheidentlich vnd loͤblich koͤnnen verwalten biß in das dritte Jahr. Weil Er aber zu Ende deß 1617. Jahres von GOtt an- gegriffen worden mir einer gefaͤhrlichen Kranckheit/ auch dannhero faſt ein gantz Jahr muͤſſen ſiechen/ als hat er fleiſſig angehalten das Buͤrger- meiſter Ambts in kuͤnfftig jhn zu vberheben; Maſſen dan auch geſchehen iſt/ vnd Er ſeider dato zu richtiger Geſundtheit niemals moͤgen kom̃en/ vngeachtet/ daß Er alle Mittel/ als das Warme bad vnd andere ge- nommen zuhuͤlffe. Seine Trew/ Muͤhe/ Fleiß/ Freundligkeit/ Demuth/ vnd Sorgfaͤltigkeit bey ſochen ſeinem anſehlichen vnd ſchweren aͤmptern/ wird meines erachtens der gantzen Stadt vnd maͤnniglichen wol bekant ſein: Gewiß iſt er ein Dienſthaffter gelehrter Mann geweſen/ beſonders ſo erfahꝛen in der Lateiniſchen vnd Griechiſchen Sprache/ daß Er ſich mit gebohrnen Griechen zu reden nicht duͤrffen ſchemen: So wird es auch niemandt ſein in abrede/ das wir Warlichen dannhero verlohꝛen/ nicht waß geringes/ ſondern bonum publicum, einen ſolchen Mann/ an deme waß geweſen gelegen/ vnd auff deſſen Todesfall man billich nun fraget/

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/508451
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/508451/35
Zitationshilfe: Kirsten, Abraham: Lebens und Sterbens Regeln S. Pauli. Oels, 1624, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508451/35>, abgerufen am 23.04.2024.