Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605.

Bild:
<< vorherige Seite

lieber Liendel/ stehe mir bey in meinen letzten nö-
then. Der Knecht verhieß jhr seine Krafft vnnd
Macht/ wolt auch das beste thun. Vnd wie sie nun
von dem Ort kamen/ fragt die Magt den Knecht/
Mein lieber/ wie hat man jhr gethan/ hat man sie
gar vmbbracht? Nein antwortet der Knecht/ sie ist
noch mit dem Leben daruon kvmmen. Das tödten
lag der Magd hart an/ vnd sprach/ ich het gern mö-
gen zusehen. Der Knecht spricht/ wann du es wis-
sen wilt/ so kom mit mir/ ich wil dirs zeigen. Sie
geht mit. Er wischet vber sie her/ vnd gibt jhr einen
guten product/ gibt jhr manchen stich. Die Magd
spricht. Ey lieber Knecht/ ist das getödtet/ so laß ja
nicht nach/ stich mir auch den Halß gar ab. Also
ward die gute Dirn denselben tag getödtet/ vnd le-
bet doch noch.

CXCIII. Von einem Roßzämer/ der
zu Speyer auß einem Braten die
Nieren nam/ vnd sie allein
fraß.

VOr etlichen Jaren war ich zu Speyer/
vnnd kam mit etlichen andern Ehrlichen
Männern ins Wirthshauß/ da sasse zu
vns ein Roßzämer oder Bereiter. Der-
selbe thete nun vnnd begieng manchen Grobiani-
schen bossen/ vber das auch schneid er auß einem
Kalbsbraten/ den wir vor vns hatten/ die Nie-
ren fein subtiel herauß/ leget sie auff seinen Teller/
vnd sprach: Ey wie esse ich doch die runde dinger-
chen so gern/ lieber als ander Fleisch. Diß grob stück
verdroß vnns alle gar. Dieses vermerckete der
Wirth/ wolt diese vnhöffligkeit nicht allein mit

Wor-

lieber Liendel/ ſtehe mir bey in meinen letzten noͤ-
then. Der Knecht verhieß jhr ſeine Krafft vnnd
Macht/ wolt auch das beſte thun. Vnd wie ſie nun
von dem Ort kamen/ fragt die Magt den Knecht/
Mein lieber/ wie hat man jhr gethan/ hat man ſie
gar vmbbracht? Nein antwortet der Knecht/ ſie iſt
noch mit dem Leben daruon kvmmen. Das toͤdten
lag der Magd hart an/ vnd ſprach/ ich het gern moͤ-
gen zuſehen. Der Knecht ſpricht/ wann du es wiſ-
ſen wilt/ ſo kom mit mir/ ich wil dirs zeigen. Sie
geht mit. Er wiſchet vber ſie her/ vnd gibt jhr einen
guten product/ gibt jhr manchen ſtich. Die Magd
ſpricht. Ey lieber Knecht/ iſt das getoͤdtet/ ſo laß ja
nicht nach/ ſtich mir auch den Halß gar ab. Alſo
ward die gute Dirn denſelben tag getoͤdtet/ vnd le-
bet doch noch.

CXCIII. Von einem Roßzaͤmer/ der
zu Speyer auß einem Braten die
Nieren nam/ vnd ſie allein
fraß.

VOr etlichen Jaren war ich zu Speyer/
vnnd kam mit etlichen andern Ehrlichen
Maͤnnern ins Wirthshauß/ da ſaſſe zu
vns ein Roßzaͤmer oder Bereiter. Der-
ſelbe thete nun vnnd begieng manchen Grobiani-
ſchen boſſen/ vber das auch ſchneid er auß einem
Kalbsbraten/ den wir vor vns hatten/ die Nie-
ren fein ſubtiel herauß/ leget ſie auff ſeinen Teller/
vnd ſprach: Ey wie eſſe ich doch die runde dinger-
chẽ ſo gern/ lieber als ander Fleiſch. Diß grob ſtuͤck
verdroß vnns alle gar. Dieſes vermerckete der
Wirth/ wolt dieſe vnhoͤffligkeit nicht allein mit

Wor-
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <p><pb facs="#f0194" n="170"/>
lieber Liendel/ &#x017F;tehe mir bey in meinen letzten no&#x0364;-<lb/>
then. Der Knecht verhieß jhr &#x017F;eine Krafft vnnd<lb/>
Macht/ wolt auch das be&#x017F;te thun. Vnd wie &#x017F;ie nun<lb/>
von dem Ort kamen/ fragt die Magt den Knecht/<lb/>
Mein lieber/ wie hat man jhr gethan/ hat man &#x017F;ie<lb/>
gar vmbbracht? Nein antwortet der Knecht/ &#x017F;ie i&#x017F;t<lb/>
noch mit dem Leben daruon kvmmen. Das to&#x0364;dten<lb/>
lag der Magd hart an/ vnd &#x017F;prach/ ich het gern mo&#x0364;-<lb/>
gen zu&#x017F;ehen. Der Knecht &#x017F;pricht/ wann du es wi&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en wilt/ &#x017F;o kom mit mir/ ich wil dirs zeigen. Sie<lb/>
geht mit. Er wi&#x017F;chet vber &#x017F;ie her/ vnd gibt jhr einen<lb/>
guten product/ gibt jhr manchen &#x017F;tich. Die Magd<lb/>
&#x017F;pricht. Ey lieber Knecht/ i&#x017F;t das geto&#x0364;dtet/ &#x017F;o laß ja<lb/>
nicht nach/ &#x017F;tich mir auch den Halß gar ab. Al&#x017F;o<lb/>
ward die gute Dirn den&#x017F;elben tag geto&#x0364;dtet/ vnd le-<lb/>
bet doch noch.</p>
      </div><lb/>
      <div n="1">
        <head> <hi rendition="#b"><hi rendition="#aq"><hi rendition="#g">CXCIII.</hi></hi> Von einem Roßza&#x0364;mer/ der<lb/>
zu Speyer auß einem Braten die<lb/>
Nieren nam/ vnd &#x017F;ie allein<lb/>
fraß.</hi> </head><lb/>
        <p><hi rendition="#in">V</hi>Or etlichen Jaren war ich zu Speyer/<lb/>
vnnd kam mit etlichen andern Ehrlichen<lb/>
Ma&#x0364;nnern ins Wirthshauß/ da &#x017F;a&#x017F;&#x017F;e zu<lb/>
vns ein Roßza&#x0364;mer oder Bereiter. Der-<lb/>
&#x017F;elbe thete nun vnnd begieng manchen Grobiani-<lb/>
&#x017F;chen bo&#x017F;&#x017F;en/ vber das auch &#x017F;chneid er auß einem<lb/>
Kalbsbraten/ den wir vor vns hatten/ die Nie-<lb/>
ren fein &#x017F;ubtiel herauß/ leget &#x017F;ie auff &#x017F;einen Teller/<lb/>
vnd &#x017F;prach: Ey wie e&#x017F;&#x017F;e ich doch die runde dinger-<lb/>
che&#x0303; &#x017F;o gern/ lieber als ander Flei&#x017F;ch. Diß grob &#x017F;tu&#x0364;ck<lb/>
verdroß vnns alle gar. Die&#x017F;es vermerckete der<lb/>
Wirth/ wolt die&#x017F;e vnho&#x0364;ffligkeit nicht allein mit<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">Wor-</fw><lb/></p>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[170/0194] lieber Liendel/ ſtehe mir bey in meinen letzten noͤ- then. Der Knecht verhieß jhr ſeine Krafft vnnd Macht/ wolt auch das beſte thun. Vnd wie ſie nun von dem Ort kamen/ fragt die Magt den Knecht/ Mein lieber/ wie hat man jhr gethan/ hat man ſie gar vmbbracht? Nein antwortet der Knecht/ ſie iſt noch mit dem Leben daruon kvmmen. Das toͤdten lag der Magd hart an/ vnd ſprach/ ich het gern moͤ- gen zuſehen. Der Knecht ſpricht/ wann du es wiſ- ſen wilt/ ſo kom mit mir/ ich wil dirs zeigen. Sie geht mit. Er wiſchet vber ſie her/ vnd gibt jhr einen guten product/ gibt jhr manchen ſtich. Die Magd ſpricht. Ey lieber Knecht/ iſt das getoͤdtet/ ſo laß ja nicht nach/ ſtich mir auch den Halß gar ab. Alſo ward die gute Dirn denſelben tag getoͤdtet/ vnd le- bet doch noch. CXCIII. Von einem Roßzaͤmer/ der zu Speyer auß einem Braten die Nieren nam/ vnd ſie allein fraß. VOr etlichen Jaren war ich zu Speyer/ vnnd kam mit etlichen andern Ehrlichen Maͤnnern ins Wirthshauß/ da ſaſſe zu vns ein Roßzaͤmer oder Bereiter. Der- ſelbe thete nun vnnd begieng manchen Grobiani- ſchen boſſen/ vber das auch ſchneid er auß einem Kalbsbraten/ den wir vor vns hatten/ die Nie- ren fein ſubtiel herauß/ leget ſie auff ſeinen Teller/ vnd ſprach: Ey wie eſſe ich doch die runde dinger- chẽ ſo gern/ lieber als ander Fleiſch. Diß grob ſtuͤck verdroß vnns alle gar. Dieſes vermerckete der Wirth/ wolt dieſe vnhoͤffligkeit nicht allein mit Wor-

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/194
Zitationshilfe: Melander, Otto: [Joco-seria] Das ander theil dieses Schimpff vnd Ernsts. Bd. 2. Lich, 1605, S. 170. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria02_1605/194>, abgerufen am 28.04.2024.