Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605.

Bild:
<< vorherige Seite
Vorrede.
Vnder sein red/ Sales, die kurtz/
Vnd doch auch hetten jhren nutz/
Der wer nicht werth daß er solt essn/

Salem wenn er zu Tisch gesessn.
O der nicht wolt hörn
lepores/
Die doch wern jucundiores,
Der ist ein lepus gantz vnd gar/
Vnd solches ist gewißlich war.
Frölich in ehrn beid Gott gefelt/
Vnd den Menschen in dieser Welt.
Der mag sich packen der nicht will/

Frölich sein/ dan sein ist zu viel.

Weil dan nun/ lieber Gevatter vnd gön-
ner die schimpff vnd schertz nit zu verwerffen
sondern vielmehr nutzlich sein vnserm leben
vnd wandel/ (doch daß die nit allzu grob/)
so hab ich nicht vnderlassen können diesel-
be zu publiciren vnnd ins Liecht zubringen/
damit auch den gemeinen darmit/ wel-
che das Lateinische nicht verstehen/ möge
gedienet werden. Weil aber allzeit/ wenn
mann ein Neuw wrrck lässet außgehen/
pfleget gute fromme vnnd Ehrliche
Leuth auß zusuchen/ denen man sol-
chis dediciret vnnd zuschreibet/ als hab ich
gut gefunden/ euch als meinen guten freund
vnd bekanten dieses Werck zu zuschreiben/
zu welchem ich auch sonderliche anleitung
gehabt hab/ vnnd nit ohn gefehr solches ge-

schihet.
A iiij
Vorꝛede.
Vnder ſein red/ Sales, die kurtz/
Vnd doch auch hetten jhren nutz/
Der wer nicht werth daß er ſolt eſſn/

Salem wenn er zu Tiſch geſeſſn.
O der nicht wolt hoͤrn
lepores/
Die doch wern jucundiores,
Der iſt ein lepus gantz vnd gar/
Vnd ſolches iſt gewißlich war.
Froͤlich in ehrn beid Gott gefelt/
Vnd den Menſchen in dieſer Welt.
Der mag ſich packen der nicht will/

Froͤlich ſein/ dan ſein iſt zu viel.

Weil dan nun/ lieber Gevatter vnd goͤn-
ner die ſchimpff vnd ſchertz nit zu verwerffẽ
ſondern vielmehr nutzlich ſein vnſerm lebẽ
vnd wandel/ (doch daß die nit allzu grob/)
ſo hab ich nicht vnderlaſſen koͤnnen dieſel-
be zu publiciren vnnd ins Liecht zubringen/
damit auch den gemeinen darmit/ wel-
che das Lateiniſche nicht verſtehen/ moͤge
gedienet werden. Weil aber allzeit/ wenn
mann ein Neuw wrrck laͤſſet außgehen/
pfleget gute fromme vnnd Ehrliche
Leuth auß zuſuchen/ denen man ſol-
chis dediciret vnnd zuſchreibet/ als hab ich
gut gefunden/ euch als meinen gutẽ freund
vnd bekanten dieſes Werck zu zuſchreibẽ/
zu welchem ich auch ſonderliche anleitung
gehabt hab/ vnnd nit ohn gefehr ſolches ge-

ſchihet.
A iiij
<TEI>
  <text>
    <front>
      <div type="preface" n="1">
        <cit>
          <quote><pb facs="#f0007"/><fw place="top" type="header">Vor&#xA75B;ede.</fw><lb/>
V<hi rendition="#fr">nder &#x017F;ein red/</hi> <hi rendition="#aq">Sales,</hi> <hi rendition="#fr">die kurtz/</hi><lb/>
V<hi rendition="#fr">nd doch auch hetten jhren nutz/<lb/>
Der wer nicht werth daß er &#x017F;olt e&#x017F;&#x017F;n/</hi><lb/><hi rendition="#aq">Salem</hi> <hi rendition="#fr">wenn er zu</hi> T<hi rendition="#fr">i&#x017F;ch ge&#x017F;e&#x017F;&#x017F;n.<lb/>
O der nicht wolt ho&#x0364;rn</hi> <hi rendition="#aq">lepores/</hi><lb/><hi rendition="#fr">Die doch wern</hi> <hi rendition="#aq">jucundiores,</hi><lb/><hi rendition="#fr">Der i&#x017F;t ein</hi> <hi rendition="#aq">lepus</hi> <hi rendition="#fr">gantz vnd gar/</hi><lb/>
V<hi rendition="#fr">nd &#x017F;olches i&#x017F;t gewißlich war.</hi><lb/>
F<hi rendition="#fr">ro&#x0364;lich in ehrn beid Gott gefelt/</hi><lb/>
V<hi rendition="#fr">nd den Men&#x017F;chen in die&#x017F;er Welt.<lb/>
Der mag &#x017F;ich packen der nicht will/</hi><lb/>
F<hi rendition="#fr">ro&#x0364;lich &#x017F;ein/ dan &#x017F;ein i&#x017F;t zu viel.</hi></quote>
        </cit><lb/>
        <p>Weil dan nun/ lieber Gevatter vnd go&#x0364;n-<lb/>
ner die &#x017F;chimpff vnd &#x017F;chertz nit zu verwerffe&#x0303;<lb/>
&#x017F;ondern vielmehr nutzlich &#x017F;ein vn&#x017F;erm lebe&#x0303;<lb/>
vnd wandel/ (doch daß die nit allzu grob/)<lb/>
&#x017F;o hab ich nicht vnderla&#x017F;&#x017F;en ko&#x0364;nnen die&#x017F;el-<lb/>
be zu publiciren vnnd ins Liecht zubringen/<lb/>
damit auch den gemeinen darmit/ wel-<lb/>
che das Lateini&#x017F;che nicht ver&#x017F;tehen/ mo&#x0364;ge<lb/>
gedienet werden. Weil aber allzeit/ wenn<lb/>
mann ein Neuw wrrck la&#x0364;&#x017F;&#x017F;et außgehen/<lb/>
pfleget gute fromme vnnd Ehrliche<lb/>
Leuth auß zu&#x017F;uchen/ denen man &#x017F;ol-<lb/>
chis dediciret vnnd zu&#x017F;chreibet/ als hab ich<lb/>
gut gefunden/ euch als meinen gute&#x0303; freund<lb/>
vnd bekanten die&#x017F;es Werck zu zu&#x017F;chreibe&#x0303;/<lb/>
zu welchem ich auch &#x017F;onderliche anleitung<lb/>
gehabt hab/ vnnd nit ohn gefehr &#x017F;olches ge-<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">A iiij</fw><fw place="bottom" type="catch">&#x017F;chihet.</fw><lb/></p>
      </div>
    </front>
  </text>
</TEI>
[0007] Vorꝛede. Vnder ſein red/ Sales, die kurtz/ Vnd doch auch hetten jhren nutz/ Der wer nicht werth daß er ſolt eſſn/ Salem wenn er zu Tiſch geſeſſn. O der nicht wolt hoͤrn lepores/ Die doch wern jucundiores, Der iſt ein lepus gantz vnd gar/ Vnd ſolches iſt gewißlich war. Froͤlich in ehrn beid Gott gefelt/ Vnd den Menſchen in dieſer Welt. Der mag ſich packen der nicht will/ Froͤlich ſein/ dan ſein iſt zu viel. Weil dan nun/ lieber Gevatter vnd goͤn- ner die ſchimpff vnd ſchertz nit zu verwerffẽ ſondern vielmehr nutzlich ſein vnſerm lebẽ vnd wandel/ (doch daß die nit allzu grob/) ſo hab ich nicht vnderlaſſen koͤnnen dieſel- be zu publiciren vnnd ins Liecht zubringen/ damit auch den gemeinen darmit/ wel- che das Lateiniſche nicht verſtehen/ moͤge gedienet werden. Weil aber allzeit/ wenn mann ein Neuw wrrck laͤſſet außgehen/ pfleget gute fromme vnnd Ehrliche Leuth auß zuſuchen/ denen man ſol- chis dediciret vnnd zuſchreibet/ als hab ich gut gefunden/ euch als meinen gutẽ freund vnd bekanten dieſes Werck zu zuſchreibẽ/ zu welchem ich auch ſonderliche anleitung gehabt hab/ vnnd nit ohn gefehr ſolches ge- ſchihet. A iiij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605/7
Zitationshilfe: Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605/7>, abgerufen am 20.04.2024.