Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Dilger, Daniel: Herrn Johannis Arndes [...] Richtige/ und in Gottes Wort wolgegründete Lehre/ in den vier Büchern vom wahren Christenthumb. Alten Stettin, 1620.

Bild:
<< vorherige Seite

Also was ist das Newe Testa-
ment dem Buchstaben nach anders/
den ein eusserlich zeugnuß/ das es alles
im Menschen also muß im Glauben
geschehen? Denn dz gantze Newe Testa-
ment muß gantz vnnd gar in vns sein/
vnnd dringet auch mit gewalt dahin/
weil das Reich Gottes in vns. DennChristi Leben
in vns

wie Christus ist durch denn Heiligen
Geist im Glauben von Maria leiblich
empfangen vnd gebohren/ also muß er
in mir Geistlich empfangen vnd gebo-
ren werden/ er muß in mir Geistlich
wachsen vnd zunehmen. Vnd weil ich
auß Christo bin eine Newe Creatur
geschaffen/ so muß ich auch in jhm le-
ben vnd wandeln/ ich muß mit jhm vnd
in jhm im Exilio vnd Elende seyn/ ich
muß mit jhm in Demuth vnd verschme-
hung der Welt/ in Gedult vnd Sanft
muth/ in der Liebe wandeln/ ich muß
mit jhm meinen Feinden vergeben/
Barmhertzig sein/ die Feinde lieben/
den willen des Vatets thun/ ich muß
mit jhm vom Satan versuchet wer-
den/ vnd auch vberwinden/ ich muß
mit jhm vmb der Warheit willen/ die

in mir

Alſo was iſt das Newe Teſta-
ment dem Buchſtaben nach anders/
den ein euſſerlich zeugnuß/ das es alles
im Menſchen alſo muß im Glauben
geſchehen? Deñ dz gantze Newe Teſta-
ment muß gantz vnnd gar in vns ſein/
vnnd dringet auch mit gewalt dahin/
weil das Reich Gottes in vns. DennChriſti Lebẽ
in vns

wie Chriſtus iſt durch denn Heiligen
Geiſt im Glauben von Maria leiblich
empfangen vnd gebohren/ alſo muß er
in mir Geiſtlich empfangen vnd gebo-
ren werden/ er muß in mir Geiſtlich
wachſen vnd zunehmen. Vnd weil ich
auß Chriſto bin eine Newe Creatur
geſchaffen/ ſo muß ich auch in jhm le-
ben vnd wandeln/ ich muß mit jhm vñ
in jhm im Exilio vnd Elende ſeyn/ ich
muß mit jhm in Demuth vñ verſchme-
hung der Welt/ in Gedult vnd Sanft
muth/ in der Liebe wandeln/ ich muß
mit jhm meinen Feinden vergeben/
Barmhertzig ſein/ die Feinde lieben/
den willen des Vatets thun/ ich muß
mit jhm vom Satan verſuchet wer-
den/ vnd auch vberwinden/ ich muß
mit jhm vmb der Warheit willen/ die

in mir
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <pb facs="#f0033" n="[33]"/>
          <p>Al&#x017F;o was i&#x017F;t das Newe Te&#x017F;ta-<lb/>
ment dem Buch&#x017F;taben nach anders/<lb/>
den ein eu&#x017F;&#x017F;erlich zeugnuß/ das es alles<lb/>
im Men&#x017F;chen al&#x017F;o muß im Glauben<lb/>
ge&#x017F;chehen? Den&#x0303; dz gantze Newe Te&#x017F;ta-<lb/>
ment muß gantz vnnd gar in vns &#x017F;ein/<lb/>
vnnd dringet auch mit gewalt dahin/<lb/>
weil das Reich Gottes in vns. Denn<note place="right">Chri&#x017F;ti Lebe&#x0303;<lb/>
in vns</note><lb/>
wie Chri&#x017F;tus i&#x017F;t durch denn Heiligen<lb/>
Gei&#x017F;t im Glauben von Maria leiblich<lb/>
empfangen vnd gebohren/ al&#x017F;o muß er<lb/>
in mir Gei&#x017F;tlich empfangen vnd gebo-<lb/>
ren werden/ er muß in mir Gei&#x017F;tlich<lb/>
wach&#x017F;en vnd zunehmen. Vnd weil ich<lb/>
auß Chri&#x017F;to bin eine Newe Creatur<lb/>
ge&#x017F;chaffen/ &#x017F;o muß ich auch in jhm le-<lb/>
ben vnd wandeln/ ich muß mit jhm vn&#x0303;<lb/>
in jhm im <hi rendition="#aq">Exilio</hi> vnd Elende &#x017F;eyn/ ich<lb/>
muß mit jhm in Demuth vn&#x0303; ver&#x017F;chme-<lb/>
hung der Welt/ in Gedult vnd Sanft<lb/>
muth/ in der Liebe wandeln/ ich muß<lb/>
mit jhm meinen Feinden vergeben/<lb/>
Barmhertzig &#x017F;ein/ die Feinde lieben/<lb/>
den willen des Vatets thun/ ich muß<lb/>
mit jhm vom Satan ver&#x017F;uchet wer-<lb/>
den/ vnd auch vberwinden/ ich muß<lb/>
mit jhm vmb der Warheit willen/ die<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">in mir</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[[33]/0033] Alſo was iſt das Newe Teſta- ment dem Buchſtaben nach anders/ den ein euſſerlich zeugnuß/ das es alles im Menſchen alſo muß im Glauben geſchehen? Deñ dz gantze Newe Teſta- ment muß gantz vnnd gar in vns ſein/ vnnd dringet auch mit gewalt dahin/ weil das Reich Gottes in vns. Denn wie Chriſtus iſt durch denn Heiligen Geiſt im Glauben von Maria leiblich empfangen vnd gebohren/ alſo muß er in mir Geiſtlich empfangen vnd gebo- ren werden/ er muß in mir Geiſtlich wachſen vnd zunehmen. Vnd weil ich auß Chriſto bin eine Newe Creatur geſchaffen/ ſo muß ich auch in jhm le- ben vnd wandeln/ ich muß mit jhm vñ in jhm im Exilio vnd Elende ſeyn/ ich muß mit jhm in Demuth vñ verſchme- hung der Welt/ in Gedult vnd Sanft muth/ in der Liebe wandeln/ ich muß mit jhm meinen Feinden vergeben/ Barmhertzig ſein/ die Feinde lieben/ den willen des Vatets thun/ ich muß mit jhm vom Satan verſuchet wer- den/ vnd auch vberwinden/ ich muß mit jhm vmb der Warheit willen/ die in mir Chriſti Lebẽ in vns

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/dilger_arndes_1620
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/dilger_arndes_1620/33
Zitationshilfe: Dilger, Daniel: Herrn Johannis Arndes [...] Richtige/ und in Gottes Wort wolgegründete Lehre/ in den vier Büchern vom wahren Christenthumb. Alten Stettin, 1620, S. [33]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dilger_arndes_1620/33>, abgerufen am 25.04.2024.