Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Brebach, Peter: Christliche Artzt vnd Leichpredigt. Montbéliard, 1614.

Bild:
<< vorherige Seite

auch Hoseae im 13. ich will sie auß der Höllen erlösen vnndHos: 13.
vom Todt erretten/ Todt ich will dir ein Gifft sein/ Höll ichPsal: 116.
will dir ein Pestilentz sein/ vnnd wie er im 116. Psalm mit der
Kirchen Gottes vnd derselbigen Gliedern nicht verbergen will/Psalm: 18.
Stricke deß Todes hatten mich vmbfangen/ angst der Höllen
hatten mich troffen/ jch kam in Jammer vnd Not: Es vmb-
fiengen mich des Todtes Bande/ vnd die Bäche Belial er-
schreckten mich: Der Hölle Bandt vmbfiengen mich vnd deß
Todtes stricke vberwältiget mich/ klagt/ ja erkennet Er mit
den lieben Dauid im 18. Psalm: Also ist der Himmlische Dauid/
Jesus Christus Gottes vnd Maria Sohn/ hinunder gefahrenEphes: 4.
in die vndersten örter der Erden/ wie der Apostel/ oder wie vn-
ser Christliche Glaub redet/ abgestigen zur Höllen/ damit erRöm: 8.
auß der Höllen Angst vns erlösete/ vnnd das nichts verdam-
lichs seye an allen die da sind in Christo Jesu: Ja das erfülletJesaj. 25.
Hos: 13.
1. Cor: 15.

würde/ dz Wort das geschrieben stehet/ der Tod ist verschlun-
gen in den Sieg/ Todt wo ist dein Stachel/ Hölle wo ist dein
Sieg? aber der Stachel des Todes ist die Sünde/ die Krafft
aber der Sünde ist das Gesetz. Gott sey danck/ der vns den
Sieg gibt durch vnsern HErrn Jesum Christum. DarumbJesaj: 25.
sihe doch/ das ist vnser Gott auff den wir harren/ der wird
vns helffen.

Vnd gewißlich lieber Christ/ der dir alle deine Sünde ver-Das vnser
Artzt/ vnser
Gott vnnd
Heyland geist
lich vnd leib-
lich helffe/
mehr Zeug-
nus.

gibt vnd heylet alle deine Gebrechen/ der dein Leben vom ver-
derben erlöset/ der dich krönet mit Gnad vnd Barmhertzigkeit.
Der deinen Mund frölich machet/ vnd du wider jung wirst/
wie ein Adler: der Gerechtigkeit schaffet vnnd Gericht allen
die vnrecht leiden: der HErr der bewahren vnnd beim LebenPsalm: 41.
erhalten/ auff seinem Siechbeth erquicken will/ vnnd hilffet
von aller seiner Kranckheit/ dem/ der sich des dürfftigen an-
nimmet: der nahe ist allen denen/ die jhn anrüffen/ Er thut wasPsalm: 145.
die Gottförchtigen begehren vnd höret jhr schreien/ vnd hilfft
jhnen: Der so tröstlich seiner Kirchen bey dem ProphetenJesaj. 41.
Jesaia im 41. Capitel zuspricht/ förchte dich nicht/ ich bin mit

F ij

auch Hoſeæ im 13. ich will ſie auß der Hoͤllen erloͤſen vnndHoſ: 13.
vom Todt erꝛetten/ Todt ich will dir ein Gifft ſein/ Hoͤll ichPſal: 116.
will dir ein Peſtilentz ſein/ vnnd wie er im 116. Pſalm mit der
Kirchẽ Gottes vñ derſelbigen Gliedern nicht verbergen will/Pſalm: 18.
Stricke deß Todes hatten mich vmbfangẽ/ angſt der Hoͤllen
hatten mich troffen/ jch kam in Jammer vnd Not: Es vmb-
fiengen mich des Todtes Bande/ vnd die Baͤche Belial er-
ſchreckten mich: Der Hoͤlle Bandt vmbfiengen mich vñ deß
Todtes ſtricke vberwaͤltiget mich/ klagt/ ja erkennet Er mit
dẽ lieben Dauid im 18. Pſalm: Alſo iſt der Him̃liſche Dauid/
Jeſus Chriſtus Gottes vñ Maria Sohn/ hinunder gefahrenEpheſ: 4.
in die vnderſten oͤrter der Erden/ wie der Apoſtel/ oder wie vn-
ſer Chriſtliche Glaub redet/ abgeſtigen zur Hoͤllen/ damit erRoͤm: 8.
auß der Hoͤllen Angſt vns erloͤſete/ vnnd das nichts verdam-
lichs ſeye an allen die da ſind in Chriſto Jeſu: Ja das erfuͤlletJeſaj. 25.
Hoſ: 13.
1. Cor: 15.

wuͤrde/ dz Wort das geſchrieben ſtehet/ der Tod iſt verſchlun-
gen in den Sieg/ Todt wo iſt dein Stachel/ Hoͤlle wo iſt dein
Sieg? aber der Stachel des Todes iſt die Suͤnde/ die Krafft
aber der Suͤnde iſt das Geſetz. Gott ſey danck/ der vns den
Sieg gibt durch vnſern HErꝛn Jeſum Chriſtum. DarumbJeſaj: 25.
ſihe doch/ das iſt vnſer Gott auff den wir harꝛen/ der wird
vns helffen.

Vnd gewißlich lieber Chriſt/ der dir alle deine Suͤnde ver-Das vnſer
Artzt/ vnſer
Gott vnnd
Heylãd geiſt
lich vnd leib-
lich helffe/
mehr Zeug-
nus.

gibt vnd heylet alle deine Gebrechen/ der dein Leben vom ver-
derbẽ erloͤſet/ der dich kroͤnet mit Gnad vnd Barmhertzigkeit.
Der deinen Mund froͤlich machet/ vnd du wider jung wirſt/
wie ein Adler: der Gerechtigkeit ſchaffet vnnd Gericht allen
die vnrecht leiden: der HErꝛ der bewahren vnnd beim LebenPſalm: 41.
erhalten/ auff ſeinem Siechbeth erquicken will/ vnnd hilffet
von aller ſeiner Kranckheit/ dem/ der ſich des duͤrfftigen an-
nim̃et: der nahe iſt allen denen/ die jhn anruͤffen/ Er thut wasPſalm: 145.
die Gottfoͤrchtigen begehren vnd hoͤret jhr ſchreien/ vñ hilfft
jhnen: Der ſo troͤſtlich ſeiner Kirchen bey dem ProphetenJeſaj. 41.
Jeſaia im 41. Capitel zuſpricht/ foͤrchte dich nicht/ ich bin mit

F ij
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="fsSermon" n="1">
        <div type="fsMainPart" n="2">
          <div n="3">
            <p><pb facs="#f0043" n="35"/>
auch Ho&#x017F;e<hi rendition="#aq">æ</hi> im 13. ich will &#x017F;ie auß der Ho&#x0364;llen erlo&#x0364;&#x017F;en vnnd<note place="right">Ho&#x017F;: 13.</note><lb/>
vom Todt er&#xA75B;etten/ Todt ich will dir ein Gifft &#x017F;ein/ Ho&#x0364;ll ich<note place="right">P&#x017F;al: 116.</note><lb/>
will dir ein Pe&#x017F;tilentz &#x017F;ein/ vnnd wie er im 116. P&#x017F;alm mit der<lb/>
Kirche&#x0303; Gottes vn&#x0303; der&#x017F;elbigen Gliedern nicht verbergen will/<note place="right">P&#x017F;alm: 18.</note><lb/>
Stricke deß Todes hatten mich vmbfange&#x0303;/ ang&#x017F;t der Ho&#x0364;llen<lb/>
hatten mich troffen/ jch kam in Jammer vnd Not: Es vmb-<lb/>
fiengen mich des Todtes Bande/ vnd die Ba&#x0364;che Belial er-<lb/>
&#x017F;chreckten mich: Der Ho&#x0364;lle Bandt vmbfiengen mich vn&#x0303; deß<lb/>
Todtes &#x017F;tricke vberwa&#x0364;ltiget mich/ klagt/ ja erkennet Er mit<lb/>
de&#x0303; lieben Dauid im 18. P&#x017F;alm: Al&#x017F;o i&#x017F;t der Him&#x0303;li&#x017F;che Dauid/<lb/>
Je&#x017F;us Chri&#x017F;tus Gottes vn&#x0303; Maria Sohn/ hinunder gefahren<note place="right">Ephe&#x017F;: 4.</note><lb/>
in die vnder&#x017F;ten o&#x0364;rter der Erden/ wie der Apo&#x017F;tel/ oder wie vn-<lb/>
&#x017F;er Chri&#x017F;tliche Glaub redet/ abge&#x017F;tigen zur Ho&#x0364;llen/ damit er<note place="right">Ro&#x0364;m: 8.</note><lb/>
auß der Ho&#x0364;llen Ang&#x017F;t vns erlo&#x0364;&#x017F;ete/ vnnd das nichts verdam-<lb/>
lichs &#x017F;eye an allen die da &#x017F;ind in Chri&#x017F;to Je&#x017F;u: Ja das erfu&#x0364;llet<note place="right">Je&#x017F;aj. 25.<lb/>
Ho&#x017F;: 13.<lb/>
1. Cor: 15.</note><lb/>
wu&#x0364;rde/ dz Wort das ge&#x017F;chrieben &#x017F;tehet/ der Tod i&#x017F;t ver&#x017F;chlun-<lb/>
gen in den Sieg/ Todt wo i&#x017F;t dein Stachel/ Ho&#x0364;lle wo i&#x017F;t dein<lb/>
Sieg? aber der Stachel des Todes i&#x017F;t die Su&#x0364;nde/ die Krafft<lb/>
aber der Su&#x0364;nde i&#x017F;t das Ge&#x017F;etz. Gott &#x017F;ey danck/ der vns den<lb/>
Sieg gibt durch vn&#x017F;ern HEr&#xA75B;n Je&#x017F;um Chri&#x017F;tum. Darumb<note place="right">Je&#x017F;aj: 25.</note><lb/>
&#x017F;ihe doch/ das i&#x017F;t vn&#x017F;er Gott auff den wir har&#xA75B;en/ der wird<lb/>
vns helffen.</p><lb/>
            <p>Vnd gewißlich lieber Chri&#x017F;t/ der dir alle deine Su&#x0364;nde ver-<note place="right">Das vn&#x017F;er<lb/>
Artzt/ vn&#x017F;er<lb/>
Gott vnnd<lb/>
Heyla&#x0303;d gei&#x017F;t<lb/>
lich vnd leib-<lb/>
lich helffe/<lb/>
mehr Zeug-<lb/>
nus.</note><lb/>
gibt vnd heylet alle deine Gebrechen/ der dein Leben vom ver-<lb/>
derbe&#x0303; erlo&#x0364;&#x017F;et/ der dich kro&#x0364;net mit Gnad vnd Barmhertzigkeit.<lb/>
Der deinen Mund fro&#x0364;lich machet/ vnd du wider jung wir&#x017F;t/<lb/>
wie ein Adler: der Gerechtigkeit &#x017F;chaffet vnnd Gericht allen<lb/>
die vnrecht leiden: der HEr&#xA75B; der bewahren vnnd beim Leben<note place="right">P&#x017F;alm: 41.</note><lb/>
erhalten/ auff &#x017F;einem Siechbeth erquicken will/ vnnd hilffet<lb/>
von aller &#x017F;einer Kranckheit/ dem/ der &#x017F;ich des du&#x0364;rfftigen an-<lb/>
nim&#x0303;et: der nahe i&#x017F;t allen denen/ die jhn anru&#x0364;ffen/ Er thut was<note place="right">P&#x017F;alm: 145.</note><lb/>
die Gottfo&#x0364;rchtigen begehren vnd ho&#x0364;ret jhr &#x017F;chreien/ vn&#x0303; hilfft<lb/>
jhnen: Der &#x017F;o tro&#x0364;&#x017F;tlich &#x017F;einer Kirchen bey dem Propheten<note place="right">Je&#x017F;aj. 41.</note><lb/>
Je&#x017F;aia im 41. Capitel zu&#x017F;pricht/ fo&#x0364;rchte dich nicht/ ich bin mit<lb/>
<fw type="sig" place="bottom">F ij</fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[35/0043] auch Hoſeæ im 13. ich will ſie auß der Hoͤllen erloͤſen vnnd vom Todt erꝛetten/ Todt ich will dir ein Gifft ſein/ Hoͤll ich will dir ein Peſtilentz ſein/ vnnd wie er im 116. Pſalm mit der Kirchẽ Gottes vñ derſelbigen Gliedern nicht verbergen will/ Stricke deß Todes hatten mich vmbfangẽ/ angſt der Hoͤllen hatten mich troffen/ jch kam in Jammer vnd Not: Es vmb- fiengen mich des Todtes Bande/ vnd die Baͤche Belial er- ſchreckten mich: Der Hoͤlle Bandt vmbfiengen mich vñ deß Todtes ſtricke vberwaͤltiget mich/ klagt/ ja erkennet Er mit dẽ lieben Dauid im 18. Pſalm: Alſo iſt der Him̃liſche Dauid/ Jeſus Chriſtus Gottes vñ Maria Sohn/ hinunder gefahren in die vnderſten oͤrter der Erden/ wie der Apoſtel/ oder wie vn- ſer Chriſtliche Glaub redet/ abgeſtigen zur Hoͤllen/ damit er auß der Hoͤllen Angſt vns erloͤſete/ vnnd das nichts verdam- lichs ſeye an allen die da ſind in Chriſto Jeſu: Ja das erfuͤllet wuͤrde/ dz Wort das geſchrieben ſtehet/ der Tod iſt verſchlun- gen in den Sieg/ Todt wo iſt dein Stachel/ Hoͤlle wo iſt dein Sieg? aber der Stachel des Todes iſt die Suͤnde/ die Krafft aber der Suͤnde iſt das Geſetz. Gott ſey danck/ der vns den Sieg gibt durch vnſern HErꝛn Jeſum Chriſtum. Darumb ſihe doch/ das iſt vnſer Gott auff den wir harꝛen/ der wird vns helffen. Hoſ: 13. Pſal: 116. Pſalm: 18. Epheſ: 4. Roͤm: 8. Jeſaj. 25. Hoſ: 13. 1. Cor: 15. Jeſaj: 25. Vnd gewißlich lieber Chriſt/ der dir alle deine Suͤnde ver- gibt vnd heylet alle deine Gebrechen/ der dein Leben vom ver- derbẽ erloͤſet/ der dich kroͤnet mit Gnad vnd Barmhertzigkeit. Der deinen Mund froͤlich machet/ vnd du wider jung wirſt/ wie ein Adler: der Gerechtigkeit ſchaffet vnnd Gericht allen die vnrecht leiden: der HErꝛ der bewahren vnnd beim Leben erhalten/ auff ſeinem Siechbeth erquicken will/ vnnd hilffet von aller ſeiner Kranckheit/ dem/ der ſich des duͤrfftigen an- nim̃et: der nahe iſt allen denen/ die jhn anruͤffen/ Er thut was die Gottfoͤrchtigen begehren vnd hoͤret jhr ſchreien/ vñ hilfft jhnen: Der ſo troͤſtlich ſeiner Kirchen bey dem Propheten Jeſaia im 41. Capitel zuſpricht/ foͤrchte dich nicht/ ich bin mit Das vnſer Artzt/ vnſer Gott vnnd Heylãd geiſt lich vnd leib- lich helffe/ mehr Zeug- nus. Pſalm: 41. Pſalm: 145. Jeſaj. 41. F ij

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/524394
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/524394/43
Zitationshilfe: Brebach, Peter: Christliche Artzt vnd Leichpredigt. Montbéliard, 1614, S. 35. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/524394/43>, abgerufen am 26.04.2024.