Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Zesen, Philipp von: Assenat. Amsterdam, 1670.

Bild:
<< vorherige Seite

Kurtzbündige
penes dominos in servos vitae necisque potestatem
fuisse. l. 1. paragr. 1, ff. de his, qui sui, vel alieni juris
sunt.

Zur 23 zeile des 138 blats.

PLutarchus Erot. Dulce pomum, ubi custos abest.
Ovidius Remed. Amor.
2:

Quisquis amas, loca sola nocent, loca sola caveto.

Solitudo enim est, quae etiam virum fortem praecipi-
tat in reatum. Petr. Bles. Epist. 9. Et Magna pars
peccatorum tollitur, si peccaturis testis assistat. Seneca.

Zur 25 und folgenden zeilen des 138 blats.

SUndige nicht: dan Gott siehet es/ die Engel seind
darbei/ der Teufel wird dich anklagen/ dein Ge-
wissen wird zeuge sein/ und die hölle deine strafe. Ocu-
lum in te intendit suum, qui tuum fecit. Augustinus,
de Verbo Dom. Parietibus oculi hominum submoven-
tur. Divinum autem numen nec visceribus sub-
movetur, quo minus totum hominem perspiciat ac
norit. Lactantius. Deus totus oculus, quia omnia vi-
det; totus manus, quia omnia operatur; totus pes, quia
ubique est. Augustin. sup. Ps. 120. Intra omnia, nec
inclusus; extra omnia, nec exclusus. Hildebertus. So-
lius DEI est in duobus locis, & per totum mundum in
eodem momento inveniri. Athanasius q. 26 ad An-
tioch. Quid prodest non habere conscium, habenti con-
scientiam. Lactant. l. 6, c. 24, ex Seneca. Mala conscien-
tia delictorum nostrorum ipsa est testis, &c.
Das
böse Gewissen ist selbsten unserer sünden zeuge/
selbsten unser richter/ selbsten unser hänker/
selbsten unser gefängnüs. Es klaget uns auch

selb-

Kurtzbuͤndige
penes dominos in ſervos vitæ necisque poteſtatem
fuiſſe. l. 1. paragr. 1, ff. de his, qui ſui, vel alieni juris
ſunt.

Zur 23 zeile des 138 blats.

PLutarchus Erot. Dulce pomum, ubi cuſtos abeſt.
Ovidius Remed. Amor.
2:

Quisquis amas, loca ſola nocent, loca ſola caveto.

Solitudo enim eſt, quæ etiam virum fortem præcipi-
tat in reatum. Petr. Bleſ. Epiſt. 9. Et Magna pars
peccatorum tollitur, ſi peccaturis teſtis aſſiſtat. Seneca.

Zur 25 und folgenden zeilen des 138 blats.

SUndige nicht: dan Gott ſiehet es/ die Engel ſeind
darbei/ der Teufel wird dich anklagen/ dein Ge-
wiſſen wird zeuge ſein/ und die hoͤlle deine ſtrafe. Ocu-
lum in te intendit ſuum, qui tuum fecit. Auguſtinus,
de Verbo Dom. Parietibus oculi hominum ſubmoven-
tur. Divinum autem numen nec viſceribus ſub-
movetur, quo minus totum hominem perſpiciat ac
norit. Lactantius. Deus totus oculus, quia omnia vi-
det; totus manus, quia omnia operatur; totus pes, quia
ubique eſt. Auguſtin. ſup. Pſ. 120. Intra omnia, nec
incluſus; extra omnia, nec excluſus. Hildebertus. So-
lius DEI eſt in duobus locis, & per totum mundum in
eodem momento inveniri. Athanaſius q. 26 ad An-
tioch. Quid prodeſt non habere conſcium, habenti con-
ſcientiam. Lactant. l. 6, c. 24, ex Senecâ. Mala conſcien-
tia delictorum noſtrorum ipſa eſt teſtis, &c.
Das
boͤſe Gewiſſen iſt ſelbſten unſerer ſuͤnden zeuge/
ſelbſten unſer richter/ ſelbſten unſer haͤnker/
ſelbſten unſer gefaͤngnuͤs. Es klaget uns auch

ſelb-
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <div n="3">
            <p>
              <pb facs="#f0484" n="460"/>
              <fw place="top" type="header">Kurtzbu&#x0364;ndige</fw><lb/> <hi rendition="#aq">penes dominos in &#x017F;ervos vitæ necisque pote&#x017F;tatem<lb/>
fui&#x017F;&#x017F;e. <hi rendition="#i">l.</hi> 1. <hi rendition="#i">paragr.</hi> 1, <hi rendition="#i">ff. de his, qui &#x017F;ui, vel alieni juris<lb/>
&#x017F;unt.</hi></hi> </p>
          </div><lb/>
          <div n="3">
            <head> <hi rendition="#fr">Zur 23 zeile des 138 blats.</hi> </head><lb/>
            <p><hi rendition="#aq"><hi rendition="#in">P</hi><hi rendition="#i">Lutarchus</hi> Erot. Dulce pomum, ubi cu&#x017F;tos abe&#x017F;t.<lb/><hi rendition="#i">Ovidius</hi> Remed. Amor.</hi> 2:</p><lb/>
            <lg type="poem">
              <l> <hi rendition="#aq">Quisquis amas, loca &#x017F;ola nocent, loca &#x017F;ola caveto.</hi> </l>
            </lg><lb/>
            <p> <hi rendition="#aq">Solitudo enim e&#x017F;t, quæ etiam virum fortem præcipi-<lb/>
tat in reatum. <hi rendition="#i">Petr. Ble&#x017F;.</hi> Epi&#x017F;t. 9. Et Magna pars<lb/>
peccatorum tollitur, &#x017F;i peccaturis te&#x017F;tis a&#x017F;&#x017F;i&#x017F;tat. <hi rendition="#i">Seneca.</hi></hi> </p>
          </div><lb/>
          <div n="3">
            <head> <hi rendition="#fr">Zur 25 und folgenden zeilen des 138 blats.</hi> </head><lb/>
            <p><hi rendition="#in">S</hi>Undige nicht: dan Gott &#x017F;iehet es/ die Engel &#x017F;eind<lb/>
darbei/ der Teufel wird dich anklagen/ dein Ge-<lb/>
wi&#x017F;&#x017F;en wird zeuge &#x017F;ein/ und die ho&#x0364;lle deine &#x017F;trafe. <hi rendition="#aq">Ocu-<lb/>
lum in te intendit &#x017F;uum, qui tuum fecit. <hi rendition="#i">Augu&#x017F;tinus,</hi><lb/>
de Verbo Dom. Parietibus oculi hominum &#x017F;ubmoven-<lb/>
tur. Divinum autem numen nec vi&#x017F;ceribus &#x017F;ub-<lb/>
movetur, quo minus totum hominem per&#x017F;piciat ac<lb/>
norit. <hi rendition="#i">Lactantius.</hi> Deus totus oculus, quia omnia vi-<lb/>
det; totus manus, quia omnia operatur; totus pes, quia<lb/>
ubique e&#x017F;t. <hi rendition="#i">Augu&#x017F;tin.</hi> &#x017F;up. P&#x017F;. 120. Intra omnia, nec<lb/>
inclu&#x017F;us; extra omnia, nec exclu&#x017F;us. <hi rendition="#i">Hildebertus.</hi> So-<lb/>
lius DEI e&#x017F;t in duobus locis, &amp; per totum mundum in<lb/>
eodem momento inveniri. <hi rendition="#i">Athana&#x017F;ius</hi> q. 26 ad An-<lb/>
tioch. Quid prode&#x017F;t non habere con&#x017F;cium, habenti con-<lb/>
&#x017F;cientiam. <hi rendition="#i">Lactant.</hi> l. 6, c. 24, ex <hi rendition="#i">Senecâ.</hi> Mala con&#x017F;cien-<lb/>
tia delictorum no&#x017F;trorum ip&#x017F;a e&#x017F;t te&#x017F;tis, &amp;c.</hi> <hi rendition="#fr">Das<lb/>
bo&#x0364;&#x017F;e Gewi&#x017F;&#x017F;en i&#x017F;t &#x017F;elb&#x017F;ten un&#x017F;erer &#x017F;u&#x0364;nden zeuge/<lb/>
&#x017F;elb&#x017F;ten un&#x017F;er richter/ &#x017F;elb&#x017F;ten un&#x017F;er ha&#x0364;nker/<lb/>
&#x017F;elb&#x017F;ten un&#x017F;er gefa&#x0364;ngnu&#x0364;s. Es klaget uns auch</hi><lb/>
<fw place="bottom" type="catch"><hi rendition="#fr">&#x017F;elb-</hi></fw><lb/></p>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[460/0484] Kurtzbuͤndige penes dominos in ſervos vitæ necisque poteſtatem fuiſſe. l. 1. paragr. 1, ff. de his, qui ſui, vel alieni juris ſunt. Zur 23 zeile des 138 blats. PLutarchus Erot. Dulce pomum, ubi cuſtos abeſt. Ovidius Remed. Amor. 2: Quisquis amas, loca ſola nocent, loca ſola caveto. Solitudo enim eſt, quæ etiam virum fortem præcipi- tat in reatum. Petr. Bleſ. Epiſt. 9. Et Magna pars peccatorum tollitur, ſi peccaturis teſtis aſſiſtat. Seneca. Zur 25 und folgenden zeilen des 138 blats. SUndige nicht: dan Gott ſiehet es/ die Engel ſeind darbei/ der Teufel wird dich anklagen/ dein Ge- wiſſen wird zeuge ſein/ und die hoͤlle deine ſtrafe. Ocu- lum in te intendit ſuum, qui tuum fecit. Auguſtinus, de Verbo Dom. Parietibus oculi hominum ſubmoven- tur. Divinum autem numen nec viſceribus ſub- movetur, quo minus totum hominem perſpiciat ac norit. Lactantius. Deus totus oculus, quia omnia vi- det; totus manus, quia omnia operatur; totus pes, quia ubique eſt. Auguſtin. ſup. Pſ. 120. Intra omnia, nec incluſus; extra omnia, nec excluſus. Hildebertus. So- lius DEI eſt in duobus locis, & per totum mundum in eodem momento inveniri. Athanaſius q. 26 ad An- tioch. Quid prodeſt non habere conſcium, habenti con- ſcientiam. Lactant. l. 6, c. 24, ex Senecâ. Mala conſcien- tia delictorum noſtrorum ipſa eſt teſtis, &c. Das boͤſe Gewiſſen iſt ſelbſten unſerer ſuͤnden zeuge/ ſelbſten unſer richter/ ſelbſten unſer haͤnker/ ſelbſten unſer gefaͤngnuͤs. Es klaget uns auch ſelb-

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/zesen_assenat_1670
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/zesen_assenat_1670/484
Zitationshilfe: Zesen, Philipp von: Assenat. Amsterdam, 1670, S. 460. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/zesen_assenat_1670/484>, abgerufen am 24.12.2024.