Zeiller, Martin: Centvria IV. Variarvm Quæstionvm. Bd. 4. Ulm, 1660.Die 71. Frag/ des 4. Hundert. worden. Wenn aber ein Gesicht einen frommenMenschen/ von fürstehendem Unglück warnet/ und/ mit seiner Warnung/ der Außgang ein- trifft/ oder Er aus Unglück/ und gegenwärtiger Gefahr/ errettet/ so kan der Mensch ihm wol die Gedancken machen/ es sey ein guter Engel ge- wesen; dieweil der böse Engel/ oder der Teufel/ unser Verderben suchet. Und ist dieses zu mer- cken/ daß GOtt der HErr noch bißweilen einen frommen Menschen/ durch einen Engel/ in Men- schengestalt/ entweder vor Unglück warnen/ oder aus Unglück erretten/ oder/ wegen könftiger Be- gebenheit/ berichten möge. Denn gleich wie Gott noch ie bißweilen ein Wunder geschehen; deßglei- chen noch bißweilen/ durch Wunder-Träume/ et- was sonderlichs anzaigen läst; da doch die Wun- derwerck/ und Träume/ nicht mehr/ wie im an- fang des Neuen Testaments/ im gebrauch: Also kans wol kommen/ daß/ auff Gottes Befelch/ die Engel/ in sichtbarer gestalt/ etwas verrichten/ oder anzaigen/ do man denn auff den Erbfolg/ und Außgang/ sehen soll/ und mueß/ das Gewis- sen für Gefahr des Aberglaubens zu bewahren; wie/ unter anderm/ hievon/ in den vorhergehen- den Gewißens-Fragen/ offtangezogner D. An- dreas Keslerus cap. 3. zu lesen; der auch/ im fol- genden Capltel/ auff etliche Einwürff antworten thuet. Was den Andern Puncten deiner Frag an- belangt/
Die 71. Frag/ des 4. Hundert. worden. Wenn aber ein Geſicht einen frommenMenſchen/ von fuͤrſtehendem Ungluͤck warnet/ und/ mit ſeiner Warnung/ der Außgang ein- trifft/ oder Er aus Ungluͤck/ und gegenwaͤrtiger Gefahr/ errettet/ ſo kan der Menſch ihm wol die Gedancken machen/ es ſey ein guter Engel ge- weſen; dieweil der boͤſe Engel/ oder der Teufel/ unſer Verderben ſuchet. Und iſt dieſes zu mer- cken/ daß GOtt der HErꝛ noch bißweilen einen frommen Menſchen/ durch einen Engel/ in Men- ſchengeſtalt/ entweder vor Ungluͤck warnen/ oder aus Ungluͤck erꝛetten/ oder/ wegen koͤnftiger Be- gebenheit/ berichten moͤge. Denn gleich wie Gott noch ie bißweilen ein Wunder geſchehen; deßglei- chen noch bißweilen/ durch Wunder-Traͤume/ et- was ſonderlichs anzaigen laͤſt; da doch die Wun- derwerck/ und Traͤume/ nicht mehr/ wie im an- fang des Neuen Teſtaments/ im gebrauch: Alſo kans wol kommen/ daß/ auff Gottes Befelch/ die Engel/ in ſichtbarer geſtalt/ etwas verrichten/ oder anzaigen/ do man denn auff den Erbfolg/ und Außgang/ ſehen ſoll/ und mueß/ das Gewiſ- ſen fuͤr Gefahr des Aberglaubens zu bewahren; wie/ unter anderm/ hievon/ in den vorhergehen- den Gewißens-Fragen/ offtangezogner D. An- dreas Keslerus cap. 3. zu leſen; der auch/ im fol- genden Capltel/ auff etliche Einwuͤrff antworten thuet. Was den Andern Puncten deiner Frag an- belangt/
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Die 71. Frag/ des 4. Hundert.
worden. Wenn aber ein Geſicht einen frommen
Menſchen/ von fuͤrſtehendem Ungluͤck warnet/
und/ mit ſeiner Warnung/ der Außgang ein-
trifft/ oder Er aus Ungluͤck/ und gegenwaͤrtiger
Gefahr/ errettet/ ſo kan der Menſch ihm wol die
Gedancken machen/ es ſey ein guter Engel ge-
weſen; dieweil der boͤſe Engel/ oder der Teufel/
unſer Verderben ſuchet. Und iſt dieſes zu mer-
cken/ daß GOtt der HErꝛ noch bißweilen einen
frommen Menſchen/ durch einen Engel/ in Men-
ſchengeſtalt/ entweder vor Ungluͤck warnen/ oder
aus Ungluͤck erꝛetten/ oder/ wegen koͤnftiger Be-
gebenheit/ berichten moͤge. Denn gleich wie Gott
noch ie bißweilen ein Wunder geſchehen; deßglei-
chen noch bißweilen/ durch Wunder-Traͤume/ et-
was ſonderlichs anzaigen laͤſt; da doch die Wun-
derwerck/ und Traͤume/ nicht mehr/ wie im an-
fang des Neuen Teſtaments/ im gebrauch: Alſo
kans wol kommen/ daß/ auff Gottes Befelch/ die
Engel/ in ſichtbarer geſtalt/ etwas verrichten/
oder anzaigen/ do man denn auff den Erbfolg/
und Außgang/ ſehen ſoll/ und mueß/ das Gewiſ-
ſen fuͤr Gefahr des Aberglaubens zu bewahren;
wie/ unter anderm/ hievon/ in den vorhergehen-
den Gewißens-Fragen/ offtangezogner D. An-
dreas Keslerus cap. 3. zu leſen; der auch/ im fol-
genden Capltel/ auff etliche Einwuͤrff antworten
thuet.
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