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Zeiller, Martin: Centvria IV. Variarvm Quæstionvm. Bd. 4. Ulm, 1660.

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Die 54. Frag/ des 4. Hundert.
met/ so grüßet ihn von meinetwegen freundlich/
und sprecht: Glück zu/ Friede sey mit dir/ und
deinem Hause/ und mit allem/ das du hast.
Matth. am 10. v. 12. bevilhet Christus der
HErr/ seinen Jüngern/ wo Sie in ein Hauß ge-
hen/ daßelbe zu grüeßen. Welches beym Luca/
Cap. 10. v. 5. 6. also erkläret/ oder ausgelegt
wird: Wo ihr in ein Haus kommet/ da sprecht
zu erst: Friede sey mit disem Hause. Und so da-
selbs wird ein Kind des Friedes seyn/ so wird euer
Friede auff ihm beruhen/ wo aber nit/ so wird sich
euer Friede wider zu euch wenden.

Es hat das Segnen gleiche Krafft mit dem
Gebett zu Gott. Daher auch Esau so starck bey
seinem Vatter Jsaac anhelt/ daß Er Jhn auch
segnen wolle/ im 1. Buch Mosis am 27. v. 38.
Und deßwegen führet auch Joseph seine Söhn
zu dem dahinsterbenden Vatter Jacob; und
Gott weiset die form dem gantzen Volck/ den See-
gen zu sprechen im 4. Buch Mosis Cap. 6. v. 23.
24. und hat es Syrach/ aus der Erfahrung/ was
Er Cap. 3/ 11. sagt. So seyn auch Zeugnußen
verhanden/ wie der Außgang/ mit dem Seegen/
übereinkommen/ wie/ aus unterschidlichen Orten
der H. Schrifft/ zu ersehen. Also ist auch kein
Zweifel/ was man von Speiß und Tranck einan-
der schicket/ oder bringet/ und mäßig zuetrincket/
daß solches/ wann es mit ernstlichem/ oder von
Hertzen gehendem Grueß/ und Seegen geschthet/

zur

Die 54. Frag/ des 4. Hundert.
met/ ſo gruͤßet ihn von meinetwegen freundlich/
und ſprecht: Gluͤck zu/ Friede ſey mit dir/ und
deinem Hauſe/ und mit allem/ das du haſt.
Matth. am 10. v. 12. bevilhet Chriſtus der
HErr/ ſeinen Juͤngern/ wo Sie in ein Hauß ge-
hen/ daßelbe zu gruͤeßen. Welches beym Luca/
Cap. 10. v. 5. 6. alſo erklaͤret/ oder ausgelegt
wird: Wo ihr in ein Haus kommet/ da ſprecht
zu erſt: Friede ſey mit diſem Hauſe. Und ſo da-
ſelbs wird ein Kind des Friedes ſeyn/ ſo wird euer
Friede auff ihm beruhen/ wo aber nit/ ſo wird ſich
euer Friede wider zu euch wenden.

Es hat das Segnen gleiche Krafft mit dem
Gebett zu Gott. Daher auch Eſau ſo ſtarck bey
ſeinem Vatter Jſaac anhelt/ daß Er Jhn auch
ſegnen wolle/ im 1. Buch Moſis am 27. v. 38.
Und deßwegen fuͤhret auch Joſeph ſeine Soͤhn
zu dem dahinſterbenden Vatter Jacob; und
Gott weiſet die form dem gantzen Volck/ den See-
gen zu ſprechen im 4. Buch Moſis Cap. 6. v. 23.
24. und hat es Syrach/ aus der Erfahrung/ was
Er Cap. 3/ 11. ſagt. So ſeyn auch Zeugnußen
verhanden/ wie der Außgang/ mit dem Seegen/
uͤbereinkommen/ wie/ aus unterſchidlichen Orten
der H. Schrifft/ zu erſehen. Alſo iſt auch kein
Zweifel/ was man von Speiß und Tranck einan-
der ſchicket/ oder bringet/ und maͤßig zuetrincket/
daß ſolches/ wann es mit ernſtlichem/ oder von
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[285/0309] Die 54. Frag/ des 4. Hundert. met/ ſo gruͤßet ihn von meinetwegen freundlich/ und ſprecht: Gluͤck zu/ Friede ſey mit dir/ und deinem Hauſe/ und mit allem/ das du haſt. Matth. am 10. v. 12. bevilhet Chriſtus der HErr/ ſeinen Juͤngern/ wo Sie in ein Hauß ge- hen/ daßelbe zu gruͤeßen. Welches beym Luca/ Cap. 10. v. 5. 6. alſo erklaͤret/ oder ausgelegt wird: Wo ihr in ein Haus kommet/ da ſprecht zu erſt: Friede ſey mit diſem Hauſe. Und ſo da- ſelbs wird ein Kind des Friedes ſeyn/ ſo wird euer Friede auff ihm beruhen/ wo aber nit/ ſo wird ſich euer Friede wider zu euch wenden. Es hat das Segnen gleiche Krafft mit dem Gebett zu Gott. Daher auch Eſau ſo ſtarck bey ſeinem Vatter Jſaac anhelt/ daß Er Jhn auch ſegnen wolle/ im 1. Buch Moſis am 27. v. 38. Und deßwegen fuͤhret auch Joſeph ſeine Soͤhn zu dem dahinſterbenden Vatter Jacob; und Gott weiſet die form dem gantzen Volck/ den See- gen zu ſprechen im 4. Buch Moſis Cap. 6. v. 23. 24. und hat es Syrach/ aus der Erfahrung/ was Er Cap. 3/ 11. ſagt. So ſeyn auch Zeugnußen verhanden/ wie der Außgang/ mit dem Seegen/ uͤbereinkommen/ wie/ aus unterſchidlichen Orten der H. Schrifft/ zu erſehen. Alſo iſt auch kein Zweifel/ was man von Speiß und Tranck einan- der ſchicket/ oder bringet/ und maͤßig zuetrincket/ daß ſolches/ wann es mit ernſtlichem/ oder von Hertzen gehendem Grueß/ und Seegen geſchthet/ zur

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Zitationshilfe: Zeiller, Martin: Centvria IV. Variarvm Quæstionvm. Bd. 4. Ulm, 1660, S. 285. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/zeiller_centuria04_1660/309>, abgerufen am 22.11.2024.