Zeiller, Martin: Centvria III. Variarvm Quæstionvm. Bd. 3. Ulm, 1659.Die 23. Frag/ des 3. Hundert. allen die Entschuldigung benemmen thette. Fürsander/ den Juden/ als Menschen/ seyn theils Sa- chen rein/ theils unrein. Dann/ obwoln was Gott erschaffen/ guet ist; so ist iedoch nicht alles zur Menschlichen Speiß nutzlich/ und gesund/ wann es schon wolgeschmack zu seyn einen beduncken thuet. Unter deßen aber hat Gott nichts vergebens erschaffen. Dann/ was des Menschen Natur schädlich/ das wird etlichen unvernünfftigen Thie- ren zur Speise. Daraus erscheinet die Liebe Gottes zu den Menschen/ der auch derselben Gesundheit in acht nimmet/ und was zu derselben tauglich/ vorschreiben wollen/ als wie der Apostel/ in der 1. an Timotheum/ am 5. v. 23. im Neuen Testa- ment/ gethan hat. Andere Ursachen/ und was man bey denen erlaubten/ und verbottenen Thie- ren/ nach der Sitten-Lehr/ in acht zunemmen/ seyn/ beym D. VVolfgango Frantzio, disput. 7. ex Deu- teronomio, th. 143. & seqq. zu lesen: Da Er auch th. 157. und folgenden/ Warumb das Bluet zu eßen/ im Alten/ und von den Aposteln/ den Chri- sten/ im Neuen Testament/ verbotten worden/ und anderm mehrem/ handelt. Die XXIV. Frag. Mögen die Kirchen-Güetter vereüßert werden? HJerauff wird von Theils Gütter/ G v
Die 23. Frag/ des 3. Hundert. allen die Entſchuldigung benemmen thette. Fuͤrsander/ den Juden/ als Menſchen/ ſeyn theils Sa- chen rein/ theils unrein. Dann/ obwoln was Gott erſchaffen/ guet iſt; ſo iſt iedoch nicht alles zur Menſchlichen Speiß nutzlich/ und geſund/ wann es ſchon wolgeſchmack zu ſeyn einen beduncken thuet. Unter deßen aber hat Gott nichts vergebens erſchaffen. Dann/ was des Menſchen Natur ſchaͤdlich/ das wird etlichen unvernuͤnfftigen Thie- ren zur Speiſe. Daraus erſcheinet die Liebe Gottes zu den Menſchen/ der auch derſelben Geſundheit in acht nimmet/ und was zu derſelben tauglich/ vorſchreiben wollen/ als wie der Apoſtel/ in der 1. an Timotheum/ am 5. v. 23. im Neuen Teſta- ment/ gethan hat. Andere Urſachen/ und was man bey denen erlaubten/ und verbottenen Thie- ren/ nach der Sitten-Lehr/ in acht zunemmen/ ſeyn/ beym D. VVolfgango Frantzio, diſput. 7. ex Deu- teronomio, th. 143. & ſeqq. zu leſen: Da Er auch th. 157. und folgenden/ Warumb das Bluet zu eßen/ im Alten/ und von den Apoſteln/ den Chri- ſten/ im Neuen Teſtament/ verbotten worden/ und anderm mehrem/ handelt. Die XXIV. Frag. Moͤgen die Kirchen-Guͤetter vereuͤßert werden? HJerauff wird von Theils Guͤtter/ G v
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Die 23. Frag/ des 3. Hundert.
allen die Entſchuldigung benemmen thette. Fuͤrs
ander/ den Juden/ als Menſchen/ ſeyn theils Sa-
chen rein/ theils unrein. Dann/ obwoln was Gott
erſchaffen/ guet iſt; ſo iſt iedoch nicht alles zur
Menſchlichen Speiß nutzlich/ und geſund/ wann
es ſchon wolgeſchmack zu ſeyn einen beduncken
thuet. Unter deßen aber hat Gott nichts vergebens
erſchaffen. Dann/ was des Menſchen Natur
ſchaͤdlich/ das wird etlichen unvernuͤnfftigen Thie-
ren zur Speiſe. Daraus erſcheinet die Liebe Gottes
zu den Menſchen/ der auch derſelben Geſundheit
in acht nimmet/ und was zu derſelben tauglich/
vorſchreiben wollen/ als wie der Apoſtel/ in der
1. an Timotheum/ am 5. v. 23. im Neuen Teſta-
ment/ gethan hat. Andere Urſachen/ und was
man bey denen erlaubten/ und verbottenen Thie-
ren/ nach der Sitten-Lehr/ in acht zunemmen/ ſeyn/
beym D. VVolfgango Frantzio, diſput. 7. ex Deu-
teronomio, th. 143. & ſeqq. zu leſen: Da Er auch
th. 157. und folgenden/ Warumb das Bluet zu
eßen/ im Alten/ und von den Apoſteln/ den Chri-
ſten/ im Neuen Teſtament/ verbotten worden/ und
anderm mehrem/ handelt.
Die XXIV. Frag.
Moͤgen die Kirchen-Guͤetter
vereuͤßert werden?
HJerauff wird von Theils
geantwortet/ daß die Jenige uͤberfluͤßige
Guͤtter/
G v
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