Zeiller, Martin: Centuria Variarum Quæstionum. Bd. 1. Ulm, 1658.Die XIV. Frag. am Saul wahr worden/ so hat aber der Teuffel/als ein Tausentkünstler auß dem vorgehenden/ auch auß der Feinde Macht/ wohl erachten können/ wie es ihme ergehen werde; ja ihn selber/ denn er von GOTT verlassen zu seyn gewust/ und der bey der Zauberin Raht gesucht/ und also in seinen Gewalt gebracht/ in die Gefahr deß Kriegs/ und ein sol- ches unglückhafftes Ende zu nehmen/ antreiben können. Sihe was deßwegen im 1. Buch der Chronic. Cap. 11. v. 13. und 14. stehet. 6. So ist es auch wider GOttes Wort/ daß die Todten/ ohne ein Wunderwerck von dem Allerhöchsten/ wi- der solten lebendig werden. 7. So seyn auch die Hei- ligen nicht in deß Teuffels Gewalt/ daß sie von den- selben solten unruhig gemacht werden können. Und obwoln Syrach Cap. 46. solche Historiam hat/ so er zehlet er doch dieselbe allein bloß/ wie sie im angezogenen Orth/ deß 1. Buchs Samuelis/ ste- het/ in dem er die Lob-Sprüche deß Samuels/ und anderer/ die Nachkömmlinge/ zur Nachfolge der Alt-Vätterlichen Tugend auffzu muntern/ kürtzlich setzet/ und auch deß gemeinen Jüdischen Volcks Meinung redet/ aber nicht saget/ ob die Erschei- nung deß Samuels wahr/ oder eine Verblendung gewest seye. 8. Würde auch der Samuel sich nicht haben anbetten lassen/ welcher gelehret/ daß allein GOTT anzubetten seye. Und wie hat der Mann Gottes/ zu dem gottlosen Saul/ sagen können/ Morgen wirst du/ und deine Söhne mit mir seyn? Sihe C 5
Die XIV. Frag. am Saul wahr worden/ ſo hat aber der Teuffel/als ein Tauſentkünſtler auß dem vorgehenden/ auch auß der Feinde Macht/ wohl erachten koͤnnen/ wie es ihme ergehen werde; ja ihn ſelber/ denn er von GOTT verlaſſen zu ſeyn gewuſt/ und der bey der Zauberin Raht geſucht/ und alſo in ſeinen Gewalt gebracht/ in die Gefahr deß Kriegs/ und ein ſol- ches ungluͤckhafftes Ende zu nehmen/ antreiben koͤnnen. Sihe was deßwegen im 1. Buch der Chronic. Cap. 11. v. 13. und 14. ſtehet. 6. So iſt es auch wider GOttes Wort/ daß die Todten/ ohne ein Wunderwerck von dem Allerhoͤchſten/ wi- der ſolten lebendig werden. 7. So ſeyn auch die Hei- ligen nicht in deß Teuffels Gewalt/ daß ſie von den- ſelben ſolten unruhig gemacht werden koͤnnen. Und obwoln Syrach Cap. 46. ſolche Hiſtoriam hat/ ſo er zehlet er doch dieſelbe allein bloß/ wie ſie im angezogenen Orth/ deß 1. Buchs Samuelis/ ſte- het/ in dem er die Lob-Spruͤche deß Samuels/ und anderer/ die Nachkoͤmmlinge/ zur Nachfolge der Alt-Vaͤtterlichen Tugend auffzu muntern/ kuͤrtzlich ſetzet/ und auch deß gemeinen Juͤdiſchen Volcks Meinung redet/ aber nicht ſaget/ ob die Erſchei- nung deß Samuels wahr/ oder eine Verblendung geweſt ſeye. 8. Wuͤrde auch der Samuel ſich nicht haben anbetten laſſen/ welcher gelehret/ daß allein GOTT anzubetten ſeye. Und wie hat der Mann Gottes/ zu dem gottloſen Saul/ ſagen koͤnnen/ Morgen wirſt du/ und deine Soͤhne mit mir ſeyn? Sihe C 5
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Die XIV. Frag.
am Saul wahr worden/ ſo hat aber der Teuffel/
als ein Tauſentkünſtler auß dem vorgehenden/ auch
auß der Feinde Macht/ wohl erachten koͤnnen/ wie
es ihme ergehen werde; ja ihn ſelber/ denn er von
GOTT verlaſſen zu ſeyn gewuſt/ und der bey der
Zauberin Raht geſucht/ und alſo in ſeinen Gewalt
gebracht/ in die Gefahr deß Kriegs/ und ein ſol-
ches ungluͤckhafftes Ende zu nehmen/ antreiben
koͤnnen. Sihe was deßwegen im 1. Buch der
Chronic. Cap. 11. v. 13. und 14. ſtehet. 6. So
iſt es auch wider GOttes Wort/ daß die Todten/
ohne ein Wunderwerck von dem Allerhoͤchſten/ wi-
der ſolten lebendig werden. 7. So ſeyn auch die Hei-
ligen nicht in deß Teuffels Gewalt/ daß ſie von den-
ſelben ſolten unruhig gemacht werden koͤnnen.
Und obwoln Syrach Cap. 46. ſolche Hiſtoriam
hat/ ſo er zehlet er doch dieſelbe allein bloß/ wie ſie im
angezogenen Orth/ deß 1. Buchs Samuelis/ ſte-
het/ in dem er die Lob-Spruͤche deß Samuels/ und
anderer/ die Nachkoͤmmlinge/ zur Nachfolge der
Alt-Vaͤtterlichen Tugend auffzu muntern/ kuͤrtzlich
ſetzet/ und auch deß gemeinen Juͤdiſchen Volcks
Meinung redet/ aber nicht ſaget/ ob die Erſchei-
nung deß Samuels wahr/ oder eine Verblendung
geweſt ſeye. 8. Wuͤrde auch der Samuel ſich nicht
haben anbetten laſſen/ welcher gelehret/ daß allein
GOTT anzubetten ſeye. Und wie hat der Mann
Gottes/ zu dem gottloſen Saul/ ſagen koͤnnen/
Morgen wirſt du/ und deine Soͤhne mit mir ſeyn?
Sihe
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