Zeiller, Martin: Centuria Variarum Quæstionum. Bd. 1. Ulm, 1658.Die LXXIX. Frag. Leute nicht so nachsinnig als die magere/ bey denenein hitzigers Geblüt/ und hurtigere Geister seyn: hergegen die Fette ein kalteres Geblüt/ und verdros- sener Gemütter vielmals haben; auch selten ein ho- hes Alter erreichen/ wegen mangel deß Geblüts/ und daß die natürliche Wärme/ wann sie schwach ist/ bälder vergehet. Die LXXIX. Frag/ Ob man mehrers von den Lebendi- gen/ als den Todten/ mit einer Seuch/ könne angestecket werden? ANtwort. Man kan von beyden an- Die U 2
Die LXXIX. Frag. Leute nicht ſo nachſinnig als die magere/ bey denenein hitzigers Gebluͤt/ und hurtigere Geiſter ſeyn: hergegen die Fette ein kalteres Gebluͤt/ und verdroſ- ſener Gemuͤtter vielmals haben; auch ſelten ein ho- hes Alter erreichen/ wegen mangel deß Gebluͤts/ und daß die natuͤrliche Waͤrme/ wann ſie ſchwach iſt/ baͤlder vergehet. Die LXXIX. Frag/ Ob man mehrers von den Lebendi- gen/ als den Todten/ mit einer Seuch/ koͤnne angeſtecket werden? ANtwort. Man kan von beyden an- Die U 2
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Die LXXIX. Frag.
Leute nicht ſo nachſinnig als die magere/ bey denen
ein hitzigers Gebluͤt/ und hurtigere Geiſter ſeyn:
hergegen die Fette ein kalteres Gebluͤt/ und verdroſ-
ſener Gemuͤtter vielmals haben; auch ſelten ein ho-
hes Alter erreichen/ wegen mangel deß Gebluͤts/ und
daß die natuͤrliche Waͤrme/ wann ſie ſchwach iſt/
baͤlder vergehet.
Die LXXIX. Frag/
Ob man mehrers von den Lebendi-
gen/ als den Todten/ mit einer Seuch/
koͤnne angeſtecket werden?
ANtwort. Man kan von beyden an-
geſteckt werden; und zwar von den Leben-
den inſonderheit/ wañ ſie in dem dahin ſter-
ben ſeyn/ mehrers/ als ſonſten/ dann die Waͤrme
gehet gaͤntzlich auß/ wann ſie von der Seel/ als einer
Regentin/ verlaſſen zu werden anfahet. Ein tod-
ter Menſch aber/ wann er gaͤntzlich erkaltet/ thut
weniger anſtecken/ dieweil weniger Daͤmpf auß dem
Leibe gehen/ ſonderlich/ wann er an einem kaͤltern
Ort auffbehalten wird: Aber/ wann derſelbe zu fau-
len anfahet/ ſo iſt die groͤſte Anſteckung und Gefahr
bey demſelben vorhanden/ die auch im̃er weiter ver-
mehret wird. D. J. Cocus, in explicat. libelli de
anima Philippi Melanchtonis.
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