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Wülfer, Daniel: Das vertheidigte Gottes-geschick/ und vernichtete Heyden-Glück. Nürnberg, 1656.

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Das Achte Capitel.
Si opus est carni pane, si opus est aqua,
si opus est vino, si opus est nummo, si
opus est jumento carni huic, a Deo pe-
tere debet, non a daemoniis & idolis, & a
nescio quibus potestatibus hujus seculi.
Sunt enim, qui, quando famem patiun-
tur in isto seculo, dimittunt Deum, &
rogant Mercurium, aut rogant Jovem ut
det illis, aut quem dicunt coelestem Pana,
aut aliqua daemonia similia: non Deo
sitit caro ipsorum. Qui autem Deo si-
tiunt, undique debent sitire & anima &
carne: quia & animae Deus dat panem
suum, id est, verbum veritatis: & carni
Deus dat, quae necessaria sunt, quia
Deus fecit & animam & carnem. Pro-
pter carnem tuam rogas daemonia. Num-
quid animam Deus fecit & carnem tuam
doemonia fecerunt? Qui fecit animam,
ipse fe cit & carnem. Qui fecit ambas res,
ipse pascit ambas res.
Das ist; Wann
dem Fleisch Brot von nöhten ist/ oder
Wasser/ oder Wein/ oder Gelt/ oder
Viehe/ solle sie solches von GOtt
bitten/ nicht von Teuffeln/ oder Gö-

tzen/
J vij

Das Achte Capitel.
Si opus eſt carni pane, ſi opus eſt aquâ,
ſi opus eſt vino, ſi opus eſt nummo, ſi
opus eſt jumento carni huic, à Deo pe-
tere debet, non à dæmoniis & idolis, & à
neſcio quibus poteſtatibus hujus ſeculi.
Sunt enim, qui, quando famem patiun-
tur in iſto ſeculo, dimittunt Deum, &
rogant Mercurium, aut rogant Jovem ut
det illis, aut quem dicunt cœleſtem Pana,
aut aliqua dæmonia ſimilia: non Deo
ſitit caro ipſorum. Qui autem Deo ſi-
tiunt, undiq́ue debent ſitire & anima &
carne: quia & animæ Deus dat panem
ſuum, id eſt, verbum veritatis: & carni
Deus dat, quæ neceſſaria ſunt, quia
Deus fecit & animam & carnem. Pro-
pter carnem tuam rogas dæmonia. Num-
quid animam Deus fecit & carnem tuam
dœmonia fecerunt? Qui fecit animam,
ipſe fe cit & carnem. Qui fecit ambas res,
ipſe paſcit ambas res.
Das iſt; Wann
dem Fleiſch Brot von noͤhten iſt/ oder
Waſſer/ oder Wein/ oder Gelt/ oder
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[205/0277] Das Achte Capitel. Si opus eſt carni pane, ſi opus eſt aquâ, ſi opus eſt vino, ſi opus eſt nummo, ſi opus eſt jumento carni huic, à Deo pe- tere debet, non à dæmoniis & idolis, & à neſcio quibus poteſtatibus hujus ſeculi. Sunt enim, qui, quando famem patiun- tur in iſto ſeculo, dimittunt Deum, & rogant Mercurium, aut rogant Jovem ut det illis, aut quem dicunt cœleſtem Pana, aut aliqua dæmonia ſimilia: non Deo ſitit caro ipſorum. Qui autem Deo ſi- tiunt, undiq́ue debent ſitire & anima & carne: quia & animæ Deus dat panem ſuum, id eſt, verbum veritatis: & carni Deus dat, quæ neceſſaria ſunt, quia Deus fecit & animam & carnem. Pro- pter carnem tuam rogas dæmonia. Num- quid animam Deus fecit & carnem tuam dœmonia fecerunt? Qui fecit animam, ipſe fe cit & carnem. Qui fecit ambas res, ipſe paſcit ambas res. Das iſt; Wann dem Fleiſch Brot von noͤhten iſt/ oder Waſſer/ oder Wein/ oder Gelt/ oder Viehe/ ſolle ſie ſolches von GOtt bitten/ nicht von Teuffeln/ oder Goͤ- tzen/ J vij

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Zitationshilfe: Wülfer, Daniel: Das vertheidigte Gottes-geschick/ und vernichtete Heyden-Glück. Nürnberg, 1656, S. 205. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/wuelffer_gottesgeschick_1656/277>, abgerufen am 22.11.2024.