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Wülfer, Daniel: Das vertheidigte Gottes-geschick/ und vernichtete Heyden-Glück. Nürnberg, 1656.

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Das Fünnfte Capitel.
differenz der Ehren/ kein Neid/ kein Streit:
sondern volle Vergnügligkeit seyn werde.
Id beata civitas illa (*) sagt der Seel.
Augustinus, magnum in se bonum vide-
bit, quod nulli superiori ullus inferior in-
videbit, sicut nunc non invident Archan-
gelis angeli coeteri: tam nolet esse unus-
quisque quod non accepit; quamvis sit
pacatissimo concordiae vinculo, ei, qui
accepit, obstrictus: quam nec in corpore
vult oculus esse quod est digitus, cum
membrum utrumque contineat totius
carnis pacata compago. Sic itaue ha-
bebit donum alius alio minus, ut hoc
quoque donum habeat nec velit amplius.

Das ist/ Jene seelige Statt wird auch
das grosse Gut in sich haben/ das kei-
nem Höhern/ einiger Niderer miß-
gönnen wird/ gleich wie jetzund die
Ertzengel nicht von den andern En-
geln geneidet werden; so wenig wird
einer/ der Außerwehlten/ seyn wollen/
was er nicht seyn soll/ ob er schon in
verträulichster Einigkeit dem ver-

bunden
(*) August. Lib. XXII. de C. D. C. XXX.

Das Fuͤn̄fte Capitel.
differenz der Ehren/ kein Neid/ kein Streit:
ſondern volle Vergnuͤgligkeit ſeyn werde.
Id beata civitas illa (*) ſagt der Seel.
Auguſtinus, magnum in ſe bonum vide-
bit, quod nulli ſuperiori ullus inferior in-
videbit, ſicut nunc non invident Archan-
gelis angeli cœteri: tam nolet eſſe unus-
quisque quod non accepit; quamvis ſit
pacatiſſimo concordiæ vinculo, ei, qui
accepit, obſtrictus: quàm nec in corpore
vult oculus eſſe quod eſt digitus, cum
membrum utrumq́ue contineat totius
carnis pacata compago. Sic itaue ha-
bebit donum alius alio minus, ut hoc
quoque donum habeat nec velit amplius.

Das iſt/ Jene ſeelige Statt wird auch
das groſſe Gut in ſich haben/ das kei-
nem Hoͤhern/ einiger Niderer miß-
goͤnnen wird/ gleich wie jetzund die
Ertzengel nicht von den andern En-
geln geneidet werden; ſo wenig wird
einer/ der Außerwehlten/ ſeyn wollen/
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[119/0185] Das Fuͤn̄fte Capitel. differenz der Ehren/ kein Neid/ kein Streit: ſondern volle Vergnuͤgligkeit ſeyn werde. Id beata civitas illa (*) ſagt der Seel. Auguſtinus, magnum in ſe bonum vide- bit, quod nulli ſuperiori ullus inferior in- videbit, ſicut nunc non invident Archan- gelis angeli cœteri: tam nolet eſſe unus- quisque quod non accepit; quamvis ſit pacatiſſimo concordiæ vinculo, ei, qui accepit, obſtrictus: quàm nec in corpore vult oculus eſſe quod eſt digitus, cum membrum utrumq́ue contineat totius carnis pacata compago. Sic itaue ha- bebit donum alius alio minus, ut hoc quoque donum habeat nec velit amplius. Das iſt/ Jene ſeelige Statt wird auch das groſſe Gut in ſich haben/ das kei- nem Hoͤhern/ einiger Niderer miß- goͤnnen wird/ gleich wie jetzund die Ertzengel nicht von den andern En- geln geneidet werden; ſo wenig wird einer/ der Außerwehlten/ ſeyn wollen/ was er nicht ſeyn ſoll/ ob er ſchon in vertraͤulichſter Einigkeit dem ver- bunden (*) Auguſt. Lib. XXII. de C. D. C. XXX.

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Zitationshilfe: Wülfer, Daniel: Das vertheidigte Gottes-geschick/ und vernichtete Heyden-Glück. Nürnberg, 1656, S. 119. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/wuelffer_gottesgeschick_1656/185>, abgerufen am 27.11.2024.