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W. S. G. E.: Curieuse und sehr wunderbare Relation, von denen sich neuer Dingen in Servien erzeigenden Blut-Saugern oder Vampyrs. 1732.

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Porro sobrictas, vigilantia, labor, castitas hominis phantasiam a multis perversis imaginationibus immunem praestabit; familiaritas cum eruditis optimis & prudentibus quaerenda; studiorum cultu praejudicia innata extirpanda, omneque sodalitium suspectum evitandum: quantum enim hic bona educatio a fabulis nutricum & anicularum anilibus defaecata commodi per totam vitam perennaturi praestet, nemo non videt. Verum est illud Dionysii AEgyptii Musici: Magiae in rudes & male moratos est vis aliqua, in Philosophiae studiosos nulla (quae cum grano salis condita recte se habent.) Contemnendus ergo est diabolus, non profana illa & sceptica adaimonestia, sed generosa ex Verbo divino concepta fiducia in JEsum Christum. Curiorisitas insuper Juveni quantocyus adimatur, illique Plutarchi de curiositate tractatus aureus (prudenter) legendus, relegendus inculcetur. Ante omnia turpe otium profligetur, quod & hic jure diaboli pulvinar audit; candentibus prunis & ferventibus ollis non insident muscae, non phantasmata animo occupato.

Das andere Recipe begreifft die Cur selbsten, und enthält ein Gebet, welches dem

Porro sobrictas, vigilantia, labor, castitas hominis phantasiam a multis perversis imaginationibus immunem præstabit; familiaritas cum eruditis optimis & prudentibus quærenda; studiorum cultu præjudicia innata extirpanda, omneque sodalitium suspectum evitandum: quantum enim hic bona educatio a fabulis nutricum & anicularum anilibus defæcata commodi per totam vitam perennaturi præstet, nemo non videt. Verum est illud Dionysii Ægyptii Musici: Magiæ in rudes & male moratos est vis aliqua, in Philosophiæ studiosos nulla (quæ cum grano salis condita recte se habent.) Contemnendus ergo est diabolus, non profana illa & sceptica ἀδαιμονεστία, sed generosa ex Verbo divino concepta fiducia in JEsum Christum. Curiorisitas insuper Juveni quantocyus adimatur, illique Plutarchi de curiositate tractatus aureus (prudenter) legendus, relegendus inculcetur. Ante omnia turpe otium profligetur, quod & hic jure diaboli pulvinar audit; candentibus prunis & ferventibus ollis non insident muscæ, non phantasmata animo occupato.

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[131/0131] Porro sobrictas, vigilantia, labor, castitas hominis phantasiam a multis perversis imaginationibus immunem præstabit; familiaritas cum eruditis optimis & prudentibus quærenda; studiorum cultu præjudicia innata extirpanda, omneque sodalitium suspectum evitandum: quantum enim hic bona educatio a fabulis nutricum & anicularum anilibus defæcata commodi per totam vitam perennaturi præstet, nemo non videt. Verum est illud Dionysii Ægyptii Musici: Magiæ in rudes & male moratos est vis aliqua, in Philosophiæ studiosos nulla (quæ cum grano salis condita recte se habent.) Contemnendus ergo est diabolus, non profana illa & sceptica ἀδαιμονεστία, sed generosa ex Verbo divino concepta fiducia in JEsum Christum. Curiorisitas insuper Juveni quantocyus adimatur, illique Plutarchi de curiositate tractatus aureus (prudenter) legendus, relegendus inculcetur. Ante omnia turpe otium profligetur, quod & hic jure diaboli pulvinar audit; candentibus prunis & ferventibus ollis non insident muscæ, non phantasmata animo occupato. Das andere Recipe begreifft die Cur selbsten, und enthaͤlt ein Gebet, welches dem

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Zitationshilfe: W. S. G. E.: Curieuse und sehr wunderbare Relation, von denen sich neuer Dingen in Servien erzeigenden Blut-Saugern oder Vampyrs. 1732, S. 131. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/wsge_vampyr_1732/131>, abgerufen am 23.11.2024.