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Weigel, Valentin: Gnothi seavton Oder cognosce teipsum genandt. Das Newe Erkenne dich selbst. Bd. 3. Neustadt, 1618.

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Gnothi Seavton.

Christus ist ein ergernuß vnnd anstoß allen nicht er-
wehleten/ denn er ist der wahre rechte Ewige GOtt der
am Creutze hinge/ der da stirbet/ begraben wird/ Sol-
ches ergert die kluge vernunfft/ welche stets wider den
Glauben ficht/ das ist/ wieder das Lamb Christum/
vnnd thuts auß vnwissenheit/ das sie weder den Vater
noch den Sohn erkennen/ das ist/ Sie wollen andere din-
ge wissen vnd kennen/ vnnd kennen sich selber nicht/ viel
Bücher studieren sie/ vnnd studieren Apocalypsin nicht/
Das ist/ das rechte wahre grosse Ewige Buch/ Das da
ist J. C. S. M. Denn drey grosse Bucher seind/ die am
Creutz gehangen haben.

Als der Vater/ der Sohn/ der Heilige Geist/I.
wer diese drey Bücher nicht studieret/ der kan sich nim-
mermehr erkennen/ kan auch kein gelehrter Mann wer-
den/ Ob er gleich 10. 12. 15. Sprachen könte/ vnnd lux
mundi
were in Theologia, Medicina & Jurispru-
dentia,
wie man dann in Hohenschulen solche Doctores
machet.

Christus ist das Ander grosse Buch/ dardurch Him-II.
mel vnd Erden worden sind/ inwendig vnnd außwen-
digt geschrieben.

Der Mensch ist das dritte gröste Buch/ auch in-III.
wendig vnd außwendig geschrieben/ darein GOtt vnnd
das Wort vnd alle Creaturen sambt Himmel vnd Erden
gefunden werden/ darumb wer sich selbst erkennet/ Der
muß Ja alle dinge in/ mit vnd durch Gott erkennen/ ohne
irtuhm

Nun
J
Gnothi Seavton.

Chriſtus iſt ein ergernůß vnnd anſtoß allen nicht er-
wehleten/ denn er iſt der wahre rechte Ewige GOtt der
am Creutze hinge/ der da ſtirbet/ begraben wird/ Sol-
ches ergert die kluge vernunfft/ welche ſtets wider den
Glauben ficht/ das iſt/ wieder das Lamb Chriſtum/
vnnd thuts auß vnwiſſenheit/ das ſie weder den Vater
noch den Sohn erkennen/ das iſt/ Sie wollen andere din-
ge wiſſen vnd kennen/ vnnd kennen ſich ſelber nicht/ viel
Buͤcher ſtudieren ſie/ vnnd ſtudieren Apocalypſin nicht/
Das iſt/ das rechte wahre groſſe Ewige Buch/ Das da
iſt J. C. S. M. Denn drey groſſe Bůcher ſeind/ die am
Creutz gehangen haben.

Als der Vater/ der Sohn/ der Heilige Geiſt/I.
wer dieſe drey Buͤcher nicht ſtudieret/ der kan ſich nim-
mermehr erkennen/ kan auch kein gelehrter Mann wer-
den/ Ob er gleich 10. 12. 15. Sprachen koͤnte/ vnnd lux
mundi
were in Theologia, Medicina & Jurispru-
dentia,
wie man dann in Hohenſchulen ſolche Doctores
machet.

Chriſtus iſt das Ander groſſe Buch/ dardurch Him-II.
mel vnd Erden worden ſind/ inwendig vnnd außwen-
digt geſchrieben.

Der Menſch iſt das dritte groͤſte Buch/ auch in-III.
wendig vnd außwendig geſchrieben/ darein GOtt vnnd
das Wort vnd alle Creaturen ſambt Himmel vnd Erden
gefunden werden/ darumb wer ſich ſelbſt erkennet/ Der
muß Ja alle dinge in/ mit vnd durch Gott erkennen/ ohne
irtuhm

Nun
J
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[43[32]/0065] Gnothi Seavton. Chriſtus iſt ein ergernůß vnnd anſtoß allen nicht er- wehleten/ denn er iſt der wahre rechte Ewige GOtt der am Creutze hinge/ der da ſtirbet/ begraben wird/ Sol- ches ergert die kluge vernunfft/ welche ſtets wider den Glauben ficht/ das iſt/ wieder das Lamb Chriſtum/ vnnd thuts auß vnwiſſenheit/ das ſie weder den Vater noch den Sohn erkennen/ das iſt/ Sie wollen andere din- ge wiſſen vnd kennen/ vnnd kennen ſich ſelber nicht/ viel Buͤcher ſtudieren ſie/ vnnd ſtudieren Apocalypſin nicht/ Das iſt/ das rechte wahre groſſe Ewige Buch/ Das da iſt J. C. S. M. Denn drey groſſe Bůcher ſeind/ die am Creutz gehangen haben. Als der Vater/ der Sohn/ der Heilige Geiſt/ wer dieſe drey Buͤcher nicht ſtudieret/ der kan ſich nim- mermehr erkennen/ kan auch kein gelehrter Mann wer- den/ Ob er gleich 10. 12. 15. Sprachen koͤnte/ vnnd lux mundi were in Theologia, Medicina & Jurispru- dentia, wie man dann in Hohenſchulen ſolche Doctores machet. I. Chriſtus iſt das Ander groſſe Buch/ dardurch Him- mel vnd Erden worden ſind/ inwendig vnnd außwen- digt geſchrieben. II. Der Menſch iſt das dritte groͤſte Buch/ auch in- wendig vnd außwendig geſchrieben/ darein GOtt vnnd das Wort vnd alle Creaturen ſambt Himmel vnd Erden gefunden werden/ darumb wer ſich ſelbſt erkennet/ Der muß Ja alle dinge in/ mit vnd durch Gott erkennen/ ohne irtuhm III. Nun J

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Zitationshilfe: Weigel, Valentin: Gnothi seavton Oder cognosce teipsum genandt. Das Newe Erkenne dich selbst. Bd. 3. Neustadt, 1618, S. 43[32]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/weigel_gnothi03_1618/65>, abgerufen am 25.11.2024.