Valentinus, Basilius: Von den Natürlichen vnnd vbernatürlichen Dingen. Leipzig, 1603.Das erste Capitel. fen/ welche aus dem Liecht der rechten Er-kentniß gehen/ nicht die/ welche aus Super- stition vnd Aberglauben/ auch nicht auff ei- gene Conjuration vnd vnbillige Beschwe- rung/ wie die Teufelßbanner im Brauch haben gehen/ Sondern ich mein allhie eine solche Magiam, wie die Magi aus Orient ge- wesen/ so aus Eingebung GOttes vnd der rechten zugelassenen Kunst geurtheilet ha- ben/ vnd auch ein solches/ wie die Alten für vns gehabt/ vnd bey den Egyptern vnd A- rabern im brauch gewesen/ che die Schrifft erfunden worden/ haben sie durch signa, characteres, vnd dergleichen/ jhre Sachen notirt, obseruirt vnd behalten können. So sind solche Segen zugebrauchen auch nicht vervoten/ welche Christus der Sohn Got- tes selbsten gebraucht/ wie die Schrifst sa- get: Vnd er nam die Kindlein/ leget die Hand auff sie/ vnd segnet sie. Was aber in diesem sonsten wider Gott vnd sein Wort/ die sind billich zuuerwerffen/ vnd nicht zu zulassen/ denn sie sind nicht Göttlich/ son- dern Teufelisch/ Aber solche vbernatürliche dinge/ so Gott vnd seinem heiligen Wort nicht B
Das erſte Capitel. fen/ welche aus dem Liecht der rechten Er-kentniß gehen/ nicht die/ welche aus Super- ſtition vnd Aberglauben/ auch nicht auff ei- gene Conjuration vnd vnbillige Beſchwe- rung/ wie die Teufelßbanner im Brauch haben gehen/ Sondern ich mein allhie eine ſolche Magiam, wie die Magi aus Orient ge- weſen/ ſo aus Eingebung GOttes vnd der rechten zugelaſſenen Kunſt geurtheilet ha- ben/ vnd auch ein ſolches/ wie die Alten fuͤr vns gehabt/ vnd bey den Egyptern vnd A- rabern im brauch geweſen/ che die Schrifft erfunden worden/ haben ſie durch ſigna, characteres, vnd dergleichen/ jhre Sachen notirt, obſeruirt vnd behalten koͤnnen. So ſind ſolche Segen zugebrauchen auch nicht vervoten/ welche Chriſtus der Sohn Got- tes ſelbſten gebraucht/ wie die Schrifſt ſa- get: Vnd er nam die Kindlein/ leget die Hand auff ſie/ vnd ſegnet ſie. Was aber in dieſem ſonſten wider Gott vnd ſein Wort/ die ſind billich zuuerwerffen/ vnd nicht zu zulaſſen/ denn ſie ſind nicht Goͤttlich/ ſon- dern Teufeliſch/ Aber ſolche vbernatuͤrliche dinge/ ſo Gott vnd ſeinem heiligen Wort nicht B
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Das erſte Capitel.
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kentniß gehen/ nicht die/ welche aus Super-
ſtition vnd Aberglauben/ auch nicht auff ei-
gene Conjuration vnd vnbillige Beſchwe-
rung/ wie die Teufelßbanner im Brauch
haben gehen/ Sondern ich mein allhie eine
ſolche Magiam, wie die Magi aus Orient ge-
weſen/ ſo aus Eingebung GOttes vnd der
rechten zugelaſſenen Kunſt geurtheilet ha-
ben/ vnd auch ein ſolches/ wie die Alten fuͤr
vns gehabt/ vnd bey den Egyptern vnd A-
rabern im brauch geweſen/ che die Schrifft
erfunden worden/ haben ſie durch ſigna,
characteres, vnd dergleichen/ jhre Sachen
notirt, obſeruirt vnd behalten koͤnnen. So
ſind ſolche Segen zugebrauchen auch nicht
vervoten/ welche Chriſtus der Sohn Got-
tes ſelbſten gebraucht/ wie die Schrifſt ſa-
get: Vnd er nam die Kindlein/ leget die
Hand auff ſie/ vnd ſegnet ſie. Was aber in
dieſem ſonſten wider Gott vnd ſein Wort/
die ſind billich zuuerwerffen/ vnd nicht zu
zulaſſen/ denn ſie ſind nicht Goͤttlich/ ſon-
dern Teufeliſch/ Aber ſolche vbernatuͤrliche
dinge/ ſo Gott vnd ſeinem heiligen Wort
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