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Thomasius, Christian: Einleitung zu der Vernunfft-Lehre. Halle (Saale), 1691.

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Vorrede.
aber hat der Autor Speciminis einmahl be-
antworten wollen/ weil er zu allem Glück et-
was in des Cartesii Text gefunden/ daß er
paucis verbis mutatis wieder mich retor-
qui
ren können. Drumb spricht er p. 84.
Patet etiam, quam nulla specie opponatur,
eadem fictione, qua Cartesius fingebat, se
non habere corpus, possit etiam fingi quod
non cogitet. Nam revera fingat, quod, vult
& quantum vult, nunquam tamen fingere po-
terit, quod eo ipso, quo fingit non fingat, &
sic non cogitet atque adeo non sit &c.
Die-
se replic des Cartesii ist mir nichts neues; a-
ber ich wolte/ das Cartesius da wäre/ und ant-
wortete mir auff meine duplic: Jch nehme
diese disputation des Cartesii wieder die
Scepticos an/ und disputire nunmehro aus
eben dem fundament wieder ihn/ wenn er in
seinen methodo inquirendi veritatem ex
beneplacito fingiret,
er hätte keinen Cörper:
Denn ich sage eben auch so. Nam revera
fingat Cartesius, quod vult, & quantum
vult, nunquam tamen fingere poterit,
quod eo ipso quo fingit revera non ha-
beat corpus;
oder daß ich des Cartesii Wor-
ten und hypothesi noch näher komme/ nun-
quam tamen fingere poterit, quod eo

ipso

Vorrede.
aber hat der Autor Speciminis einmahl be-
antworten wollen/ weil er zu allem Gluͤck et-
was in des Carteſii Text gefunden/ daß er
paucis verbis mutatis wieder mich retor-
qui
ren koͤnnen. Drumb ſpricht er p. 84.
Patet etiam, quam nulla ſpecie opponatur,
eadem fictione, qua Carteſius fingebat, ſe
non habere corpus, poſſit etiam fingi quod
non cogitet. Nam revera fingat, quod, vult
& quantum vult, nunquam tamen fingere po-
terit, quod eo ipſo, quo fingit non fingat, &
ſic non cogitet atque adeò non ſit &c.
Die-
ſe replic des Carteſii iſt mir nichts neues; a-
ber ich wolte/ das Carteſius da waͤre/ und ant-
wortete mir auff meine duplic: Jch nehme
dieſe diſputation des Carteſii wieder die
Scepticos an/ und diſputire nunmehro aus
eben dem fundament wieder ihn/ wenn er in
ſeinen methodo inquirendi veritatem ex
beneplacito fingiret,
er haͤtte keinen Coͤrper:
Denn ich ſage eben auch ſo. Nam revera
fingat Carteſius, quod vult, & quantum
vult, nunquam tamen fingere poterit,
quod eo ipſo quo fingit reverà non ha-
beat corpus;
oder daß ich des Carteſii Wor-
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[61/0079] Vorrede. aber hat der Autor Speciminis einmahl be- antworten wollen/ weil er zu allem Gluͤck et- was in des Carteſii Text gefunden/ daß er paucis verbis mutatis wieder mich retor- quiren koͤnnen. Drumb ſpricht er p. 84. Patet etiam, quam nulla ſpecie opponatur, eadem fictione, qua Carteſius fingebat, ſe non habere corpus, poſſit etiam fingi quod non cogitet. Nam revera fingat, quod, vult & quantum vult, nunquam tamen fingere po- terit, quod eo ipſo, quo fingit non fingat, & ſic non cogitet atque adeò non ſit &c. Die- ſe replic des Carteſii iſt mir nichts neues; a- ber ich wolte/ das Carteſius da waͤre/ und ant- wortete mir auff meine duplic: Jch nehme dieſe diſputation des Carteſii wieder die Scepticos an/ und diſputire nunmehro aus eben dem fundament wieder ihn/ wenn er in ſeinen methodo inquirendi veritatem ex beneplacito fingiret, er haͤtte keinen Coͤrper: Denn ich ſage eben auch ſo. Nam revera fingat Carteſius, quod vult, & quantum vult, nunquam tamen fingere poterit, quod eo ipſo quo fingit reverà non ha- beat corpus; oder daß ich des Carteſii Wor- ten und hypotheſi noch naͤher kom̃e/ nun- quam tamen fingere poterit, quod eo ipſo

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Zitationshilfe: Thomasius, Christian: Einleitung zu der Vernunfft-Lehre. Halle (Saale), 1691, S. 61. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/thomasius_einleitungvernufftlehre_1691/79>, abgerufen am 22.11.2024.