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Spener, Philipp Jakob: Pia Desideria. Frankfurt (Main), 1676.

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gantz andere menschen von hertzen/
muth/ sinn und allen kräfften/ und
bringet den Heiligen Geist mit sich.
O es ist ein lebendig/ schäfftig/ thä-
tig ding umb den glauben/ daß un-
müglich ist/ daß er nicht ohne unter-
laß solte gutes würcken. Er fraget
auch nicht/ ob gute werck zu thun
sind/ sondern ehe man fraget/ hat er
sie gethan/ und ist immer im thun.

M. f. w. Andere ort führen wir nicht an/
wo er eben auff dergleichen schlage redet.
Sonderlich lese man in der Kirchenpost.
Sommer-Fest.
fol. 65. a. Wo er den
Göttlichen und menschlichen glauben recht
nachtrücklich beschreibet/ und bey de gegen
einander hält. Also ist es einmahl an dem/
daß bey allen denen/ die in herrschenden sün-
den leben/ und also deß Heiligen Geistes/
daher auch deß rechten glaubens/ nicht fähig
sind/ kein anderer glaube seyn kan/ als ein
dergleichen menschlicher wahn: Wie groß
ist aber jener zahl?

Gleich wie nun die vergebene einbildung
deß glaubens als deß von unser seiten einigen
mittels der Seligkeit grossen schaden thut/

also
C 2

gantz andere menſchen von hertzen/
muth/ ſinn und allen kraͤfften/ und
bringet den Heiligen Geiſt mit ſich.
O es iſt ein lebendig/ ſchaͤfftig/ thaͤ-
tig ding umb den glauben/ daß un-
muͤglich iſt/ daß er nicht ohne unter-
laß ſolte gutes wuͤrcken. Er fraget
auch nicht/ ob gute werck zu thun
ſind/ ſondern ehe man fraget/ hat er
ſie gethan/ und iſt immer im thun.

M. f. w. Andere ort fuͤhren wir nicht an/
wo er eben auff dergleichen ſchlage redet.
Sonderlich leſe man in der Kirchenpoſt.
Sommer-Feſt.
fol. 65. a. Wo er den
Goͤttlichen und menſchlichen glauben recht
nachtruͤcklich beſchreibet/ und bey de gegen
einander haͤlt. Alſo iſt es einmahl an dem/
daß bey allen denen/ die in herꝛſchenden ſuͤn-
den leben/ und alſo deß Heiligen Geiſtes/
daher auch deß rechten glaubens/ nicht faͤhig
ſind/ kein anderer glaube ſeyn kan/ als ein
dergleichen menſchlicher wahn: Wie groß
iſt aber jener zahl?

Gleich wie nun die vergebene einbildung
deß glaubens als deß von unſer ſeiten einigen
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alſo
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[51/0077] gantz andere menſchen von hertzen/ muth/ ſinn und allen kraͤfften/ und bringet den Heiligen Geiſt mit ſich. O es iſt ein lebendig/ ſchaͤfftig/ thaͤ- tig ding umb den glauben/ daß un- muͤglich iſt/ daß er nicht ohne unter- laß ſolte gutes wuͤrcken. Er fraget auch nicht/ ob gute werck zu thun ſind/ ſondern ehe man fraget/ hat er ſie gethan/ und iſt immer im thun. M. f. w. Andere ort fuͤhren wir nicht an/ wo er eben auff dergleichen ſchlage redet. Sonderlich leſe man in der Kirchenpoſt. Sommer-Feſt. fol. 65. a. Wo er den Goͤttlichen und menſchlichen glauben recht nachtruͤcklich beſchreibet/ und bey de gegen einander haͤlt. Alſo iſt es einmahl an dem/ daß bey allen denen/ die in herꝛſchenden ſuͤn- den leben/ und alſo deß Heiligen Geiſtes/ daher auch deß rechten glaubens/ nicht faͤhig ſind/ kein anderer glaube ſeyn kan/ als ein dergleichen menſchlicher wahn: Wie groß iſt aber jener zahl? Gleich wie nun die vergebene einbildung deß glaubens als deß von unſer ſeiten einigen mittels der Seligkeit groſſen ſchaden thut/ alſo C 2

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Zitationshilfe: Spener, Philipp Jakob: Pia Desideria. Frankfurt (Main), 1676, S. 51. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/spener_piadesideria_1676/77>, abgerufen am 27.11.2024.