Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Spener, Philipp Jakob: Pia Desideria. Frankfurt (Main), 1676.

Bild:
<< vorherige Seite

discipuls deß Sel. Henr. Varenii Christ.
Rett. Joh. Arnds Wahres Christenthum
p. 2. p. 149.) die Studiosos Theologiae
also in einem programmate angesprochen.
Maledictos pronunciare non dubita-
mus, qui serio sincerae pietatis studio
& accuratiore interioris hominis cul-
tura posthabita apicem Theologiae in
disputando constitutum censent, adeo-
que linguam Deo, animam dant Dia-
bolo, ut Bernhardus loquitur Serm. 24.
sup. Cant. pag. 565. Novimus enim
Christum esse conjuncte non disjun-
ctive, viam, veritatem, vitam. Joh. 14, 6.
viam ratione vitae, quae serio studio est
imitanda; veritatem ratione doctrinae,
quae fideli corde est apprehendenda;
vitam ratione meriti, quod vera fide
amplectendum.
Wir zweifflen nicht/
dieselbige verflucht zu halten/ die
alle rechtschaffene eifferige übung
der wahren gottseligkeit/ und deß
innwendigen menschen hindan-
setzen/ und die
Theologiam oder das
fürnehmste darinnen auffs
disputi-
ren setzen/ und also GOTT nur die

zunge/

diſcipuls deß Sel. Henr. Varenii Chriſt.
Rett. Joh. Arnds Wahres Chriſtenthum
p. 2. p. 149.) die Studioſos Theologiæ
alſo in einem programmate angeſprochen.
Maledictos pronunciare non dubita-
mus, qui ſerio ſinceræ pietatis ſtudio
& accuratiore interioris hominis cul-
tura poſthabita apicem Theologiæ in
diſputando conſtitutum cenſent, adeo-
que linguam Deo, animam dant Dia-
bolo, ut Bernhardus loquitur Serm. 24.
ſup. Cant. pag. 565. Novimus enim
Christum eſſe conjunctè non disjun-
ctive, viam, veritatem, vitam. Joh. 14, 6.
viam ratione vitæ, quæ ſerio ſtudio eſt
imitanda; veritatem ratione doctrinæ,
quæ fideli corde eſt apprehendenda;
vitam ratione meriti, quod vera fide
amplectendum.
Wir zweifflen nicht/
dieſelbige verflucht zu halten/ die
alle rechtſchaffene eifferige uͤbung
der wahren gottſeligkeit/ und deß
innwendigen menſchen hindan-
ſetzen/ und die
Theologiam oder das
fuͤrnehmſte darinnen auffs
diſputi-
ren ſetzen/ und alſo GOTT nur die

zunge/
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <p><pb facs="#f0048" n="22"/><hi rendition="#aq">di&#x017F;cipuls</hi> deß Sel. <hi rendition="#aq">Henr. Varenii</hi> Chri&#x017F;t.<lb/>
Rett. Joh. Arnds Wahres Chri&#x017F;tenthum<lb/><hi rendition="#aq">p. 2. p.</hi> 149.) die <hi rendition="#aq">Studio&#x017F;os Theologiæ</hi><lb/>
al&#x017F;o in einem <hi rendition="#aq">programmate</hi> ange&#x017F;prochen.<lb/><hi rendition="#aq">Maledictos pronunciare non dubita-<lb/>
mus, qui &#x017F;erio &#x017F;inceræ pietatis &#x017F;tudio<lb/>
&amp; accuratiore interioris hominis cul-<lb/>
tura po&#x017F;thabita apicem Theologiæ in<lb/>
di&#x017F;putando con&#x017F;titutum cen&#x017F;ent, adeo-<lb/>
que linguam <hi rendition="#g"><hi rendition="#k">Deo</hi></hi>, animam dant Dia-<lb/>
bolo, ut Bernhardus loquitur Serm. 24.<lb/>
&#x017F;up. Cant. pag. 565. Novimus enim<lb/><hi rendition="#g"><hi rendition="#k">Christum</hi></hi> e&#x017F;&#x017F;e conjunctè non disjun-<lb/>
ctive, viam, veritatem, vitam. Joh. 14, 6.<lb/>
viam ratione vitæ, quæ &#x017F;erio &#x017F;tudio e&#x017F;t<lb/>
imitanda; veritatem ratione doctrinæ,<lb/>
quæ fideli corde e&#x017F;t apprehendenda;<lb/>
vitam ratione meriti, quod vera fide<lb/>
amplectendum.</hi> <hi rendition="#fr">Wir zweifflen nicht/<lb/>
die&#x017F;elbige verflucht zu halten/ die<lb/>
alle recht&#x017F;chaffene eifferige u&#x0364;bung<lb/>
der wahren gott&#x017F;eligkeit/ und deß<lb/>
innwendigen men&#x017F;chen hindan-<lb/>
&#x017F;etzen/ und die</hi> <hi rendition="#aq">Theologiam</hi> <hi rendition="#fr">oder das<lb/>
fu&#x0364;rnehm&#x017F;te darinnen auffs</hi> <hi rendition="#aq">di&#x017F;puti-</hi><lb/><hi rendition="#fr">ren &#x017F;etzen/ und al&#x017F;o GOTT nur die</hi><lb/>
<fw place="bottom" type="catch"><hi rendition="#fr">zunge/</hi></fw><lb/></p>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[22/0048] diſcipuls deß Sel. Henr. Varenii Chriſt. Rett. Joh. Arnds Wahres Chriſtenthum p. 2. p. 149.) die Studioſos Theologiæ alſo in einem programmate angeſprochen. Maledictos pronunciare non dubita- mus, qui ſerio ſinceræ pietatis ſtudio & accuratiore interioris hominis cul- tura poſthabita apicem Theologiæ in diſputando conſtitutum cenſent, adeo- que linguam Deo, animam dant Dia- bolo, ut Bernhardus loquitur Serm. 24. ſup. Cant. pag. 565. Novimus enim Christum eſſe conjunctè non disjun- ctive, viam, veritatem, vitam. Joh. 14, 6. viam ratione vitæ, quæ ſerio ſtudio eſt imitanda; veritatem ratione doctrinæ, quæ fideli corde eſt apprehendenda; vitam ratione meriti, quod vera fide amplectendum. Wir zweifflen nicht/ dieſelbige verflucht zu halten/ die alle rechtſchaffene eifferige uͤbung der wahren gottſeligkeit/ und deß innwendigen menſchen hindan- ſetzen/ und die Theologiam oder das fuͤrnehmſte darinnen auffs diſputi- ren ſetzen/ und alſo GOTT nur die zunge/

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/spener_piadesideria_1676
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/spener_piadesideria_1676/48
Zitationshilfe: Spener, Philipp Jakob: Pia Desideria. Frankfurt (Main), 1676, S. 22. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/spener_piadesideria_1676/48>, abgerufen am 21.11.2024.