Spener, Philipp Jakob: Natur und Gnade. Frankfurt (Main), 1687.the/ bestehet allein darinne/ da man Göttli- theil
the/ beſtehet allein darinne/ da man Goͤttli- theil
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the/ beſtehet allein darinne/ da man Goͤttli-
chen willen unzweiffenlich zur regel ſeines
lebens und thuns behalten will/ und uns
aber in erkaͤntniß deſſen das urtheil unſers
fleiſches verdaͤchtig vorkommet/ daß als dañ
anderer Chriſtlicher hertzen erkaͤntniß uns
zu ſtatten kommen/ und uns den weg/ den
wir zu wandeln haben/ nicht aus ſich/ ſon-
dern aus GOttes Wort/ zeigen ſolle. Da-
her ihr rath nicht die eigenliche regel unſers
thuns iſt/ denn ſolche ehre laſſen wir Goͤtt-
lichem willen/ ſondern er bleibet allein das
mittel/ durch deſſen anweiſung wir dieſen
erkennen moͤgen. Daher auch der gleichen
rath bey keinem andern zu ſuchen iſt/ als die
wir Goͤttlichen willens kundig/ und GOt-
tes ehre zu befoͤrdern begierig zu ſeyn erken-
nen und glauben/ daher wir/ daß ſie Gottes
Geiſt ſich ſelbs regieren laſſen/ ihnen zu
trauen/ nicht aber billich in verdacht zu zie-
hen haben/ daß ſie gleichen fleiſchlichen ur-
ſachen/ die ſich etwa bey uns finden/ auch bey
ſich platz geben/ und unſers fleiſches zur
ungebühr ſchonen moͤchten. Denn wie je-
ner erſten ausſpruch uns nicht wenig beru-
higen kan/ ſo bliebe bey dieſer verſonen ur-
theil
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Zitationshilfe: | Spener, Philipp Jakob: Natur und Gnade. Frankfurt (Main), 1687, S. 250. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/spener_natur_1687/312>, abgerufen am 16.07.2024. |