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Spener, Philipp Jakob: Natur und Gnade. Frankfurt (Main), 1687.

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de ihnen vergeben/ damit sie aber der ver-
gebung auch fähig seyn möchten/ eine wah-
re busse in ihnen wirken/ sie zu mehrern gna-
den künfftig tüchtig machen/ und so viel-
mehr sie uns zu wider gethan/ jedoch eben
auch dadurch wo wir den Göttlichen rath
über uns wargenommen/ unser geistliches
bestes in übung unsers glaubens und unsrer
gedult/ befördert haben/ so vielmehr ihnen
noch gutes erzeigen/ und mit uns gleicher
herrligkeit theilhafftig machen wolle. Die-
ses gebet aber muß auch nicht nur mit dem
munde geschehen/ sondern wir warhaff-
tig bey uns finden/ daß auch das hertz dabey
seye/ und wir aus dessen tieffstem grund red-
lich verlangen/ daß solches gebet an ihnen
erfüllet/ die sünde/ so sie an uns gethan/ ihnen
nicht eine ursach ihrer verdammniß/ sondern
eine gelegenheit mehrer Göttlichen gnade/
die sie zur bekehrung gebracht/ und sie also
noch erhalten werden. Welches/ ob es ei-
nem ein ernst seye/ und sich seine seele also in
liebe gegen den feind neige/ von einem/ der
fleißig auf sich acht giebet/ wol geprüfet und
erkant werden kan. Wo dann nun sol-
ches gebet sich dermassen findet/ ist es ein un-
fehlbar zeichen einer Göttlichen liebe des

nech-

de ihnen vergeben/ damit ſie aber der ver-
gebung auch faͤhig ſeyn moͤchten/ eine wah-
re buſſe in ihnen wirken/ ſie zu mehrern gna-
den künfftig tüchtig machen/ und ſo viel-
mehr ſie uns zu wider gethan/ jedoch eben
auch dadurch wo wir den Goͤttlichen rath
über uns wargenommen/ unſer geiſtliches
beſtes in übung unſers glaubens und unſrer
gedult/ befoͤrdert haben/ ſo vielmehr ihnen
noch gutes erzeigen/ und mit uns gleicher
herrligkeit theilhafftig machen wolle. Die-
ſes gebet aber muß auch nicht nur mit dem
munde geſchehen/ ſondern wir warhaff-
tig bey uns finden/ daß auch das hertz dabey
ſeye/ und wir aus deſſen tieffſtem grund red-
lich verlangen/ daß ſolches gebet an ihnen
eꝛfüllet/ die ſünde/ ſo ſie an uns gethan/ ihnen
nicht eine urſach ihrer verdammniß/ ſondeꝛn
eine gelegenheit mehrer Goͤttlichen gnade/
die ſie zur bekehrung gebracht/ und ſie alſo
noch erhalten werden. Welches/ ob es ei-
nem ein ernſt ſeye/ und ſich ſeine ſeele alſo in
liebe gegen den feind neige/ von einem/ der
fleißig auf ſich acht giebet/ wol geprüfet und
erkant werden kan. Wo dann nun ſol-
ches gebet ſich dermaſſen findet/ iſt es ein un-
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[141/0203] de ihnen vergeben/ damit ſie aber der ver- gebung auch faͤhig ſeyn moͤchten/ eine wah- re buſſe in ihnen wirken/ ſie zu mehrern gna- den künfftig tüchtig machen/ und ſo viel- mehr ſie uns zu wider gethan/ jedoch eben auch dadurch wo wir den Goͤttlichen rath über uns wargenommen/ unſer geiſtliches beſtes in übung unſers glaubens und unſrer gedult/ befoͤrdert haben/ ſo vielmehr ihnen noch gutes erzeigen/ und mit uns gleicher herrligkeit theilhafftig machen wolle. Die- ſes gebet aber muß auch nicht nur mit dem munde geſchehen/ ſondern wir warhaff- tig bey uns finden/ daß auch das hertz dabey ſeye/ und wir aus deſſen tieffſtem grund red- lich verlangen/ daß ſolches gebet an ihnen eꝛfüllet/ die ſünde/ ſo ſie an uns gethan/ ihnen nicht eine urſach ihrer verdammniß/ ſondeꝛn eine gelegenheit mehrer Goͤttlichen gnade/ die ſie zur bekehrung gebracht/ und ſie alſo noch erhalten werden. Welches/ ob es ei- nem ein ernſt ſeye/ und ſich ſeine ſeele alſo in liebe gegen den feind neige/ von einem/ der fleißig auf ſich acht giebet/ wol geprüfet und erkant werden kan. Wo dann nun ſol- ches gebet ſich dermaſſen findet/ iſt es ein un- fehlbar zeichen einer Goͤttlichen liebe des nech-

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Zitationshilfe: Spener, Philipp Jakob: Natur und Gnade. Frankfurt (Main), 1687, S. 141. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/spener_natur_1687/203>, abgerufen am 22.11.2024.