Spener, Philipp Jakob: Der innerliche und geistliche Friede. Frankfurt (Main), 1686.würcket worden/ die GOTT gerad zuwi- chen
wuͤrcket worden/ die GOTT gerad zuwi- chen
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wuͤrcket worden/ die GOTT gerad zuwi-
der iſt/ und alſo an dem guten einen eckel
und verdruß hat/ hingegen zu dem jenigen
was boͤß iſt/ eine zuneigung in ſich hat/
darinn ſtecket ſchon ein heimliche feindſchafft
gegen GOtt/ von dem das gute komt: ſo
viel mehr/ weil GOTT ſolches gute von
uns haben will/ und uns mit ſchweren
ſtraffen trohet/ wo wir uns deſſen nicht
befleiſſen. Sonderlich iſt das hauptgebot
an uns/ daß GOtt ſolte unſer letſter zweck
in allem ſeyn/ und alſo alles was wir thaͤ-
ten und vornaͤhmen/ von uns um ſeinet
willen geſchehen/ und nach ſeinem willen
und zu ſeiner ehre gerichtet werden. Hin-
gegen iſt unſere verderbnuͤß nunmehr/ daß
ſich der menſch zu ſeinem eigenen goͤtzen ma-
chet/ ſeinem willen in allem folget/ und al-
les auß abſicht auff ſeine ehre/ nutzen und
luſt thut oder unterlaͤſſet/ daher ſich in al-
len dingen ſuchet/ folglich GOtt ſeine ehre
raubet. Ferner daß wir/ da wir zu vorneh-
mern und beſſern guͤtern erſchaffen ſind/ die
ewig waͤhren/ und in denen wir recht un-
ſers Gottes genieſſen koͤnten/ leider jetzo auf
ein fleiſchliches weſen verfallen ſind/ und
unſer wol ſeyn in den irrdiſchen dingen ſu-
chen
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Zitationshilfe: | Spener, Philipp Jakob: Der innerliche und geistliche Friede. Frankfurt (Main), 1686, S. 32. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/spener_friede_1686/44>, abgerufen am 16.07.2024. |