Spener, Philipp Jakob: Theologische Bedencken. Bd. 3. Halle (Saale), 1702.Das sechste Capitel. len/ mit gedult in guten wercken zu trachten nach dem ewigen leben/ ob wir dar-um arbeiten und leiden müssen. So ist er getreu/ der uns beruffet/ der wirds auch thun/ und wo wir ihn mit redlichem hertzen suchen/ wird er unsere arbeit nicht vergebens seyn/ noch uns unter der last unterdruckt werden lassen. So bleibets dabey/ die gerechten werdens gut haben/ hie in bezeugung ihres gewissens und der wahren seelen ruh/ davon allein wissen/ die deroselben geniessen/ sie aber mit kei- ner der welt herrligkeit oder freude zu verwechseln gebracht werden könten/ dorten aber so vielmehr in der offenbahrung des versprochenen erbtheils und gött- licher glory. Nun der HErr/ der überschwenglich thun kan/ über alles/ was wir bitten und verstehen/ gebe uns allen erleuchtete augen des verständnüß/ zu erkennen die hoffnung unsers beruffs/ und die überschwengliche grösse seiner krafft an uns/ er mache uns auch fertig in allem gutem werck/ zu thun seinen willen/ und schaffe in uns/ was für ihn gefällig ist/ durch JEsum Christum/ welchem sey ehr von ewig- keit zu ewigkeit/ Amen. den 26. Octobr. 1677. SECTIO X. An einen vornehmen standes. Die erste auch DAs an mich hochgünstige abgegebene ist mir zwar zurecht/ aber später als auch
Das ſechſte Capitel. len/ mit gedult in guten wercken zu trachten nach dem ewigen leben/ ob wir dar-um arbeiten und leiden muͤſſen. So iſt er getreu/ der uns beruffet/ der wirds auch thun/ und wo wir ihn mit redlichem hertzen ſuchen/ wird er unſere arbeit nicht vergebens ſeyn/ noch uns unter der laſt unterdruckt werden laſſen. So bleibets dabey/ die gerechten werdens gut haben/ hie in bezeugung ihres gewiſſens und der wahren ſeelen ruh/ davon allein wiſſen/ die deroſelben genieſſen/ ſie aber mit kei- ner der welt herrligkeit oder freude zu verwechſeln gebracht werden koͤnten/ dorten aber ſo vielmehr in der offenbahrung des verſprochenen erbtheils und goͤtt- licher glory. Nun der HErr/ der uͤberſchwenglich thun kan/ uͤber alles/ was wir bitten und verſtehen/ gebe uns allen erleuchtete augen des verſtaͤndnuͤß/ zu erkennen die hoffnung unſers beruffs/ und die uͤberſchwengliche groͤſſe ſeiner krafft an uns/ er mache uns auch fertig in allem gutem werck/ zu thun ſeinen willen/ und ſchaffe in uns/ was fuͤr ihn gefaͤllig iſt/ durch JEſum Chriſtum/ welchem ſey ehr von ewig- keit zu ewigkeit/ Amen. den 26. Octobr. 1677. SECTIO X. An einen vornehmen ſtandes. Die erſte auch DAs an mich hochguͤnſtige abgegebene iſt mir zwar zurecht/ aber ſpaͤter als auch
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Das ſechſte Capitel.
len/ mit gedult in guten wercken zu trachten nach dem ewigen leben/ ob wir dar-
um arbeiten und leiden muͤſſen. So iſt er getreu/ der uns beruffet/ der wirds
auch thun/ und wo wir ihn mit redlichem hertzen ſuchen/ wird er unſere arbeit nicht
vergebens ſeyn/ noch uns unter der laſt unterdruckt werden laſſen. So bleibets
dabey/ die gerechten werdens gut haben/ hie in bezeugung ihres gewiſſens und der
wahren ſeelen ruh/ davon allein wiſſen/ die deroſelben genieſſen/ ſie aber mit kei-
ner der welt herrligkeit oder freude zu verwechſeln gebracht werden koͤnten/
dorten aber ſo vielmehr in der offenbahrung des verſprochenen erbtheils und goͤtt-
licher glory. Nun der HErr/ der uͤberſchwenglich thun kan/ uͤber alles/ was wir
bitten und verſtehen/ gebe uns allen erleuchtete augen des verſtaͤndnuͤß/ zu erkennen
die hoffnung unſers beruffs/ und die uͤberſchwengliche groͤſſe ſeiner krafft an uns/
er mache uns auch fertig in allem gutem werck/ zu thun ſeinen willen/ und ſchaffe in
uns/ was fuͤr ihn gefaͤllig iſt/ durch JEſum Chriſtum/ welchem ſey ehr von ewig-
keit zu ewigkeit/ Amen. den 26. Octobr. 1677.
SECTIO X.
An einen vornehmen ſtandes. Die erſte auch
ſchwaͤchre regungen der gnade nicht auszuſchlagen. Jungf.
Schurmannin. Hoffnung anſcheinender beſſerung.
Viele laͤſterungen. Edirtes ſend-
ſchreiben.
DAs an mich hochguͤnſtige abgegebene iſt mir zwar zurecht/ aber ſpaͤter als
das datum mit ſich gebracht/ eingelieffert worden/ deswegen auch meine ant-
wort nicht zu verlangter zeit ein geſchickt werden koͤnnen. Bedancke mich
foͤrderlichſt des hochgeneigten angedenckens/ wie mir hinwieder dero wuͤrdigſte per-
ſon und mehrmahliges bezeugtes verlangen GOtt rechtſchaffen zu dienen/ in an-
genehmer gedaͤchtnuͤß auch bleiben wird und ſoll/ dabey allezeit den geber aller gu-
ten gaben mit demuͤthigſtem ſeufftzen anruffende/ ſolches verlangen zu einem voͤlli-
gen ernſtlichen wollen gelangen zulaſſen/ ſo dann zu ſolches vollbringung die goͤtt-
liche gnade zu geben. Wie wol wir deſſen verſichert ſeind/ daß der guͤtigſte Vat-
ter in dem himmel es niemahlen an ſeiner gnade ermangelen laſſe/ ſondern uns was
dazu gehoͤret/ ihm voͤllig zu gefallen zu ſeyn/ mit ſeiner genugſamen krafft zu erthei-
len/ gantz willig ſeye/ ja uns allezeit darinnen zuvor komme; Gleichwol in der jeni-
gen ordnung die ſeiner weißheit und heiligkeit gemaͤß iſt: Nach welcher er uns
zwar die gnade nicht eben in dem erſten augenblick in ſolcher krafft gibet/ daß wir
ſo bald in die jenige/ die wir zu werden verlangen/ transformiret werden/ noch
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