Scriver, Christian: Das Verlohrne und wiedergefundene Schäfflein. Magdeburg, 1672.§. 38. Jch vermerckte hierauß/ daß ein mehrers erfol- §. 39. Alß man nun aber erstlich in der Jacobs Kir- Beter/ Q
§. 38. Jch vermerckte hierauß/ daß ein mehrers erfol- §. 39. Alß man nun aber erſtlich in der Jacobs Kir- Beter/ Q
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§. 38.Jch vermerckte hierauß/ daß ein mehrers erfol-
gen wuͤrde/ und vermuthete/ was hernach ſich befand/ daß
es nehmlich auff eine leibliche Gewalt und grauſame
Quaal/ die er vom Satan erleiden wuͤrde/ hinnaußlauffen
moͤchte/ bat alſo von denen/ die uͤber ihn zu befehlen hatten/
daß man ihn auß dem Stockhauſe (woſelbſt er viele Ver-
hinderung an allen heiligen Ubungen/ viel Zuſprache/ und
viel Splitterrichtens leiden muſte/) moͤchte weg/ und an
einen bequemern Ort bringen/ denſelben auch ſo verwah-
ren laſſen/ daß nicht ein jedweder/ ſondern/ nur die/ von wel-
chen man gottſeliges Zureden und andaͤchtige Vorbitte
hoffte/ zu ihm gelaſſen wuͤrden/ welches auch ich leicht er-
hielte/ maſſen er nicht allein ſeiner Bande entlediget/ ſon-
dern auch zu einem andern Soldaten in ein neuerbautes
Haͤußlein/ hingegeben/ und demſelben/ nebſt einem andern
(wie auch alß die Noth groͤſſer wurde/ dem dritten) befoh-
len ward/ daß ſie fleiſſig Acht auff ihn haben/ in Abweſen-
heit der Prediger/ mit ihm ſingen und beten/ und ſein ſonſt
auch/ nach Nothdurfft pflegen ſolten/ die Thuͤre ward auch
mit einer Schildwache verſehen/ die Fuͤrwitzigen und an-
dere/ ſo bey ihm nichts nutze/ zuruͤck zu halten.
§. 39.Alß man nun aber erſtlich in der Jacobs Kir-
che/ und hernach in allen andern/ begunte/ dieſen armen
ſuͤndhafften Menſchen/ in das allgemeine Gebet zu ſchlieſ-
ſen/ und den Gnaͤdigen und Barmhertzigen GOtt umb
Huͤlffe und Rettung eiffrigſt anzuruffen/ dabenebſt auch
nebſt denen Predigern/ viele frommer Hertzen ſich haͤuffig
umb ihn fanden/ die mit Seuffzen und Thraͤnen ſeine Noth
anſahen/ und tꝛenlich beten halffen/ ſo mehꝛte ſich die Quaal
von Tagen zu Tagen/ denn weil der Satan ſahe/ daß ſeine
Stricke und Liſt entdecket waren/ und daß viele eiffrige
Beter/
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