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Sattler, Basilius: Auslegung der Histori von der Erklerung Christi. Helmstedt, 1582.

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vnd sterben / vber dem bekentniß des Namens Christi / die Apostel vnd andere Marterer vnd Heiligen im Newen Testament bezeugen / daß sie ein ander vnd ewig Leben gleuben.

Sonderlich sehen wir solches in dieser Histort / denn hie erscheinen zween Menner / Moses vnd Elias / die doch viel hundert Jar in dieser Welt nicht gewesen sind / noch stehen sie da neben Christo lebendig / vnd reden mit jhm. Diese schickt Gott darumb aus dem ewigen Leben in diese Welt / auff daß wir gewiß sein / daß ein ander vnd ewig leben sey.

Wie denn hie Christus die Apostel einen schmack des ewigen lebens mit der that fühlen lesset. Solches haben die Apostel bezeuget / haben darüber allerley gelitten / vnd sind darauff gestorben.

Dieweil denn diese lehr so gewaltig im Newen vnd Alten Testament gegründet / vnd hie auch den Aposteln gezeiget vnd geoffenbaret / vnd mit dem leiden vnd todt so vieler / ja aller Heiligen bestetiget ist / so sollen wir auch daran im geringsten nicht zweifflen / sonder es für gewiß halten / ob wir es schon nicht sehen / so sey doch ausser vnd nach diesem leben ein ander leben.

Ferner vnd darneben wird vns auch etlicher massen hie gewiesen vnd angezeigt / was es mit den Menschen für eine gelegenheit vnd zustand im ewigen leben haben werde / Nemlich daß es nicht ein solch elend müheselige leben sein werde / wie dieses leben in dieser Welt ist / sonder es werde ein gantz fröliches vnd seliges leben sein.

Dieses leben in dieser Welt ist vergencklich / vnd weret eine kleine zeit / vnd muß der Mensch nicht allein darin viel mühe vnd arbeid haben / sonder grosse schmertzen vnd hertzleid leiden vnd außstehen. Wie der heilige Ertzuater Jacob im 1. Buch Mose 47. spricht / Wenig vnd böß ist die zeit meines lebens. Vnd Psal. 90. steht. Vnser leben weret siebentzig Jar / wenn

vnd sterben / vber dem bekentniß des Namens Christi / die Apostel vnd andere Marterer vnd Heiligen im Newen Testament bezeugen / daß sie ein ander vnd ewig Leben gleuben.

Sonderlich sehen wir solches in dieser Histort / denn hie erscheinen zween Menner / Moses vnd Elias / die doch viel hundert Jar in dieser Welt nicht gewesen sind / noch stehen sie da neben Christo lebendig / vnd reden mit jhm. Diese schickt Gott darumb aus dem ewigen Leben in diese Welt / auff daß wir gewiß sein / daß ein ander vnd ewig leben sey.

Wie denn hie Christus die Apostel einen schmack des ewigen lebens mit der that fühlen lesset. Solches haben die Apostel bezeuget / haben darüber allerley gelitten / vnd sind darauff gestorben.

Dieweil denn diese lehr so gewaltig im Newen vnd Alten Testament gegründet / vnd hie auch den Aposteln gezeiget vnd geoffenbaret / vnd mit dem leiden vnd todt so vieler / ja aller Heiligen bestetiget ist / so sollen wir auch daran im geringsten nicht zweifflen / sonder es für gewiß halten / ob wir es schon nicht sehen / so sey doch ausser vnd nach diesem leben ein ander leben.

Ferner vnd darneben wird vns auch etlicher massen hie gewiesen vnd angezeigt / was es mit den Menschen für eine gelegenheit vnd zustand im ewigen leben haben werde / Nemlich daß es nicht ein solch elend müheselige leben sein werde / wie dieses leben in dieser Welt ist / sonder es werde ein gantz fröliches vnd seliges leben sein.

Dieses leben in dieser Welt ist vergencklich / vnd weret eine kleine zeit / vnd muß der Mensch nicht allein darin viel mühe vnd arbeid haben / sonder grosse schmertzen vnd hertzleid leiden vnd außstehen. Wie der heilige Ertzuater Jacob im 1. Buch Mose 47. spricht / Wenig vnd böß ist die zeit meines lebens. Vnd Psal. 90. steht. Vnser leben weret siebentzig Jar / wenn

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[0036] vnd sterben / vber dem bekentniß des Namens Christi / die Apostel vnd andere Marterer vnd Heiligen im Newen Testament bezeugen / daß sie ein ander vnd ewig Leben gleuben. Sonderlich sehen wir solches in dieser Histort / denn hie erscheinen zween Menner / Moses vnd Elias / die doch viel hundert Jar in dieser Welt nicht gewesen sind / noch stehen sie da neben Christo lebendig / vnd reden mit jhm. Diese schickt Gott darumb aus dem ewigen Leben in diese Welt / auff daß wir gewiß sein / daß ein ander vnd ewig leben sey. Wie denn hie Christus die Apostel einen schmack des ewigen lebens mit der that fühlen lesset. Solches haben die Apostel bezeuget / haben darüber allerley gelitten / vnd sind darauff gestorben. Dieweil denn diese lehr so gewaltig im Newen vnd Alten Testament gegründet / vnd hie auch den Aposteln gezeiget vnd geoffenbaret / vnd mit dem leiden vnd todt so vieler / ja aller Heiligen bestetiget ist / so sollen wir auch daran im geringsten nicht zweifflen / sonder es für gewiß halten / ob wir es schon nicht sehen / so sey doch ausser vnd nach diesem leben ein ander leben. Ferner vnd darneben wird vns auch etlicher massen hie gewiesen vnd angezeigt / was es mit den Menschen für eine gelegenheit vnd zustand im ewigen leben haben werde / Nemlich daß es nicht ein solch elend müheselige leben sein werde / wie dieses leben in dieser Welt ist / sonder es werde ein gantz fröliches vnd seliges leben sein. Dieses leben in dieser Welt ist vergencklich / vnd weret eine kleine zeit / vnd muß der Mensch nicht allein darin viel mühe vnd arbeid haben / sonder grosse schmertzen vnd hertzleid leiden vnd außstehen. Wie der heilige Ertzuater Jacob im 1. Buch Mose 47. spricht / Wenig vnd böß ist die zeit meines lebens. Vnd Psal. 90. steht. Vnser leben weret siebentzig Jar / wenn

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Zitationshilfe: Sattler, Basilius: Auslegung der Histori von der Erklerung Christi. Helmstedt, 1582, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/sattler_auslegung_1582/36>, abgerufen am 24.11.2024.