Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 3. Salzburg, 1692.Judas verursachet/ daß die Hebräer von GOtt still mit solchen Reden/ ihr ungedultige Menschen/ son-dern glaubt sicher und gewiß/ daß wann ihr auch/ eurer Meynung nach/ unschuldig euch erkennet/ GOtt gleich- wol euch kein Unbild zufüge/ ja sucht nur nach/ und zehlt die Jahr/ die Monat/ die Wochen/ die Stunden/ exami- nirt alle wol/ thut dieselbe auswaiden/ wie Tobias den Fisch/ so werdet ihr finden/ daß auch GOtt dißmal zah- le/ was ihr schon längst verdienet/ und werdet allemal finden/ daß er euch zahle mit gleicher Müntz/ wie den Ephraem, so nachmals ein grosser Heiliger worden/ und wie seine 2. Mitgespän in der Keuchen. Warum? Darum. Die Inwohner der Stadt Sodoma und Gomorrha straffen/
Judas verurſachet/ daß die Hebraͤer von GOtt ſtill mit ſolchen Reden/ ihr ungedultige Menſchen/ ſon-dern glaubt ſicher und gewiß/ daß wann ihr auch/ eurer Meynung nach/ unſchuldig euch erkennet/ GOtt gleich- wol euch kein Unbild zufuͤge/ ja ſucht nur nach/ und zehlt die Jahr/ die Monat/ die Wochen/ die Stunden/ exami- nirt alle wol/ thut dieſelbe auswaiden/ wie Tobias den Fiſch/ ſo werdet ihr finden/ daß auch GOtt dißmal zah- le/ was ihr ſchon laͤngſt verdienet/ und werdet allemal finden/ daß er euch zahle mit gleicher Muͤntz/ wie den Ephræm, ſo nachmals ein groſſer Heiliger worden/ und wie ſeine 2. Mitgeſpaͤn in der Keuchen. Warum? Darum. Die Inwohner der Stadt Sodoma und Gomorrha ſtraffen/
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Judas verurſachet/ daß die Hebraͤer von GOtt
ſtill mit ſolchen Reden/ ihr ungedultige Menſchen/ ſon-
dern glaubt ſicher und gewiß/ daß wann ihr auch/ eurer
Meynung nach/ unſchuldig euch erkennet/ GOtt gleich-
wol euch kein Unbild zufuͤge/ ja ſucht nur nach/ und zehlt
die Jahr/ die Monat/ die Wochen/ die Stunden/ exami-
nirt alle wol/ thut dieſelbe auswaiden/ wie Tobias den
Fiſch/ ſo werdet ihr finden/ daß auch GOtt dißmal zah-
le/ was ihr ſchon laͤngſt verdienet/ und werdet allemal
finden/ daß er euch zahle mit gleicher Muͤntz/ wie den
Ephræm, ſo nachmals ein groſſer Heiliger worden/ und
wie ſeine 2. Mitgeſpaͤn in der Keuchen.
Warum? Darum.
Die Inwohner der Stadt Sodoma und Gomorrha
ſamt andern benachtbarten Oertern ſeynd erſchroͤcklich
von dem gerechten GOtt geſtrafft worden/ aber wie? ſie
ſeynd nit mit Steinē und Felſen zugedeckt worden/ wie die
Ammoræer; aber wie? ſie ſeynd nit durch feurige Schlan-
gen zu todt gebiſſen worden/ wie die murriſche Iſraeli-
ter in der Wuͤſten. Aber wie? Sie ſeynd nit von wil-
den Baͤren zerriſſen worden/ wie jene Knaben/ ſo den Eli-
ſæum ausgeſpoͤttelt. Aber wie? Sie ſeynd nit mit einem
Schwerdt von einem Engel zu Boden geſchlagen wor-
den/ wie das Kriegs-Heer des Sennacheribs. Aber wie?
Sie ſeynd nit durch die Peſt hingeriſſen worden/ wie die
Palæſtiner zur Zeit des Davids. Aber wie? Dieſe groſſe
Suͤnder ſeynd von ſchweflichen ſtinckendem Feuer/ ſo von
oben herab gefallen/ verzehrt worden. Warum mit
Feuer? Darum/ GOtt ware hoͤchſt erzoͤrnet uͤber dieſe
Staͤdt und dero laſterhaffte Inwohner/ wie dann auch
in derſelben Nacht/ und zwar denſelben Augenblick/ da
Chriſtus JEſus aus der unbefleckten Jungfrauen geboh-
ren/ alle mit Sodomitiſcher Suͤnd behaffte Menſchen in
der gantzen Welt des gaͤhen Tods geſtorben. Weil dann
GOtt auf alle Weiſe beſchloſſen/ dieſe Gottloſe Leut zu
ſtraffen/
Laurent
Maſſel.
lib. 5.
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