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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judas der Ertz-Schelm
ein lustiges Orth/ dann in einer nidern Rauchstuben/ oder auff
einer kothigen vnd sumpffigen Gassen ist gar wenig Freud beym
tantzen. Dahero die jungen Töchter/ vnd Hebreischen Mägd-
lein/ nach dem Undergang deß Königs Pharaonis im rothen
Meer/ auff einem annehmlichen ebnen vnd grünen Wasen
gantz frölich herumb getantzt/ damit du dann auch dißfalls dein
Begnügen habest/ so führ ich dich gar an ein schönes Orth/ all-
wo man noch die Fußstapffen sihet vnsers HErrn vnd Hey-
land selbsten/ allwo er ein zimblichen Sprung gethan; diser ist
der schöne Oelberg/ vnweit Bethania, woselbst der HErr JE-
sus/ in Gegenwart Mariae seiner werthesten Mutter/ Magda-
lenae, Marthae, Lazari,
vnd der zwölff Apostl/ in Himmel ge-
fahren/ auch alldar dergestalten seine heilige Fußstapffen einge-
truckt/ daß solche noch auff heutigen Tag zu sehen/ vnd kan
weder die Boßheit der Türcken/ weder die Andacht der Christ-
lichen Wolfahrter mit schaben vnd kratzen solche Fußstapffen
nit außlöschen/ auch hat man dieselbige/ auff keine Weiß/ mit
Silber/ Gold/ oder Marmor können bedecken/ vnd als die
Beda de
loc. san.
cap.
7.
gottseelige Kayserin Helena daselbst ein Kirchen aufferbaut
hat/ das Tach an dem Orth/ wo der Heyland hinauff gefah-
ren/ durch kein Menschlichen Fleiß noch Kunst können zuge-
schlossen werden.

Wolan Reicher/ diser Berg ist ein schönes vnd lustiges
Orth zu einem präfen Sprung/ dann wilst du rechtmässig
wissen/ warumb der Heyland eben auff disem Berg in sein
Himmlische Glory ist aüffgefahren/ so hör mich/ er hat dir wol-
len den Weeg zaigen/ dann kein besserer Weeg/ kein sichere
Bahn/ kein gewissere Strassen ist nicht in Himmel/ als von
Oelberg/ du verstehest mich schon/ das Oel ist noch allemahl
ein Sinnbild der Barmhertzigkeit gewesen/ also ist gewesen/ ist
noch/ vnd wird allezeit bleiben die Barmhertzigkeit ein schnur-
gerader Weeg gen Himmel.

Allegro dann! beym tantzen muß man auch juitzen/ also
juitz ich dir vor A. E. I. O. U. in Himmel kombst du/ wann du

wirst

Judas der Ertz-Schelm
ein luſtiges Orth/ dann in einer nidern Rauchſtuben/ oder auff
einer kothigen vnd ſumpffigen Gaſſen iſt gar wenig Freud beym
tantzen. Dahero die jungen Toͤchter/ vnd Hebreiſchen Maͤgd-
lein/ nach dem Undergang deß Koͤnigs Pharaonis im rothen
Meer/ auff einem annehmlichen ebnen vnd gruͤnen Waſen
gantz froͤlich herumb getantzt/ damit du dann auch dißfalls dein
Begnuͤgen habeſt/ ſo fuͤhr ich dich gar an ein ſchoͤnes Orth/ all-
wo man noch die Fußſtapffen ſihet vnſers HErꝛn vnd Hey-
land ſelbſten/ allwo er ein zimblichen Sprung gethan; diſer iſt
der ſchoͤne Oelberg/ vnweit Bethania, woſelbſt der HErꝛ JE-
ſus/ in Gegenwart Mariæ ſeiner wertheſten Mutter/ Magda-
lenæ, Marthæ, Lazari,
vnd der zwoͤlff Apoſtl/ in Himmel ge-
fahren/ auch alldar dergeſtalten ſeine heilige Fußſtapffen einge-
truckt/ daß ſolche noch auff heutigen Tag zu ſehen/ vnd kan
weder die Boßheit der Tuͤrcken/ weder die Andacht der Chriſt-
lichen Wolfahrter mit ſchaben vnd kratzen ſolche Fußſtapffen
nit außloͤſchen/ auch hat man dieſelbige/ auff keine Weiß/ mit
Silber/ Gold/ oder Marmor koͤnnen bedecken/ vnd als die
Beda de
loc. ſan.
cap.
7.
gottſeelige Kayſerin Helena daſelbſt ein Kirchen aufferbaut
hat/ das Tach an dem Orth/ wo der Heyland hinauff gefah-
ren/ durch kein Menſchlichen Fleiß noch Kunſt koͤnnen zuge-
ſchloſſen werden.

Wolan Reicher/ diſer Berg iſt ein ſchoͤnes vnd luſtiges
Orth zu einem praͤfen Sprung/ dann wilſt du rechtmaͤſſig
wiſſen/ warumb der Heyland eben auff diſem Berg in ſein
Himmliſche Glory iſt auͤffgefahren/ ſo hoͤr mich/ er hat dir wol-
len den Weeg zaigen/ dann kein beſſerer Weeg/ kein ſichere
Bahn/ kein gewiſſere Straſſen iſt nicht in Himmel/ als von
Oelberg/ du verſteheſt mich ſchon/ das Oel iſt noch allemahl
ein Sinnbild der Barmhertzigkeit geweſen/ alſo iſt geweſen/ iſt
noch/ vnd wird allezeit bleiben die Barmhertzigkeit ein ſchnur-
gerader Weeg gen Himmel.

Allegro dann! beym tantzen muß man auch juitzen/ alſo
juitz ich dir vor A. E. I. O. U. in Himmel kombſt du/ wann du

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[52/0070] Judas der Ertz-Schelm ein luſtiges Orth/ dann in einer nidern Rauchſtuben/ oder auff einer kothigen vnd ſumpffigen Gaſſen iſt gar wenig Freud beym tantzen. Dahero die jungen Toͤchter/ vnd Hebreiſchen Maͤgd- lein/ nach dem Undergang deß Koͤnigs Pharaonis im rothen Meer/ auff einem annehmlichen ebnen vnd gruͤnen Waſen gantz froͤlich herumb getantzt/ damit du dann auch dißfalls dein Begnuͤgen habeſt/ ſo fuͤhr ich dich gar an ein ſchoͤnes Orth/ all- wo man noch die Fußſtapffen ſihet vnſers HErꝛn vnd Hey- land ſelbſten/ allwo er ein zimblichen Sprung gethan; diſer iſt der ſchoͤne Oelberg/ vnweit Bethania, woſelbſt der HErꝛ JE- ſus/ in Gegenwart Mariæ ſeiner wertheſten Mutter/ Magda- lenæ, Marthæ, Lazari, vnd der zwoͤlff Apoſtl/ in Himmel ge- fahren/ auch alldar dergeſtalten ſeine heilige Fußſtapffen einge- truckt/ daß ſolche noch auff heutigen Tag zu ſehen/ vnd kan weder die Boßheit der Tuͤrcken/ weder die Andacht der Chriſt- lichen Wolfahrter mit ſchaben vnd kratzen ſolche Fußſtapffen nit außloͤſchen/ auch hat man dieſelbige/ auff keine Weiß/ mit Silber/ Gold/ oder Marmor koͤnnen bedecken/ vnd als die gottſeelige Kayſerin Helena daſelbſt ein Kirchen aufferbaut hat/ das Tach an dem Orth/ wo der Heyland hinauff gefah- ren/ durch kein Menſchlichen Fleiß noch Kunſt koͤnnen zuge- ſchloſſen werden. Beda de loc. ſan. cap. 7. Wolan Reicher/ diſer Berg iſt ein ſchoͤnes vnd luſtiges Orth zu einem praͤfen Sprung/ dann wilſt du rechtmaͤſſig wiſſen/ warumb der Heyland eben auff diſem Berg in ſein Himmliſche Glory iſt auͤffgefahren/ ſo hoͤr mich/ er hat dir wol- len den Weeg zaigen/ dann kein beſſerer Weeg/ kein ſichere Bahn/ kein gewiſſere Straſſen iſt nicht in Himmel/ als von Oelberg/ du verſteheſt mich ſchon/ das Oel iſt noch allemahl ein Sinnbild der Barmhertzigkeit geweſen/ alſo iſt geweſen/ iſt noch/ vnd wird allezeit bleiben die Barmhertzigkeit ein ſchnur- gerader Weeg gen Himmel. Allegro dann! beym tantzen muß man auch juitzen/ alſo juitz ich dir vor A. E. I. O. U. in Himmel kombſt du/ wann du wirſt

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 52. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/70>, abgerufen am 22.11.2024.