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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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zu leyden sattsamb zu verstehen.
wolverständige Obrigkeit/ soll niemahl ohne Gäst seyn/ vnd
wol in acht nemmen/ daß die Patientia auch an einem Fast-
Tag nit von der Tafel bleibe/ sondern immer vnd allzeit mit
ihr das Muß verzehre. Dann ja wahr ist/ der zum Ge-
statt der Seeligkeit durch das bittere Meer diser Welt schwi-
men will/ daß er die Armb creutzweiß außpanne/ ein Geistli-
cher vnd vorderist ein Ordens-Persohn muß vil leiden.

Deß heiligen Nicolai Diaconus hat zwey Esel/ einen
Schwartzen/ vnd einen Weissen die abgehaute Köpff wider auff
gesetzt/ weil es aber in der Finster geschehen/ also hat er ein
Fähler begangen/ vnd dem Schwartzen den weissen/ dem Weis-
sen aber den schwartzen Esel-Kopff auffgesetzt/ daß also zu
Morgens ein jeder mit einem besondern Kopff ist gefundenIn vita.
worden. Jm Closter gehet es nicht vil anderst her/ dort
setzt man auch einen andern Kopff auff/ als wie er in der
Welt hat gehabt. Zu Thebes hat ein Weib dem Abime-Jud. 9.
lech mit einem Stein den Kopff zerbrochen. Jm Closter
bricht man einem den Kopff wol öffter/ der heilige Petrus hat
nach empfangenen Verweiß sich vrbietig anerbotten/ nicht al-
lein die Füß waschen zu lassen/ sondern auch den Kopff/ aberJoan. 13.
in Closter wascht man wol öffter einem den Kopff. Bey dem
Evangelisten Matthaeo findt man 28. Capitl/ bey dem E-
vangelisten Marco 16. Capitl/ bey dem Evangelisten Luca
24. Capitl/ bey dem Evangelisten Joanne 21 Capitl/ es ist
aber vngewiß/ ob man nit bey manichen Religiosen mehrer
Capitl find/ die Filtz will ich gar nit zehlen: in summa, das
Leiden ist so wol in summo, als subdito Religioso. Aber
disem soll das Muß wol schmecken/ vnd da er sonst mit den
Weibern wenig Bekantschafft hat/ so soll er doch allemahl die
liebe Patientia nit von sich lassen/ vnd nit geitzig seyn/ wie
die gemeine Leuth von Geistlichen außgeben/ sondern der Pa-
tienz
auch etwas von Muß vergunnen/ in Erwegung/ daß
man nie sicherer in das obere Engeland schiffet/ als mit dem
Seegelbaum deß Creutz.

Ein

zu leyden ſattſamb zu verſtehen.
wolverſtaͤndige Obrigkeit/ ſoll niemahl ohne Gaͤſt ſeyn/ vnd
wol in acht nemmen/ daß die Patientia auch an einem Faſt-
Tag nit von der Tafel bleibe/ ſondern immer vnd allzeit mit
ihr das Muß verzehre. Dann ja wahr iſt/ der zum Ge-
ſtatt der Seeligkeit durch das bittere Meer diſer Welt ſchwi-
men will/ daß er die Armb creutzweiß außpanne/ ein Geiſtli-
cher vnd vorderiſt eın Ordens-Perſohn muß vil leiden.

Deß heiligen Nicolai Diaconus hat zwey Eſel/ einen
Schwartzen/ vnd einen Weiſſen die abgehaute Koͤpff wider auff
geſetzt/ weil es aber in der Finſter geſchehen/ alſo hat er ein
Faͤhler begangen/ vnd dem Schwartzen den weiſſen/ dem Weiſ-
ſen aber den ſchwartzen Eſel-Kopff auffgeſetzt/ daß alſo zu
Morgens ein jeder mit einem beſondern Kopff iſt gefundenIn vita.
worden. Jm Cloſter gehet es nicht vil anderſt her/ dort
ſetzt man auch einen andern Kopff auff/ als wie er in der
Welt hat gehabt. Zu Thebes hat ein Weib dem Abime-Jud. 9.
lech mit einem Stein den Kopff zerbrochen. Jm Cloſter
bricht man einem den Kopff wol oͤffter/ der heilige Petrus hat
nach empfangenen Verweiß ſich vrbietig anerbotten/ nicht al-
lein die Fuͤß waſchen zu laſſen/ ſondern auch den Kopff/ aberJoan. 13.
in Cloſter waſcht man wol oͤffter einem den Kopff. Bey dem
Evangeliſten Matthæo findt man 28. Capitl/ bey dem E-
vangeliſten Marco 16. Capitl/ bey dem Evangeliſten Luca
24. Capitl/ bey dem Evangeliſten Joanne 21 Capitl/ es iſt
aber vngewiß/ ob man nit bey manichen Religioſen mehrer
Capitl find/ die Filtz will ich gar nit zehlen: in ſumma, das
Leiden iſt ſo wol in ſummo, als ſubdito Religioſo. Aber
diſem ſoll das Muß wol ſchmecken/ vnd da er ſonſt mit den
Weibern wenig Bekantſchafft hat/ ſo ſoll er doch allemahl die
liebe Patientia nit von ſich laſſen/ vnd nit geitzig ſeyn/ wie
die gemeine Leuth von Geiſtlichen außgeben/ ſondern der Pa-
tienz
auch etwas von Muß vergunnen/ in Erwegung/ daß
man nie ſicherer in das obere Engeland ſchiffet/ als mit dem
Seegelbaum deß Creutz.

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[631/0649] zu leyden ſattſamb zu verſtehen. wolverſtaͤndige Obrigkeit/ ſoll niemahl ohne Gaͤſt ſeyn/ vnd wol in acht nemmen/ daß die Patientia auch an einem Faſt- Tag nit von der Tafel bleibe/ ſondern immer vnd allzeit mit ihr das Muß verzehre. Dann ja wahr iſt/ der zum Ge- ſtatt der Seeligkeit durch das bittere Meer diſer Welt ſchwi- men will/ daß er die Armb creutzweiß außpanne/ ein Geiſtli- cher vnd vorderiſt eın Ordens-Perſohn muß vil leiden. Deß heiligen Nicolai Diaconus hat zwey Eſel/ einen Schwartzen/ vnd einen Weiſſen die abgehaute Koͤpff wider auff geſetzt/ weil es aber in der Finſter geſchehen/ alſo hat er ein Faͤhler begangen/ vnd dem Schwartzen den weiſſen/ dem Weiſ- ſen aber den ſchwartzen Eſel-Kopff auffgeſetzt/ daß alſo zu Morgens ein jeder mit einem beſondern Kopff iſt gefunden worden. Jm Cloſter gehet es nicht vil anderſt her/ dort ſetzt man auch einen andern Kopff auff/ als wie er in der Welt hat gehabt. Zu Thebes hat ein Weib dem Abime- lech mit einem Stein den Kopff zerbrochen. Jm Cloſter bricht man einem den Kopff wol oͤffter/ der heilige Petrus hat nach empfangenen Verweiß ſich vrbietig anerbotten/ nicht al- lein die Fuͤß waſchen zu laſſen/ ſondern auch den Kopff/ aber in Cloſter waſcht man wol oͤffter einem den Kopff. Bey dem Evangeliſten Matthæo findt man 28. Capitl/ bey dem E- vangeliſten Marco 16. Capitl/ bey dem Evangeliſten Luca 24. Capitl/ bey dem Evangeliſten Joanne 21 Capitl/ es iſt aber vngewiß/ ob man nit bey manichen Religioſen mehrer Capitl find/ die Filtz will ich gar nit zehlen: in ſumma, das Leiden iſt ſo wol in ſummo, als ſubdito Religioſo. Aber diſem ſoll das Muß wol ſchmecken/ vnd da er ſonſt mit den Weibern wenig Bekantſchafft hat/ ſo ſoll er doch allemahl die liebe Patientia nit von ſich laſſen/ vnd nit geitzig ſeyn/ wie die gemeine Leuth von Geiſtlichen außgeben/ ſondern der Pa- tienz auch etwas von Muß vergunnen/ in Erwegung/ daß man nie ſicherer in das obere Engeland ſchiffet/ als mit dem Seegelbaum deß Creutz. In vita. Jud. 9. Joan. 13. Ein

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 631. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/649>, abgerufen am 24.11.2024.