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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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achtet gar wenig den Tempel.
Drittel von dir soll an der Pestilentz sterben.Ezech. 5.
Und das andere Drittel soll rings herumb dasEzech. 5.
Schwerdt fählen/ aber das übrige Drittel von
dir will ich in alle Wind zersträhen/ vnd das
Schwerdt hinder ihnen außziehen.



Judae dem Ertz-Schelmen gibt der
gebenedeyte Heyland JEsus sein Willfäh-

rigkeit zu leyden sattsamb zu verstehen.

NAchdeme der sanfftmüthigste HErr dem verruckten
Bößwicht den eingedunckten Bissen dargereicht/ auch
der vnverschambte Gesell solchen auß den Göttlichen
Händen empfangen/ vnd folgsamb hinunder geschlickt/ so hat
ihm disen so köstlichen Brocken der Teuffel sehr übel gesegnet/
massen solcher gleich darauff in ihn gefahren/ worauff der HErr
mit folgenden wenig Worten den Iscarioth angeredt: Was
du thust/ so thue bald.
Die liebe anwesende ApostelJoan. 13.
glaubten gleichwol/ als habe der HErr dem Judae ein gewisses
Geschäfft zu verrichten aufferlegt/ als soll er etwann/ weil vn-
der seinen Händen die Cassa, nothwendige Lebens-Mittl ein-
kauffen/ oder aber ein gewisses Gelt vnder die Armen außthei-
len; es hat aber der Heyland dardurch wollen dem Iscarioth
zu verstehen geben/ daß er in sein Schelmen-Hertz wol ein-
sehe/ sein ärgerliches Vorhaben wol wisse/ vnd kont er gar leicht
machen/ daß solches nit in das Werck gesetzt wurde/ allein soll
er sehen/ wie vrbietig er seye zu leyden/ vnd zu sterben für die
Menschen: ja/ weil er Iscarioth doch gäntzlich beschlossen/ sol-
che Meineydigkeit zu begehen/ vnd seinen HErrn den Feinden
zu überliffern/ also hat ihm der HErr gesagt/ was du thust/ so

thue
G g g g 2

achtet gar wenig den Tempel.
Drittel von dir ſoll an der Peſtilentz ſterben.Ezech. 5.
Und das andere Drittel ſoll rings herumb dasEzech. 5.
Schwerdt faͤhlen/ aber das uͤbrige Drittel von
dir will ich in alle Wind zerſtraͤhen/ vnd das
Schwerdt hinder ihnen außziehen.



Judæ dem Ertz-Schelmen gibt der
gebenedeyte Heyland JEſus ſein Willfaͤh-

rigkeit zu leyden ſattſamb zu verſtehen.

NAchdeme der ſanfftmuͤthigſte HErꝛ dem verruckten
Boͤßwicht den eingedunckten Biſſen dargereicht/ auch
der vnverſchambte Geſell ſolchen auß den Goͤttlichen
Haͤnden empfangen/ vnd folgſamb hinunder geſchlickt/ ſo hat
ihm diſen ſo koͤſtlichen Brocken der Teuffel ſehr uͤbel geſegnet/
maſſen ſolcher gleich darauff in ihn gefahren/ worauff der HErꝛ
mit folgenden wenig Worten den Iſcarioth angeredt: Was
du thuſt/ ſo thue bald.
Die liebe anweſende ApoſtelJoan. 13.
glaubten gleichwol/ als habe der HErꝛ dem Judæ ein gewiſſes
Geſchaͤfft zu verrichten aufferlegt/ als ſoll er etwann/ weil vn-
der ſeinen Haͤnden die Caſſa, nothwendige Lebens-Mittl ein-
kauffen/ oder aber ein gewiſſes Gelt vnder die Armen außthei-
len; es hat aber der Heyland dardurch wollen dem Iſcarioth
zu verſtehen geben/ daß er in ſein Schelmen-Hertz wol ein-
ſehe/ ſein aͤrgerliches Vorhaben wol wiſſe/ vnd kont er gar leicht
machen/ daß ſolches nit in das Werck geſetzt wurde/ allein ſoll
er ſehen/ wie vrbietig er ſeye zu leyden/ vnd zu ſterben fuͤr die
Menſchen: ja/ weil er Iſcarioth doch gaͤntzlich beſchloſſen/ ſol-
che Meineydigkeit zu begehen/ vnd ſeinen HErꝛn den Feinden
zu uͤberliffern/ alſo hat ihm der HErꝛ geſagt/ was du thuſt/ ſo

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G g g g 2
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[603/0621] achtet gar wenig den Tempel. Drittel von dir ſoll an der Peſtilentz ſterben. Und das andere Drittel ſoll rings herumb das Schwerdt faͤhlen/ aber das uͤbrige Drittel von dir will ich in alle Wind zerſtraͤhen/ vnd das Schwerdt hinder ihnen außziehen. Judæ dem Ertz-Schelmen gibt der gebenedeyte Heyland JEſus ſein Willfaͤh- rigkeit zu leyden ſattſamb zu verſtehen. NAchdeme der ſanfftmuͤthigſte HErꝛ dem verruckten Boͤßwicht den eingedunckten Biſſen dargereicht/ auch der vnverſchambte Geſell ſolchen auß den Goͤttlichen Haͤnden empfangen/ vnd folgſamb hinunder geſchlickt/ ſo hat ihm diſen ſo koͤſtlichen Brocken der Teuffel ſehr uͤbel geſegnet/ maſſen ſolcher gleich darauff in ihn gefahren/ worauff der HErꝛ mit folgenden wenig Worten den Iſcarioth angeredt: Was du thuſt/ ſo thue bald. Die liebe anweſende Apoſtel glaubten gleichwol/ als habe der HErꝛ dem Judæ ein gewiſſes Geſchaͤfft zu verrichten aufferlegt/ als ſoll er etwann/ weil vn- der ſeinen Haͤnden die Caſſa, nothwendige Lebens-Mittl ein- kauffen/ oder aber ein gewiſſes Gelt vnder die Armen außthei- len; es hat aber der Heyland dardurch wollen dem Iſcarioth zu verſtehen geben/ daß er in ſein Schelmen-Hertz wol ein- ſehe/ ſein aͤrgerliches Vorhaben wol wiſſe/ vnd kont er gar leicht machen/ daß ſolches nit in das Werck geſetzt wurde/ allein ſoll er ſehen/ wie vrbietig er ſeye zu leyden/ vnd zu ſterben fuͤr die Menſchen: ja/ weil er Iſcarioth doch gaͤntzlich beſchloſſen/ ſol- che Meineydigkeit zu begehen/ vnd ſeinen HErꝛn den Feinden zu uͤberliffern/ alſo hat ihm der HErꝛ geſagt/ was du thuſt/ ſo thue Joan. 13. G g g g 2

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 603. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/621>, abgerufen am 24.11.2024.