Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.achtet gar wenig den Tempel. under gerissen/ als hätt mans mit allem Fleiß herab geschölt/In Hist.Eccl. re- rum. vnd folgsamb vmb vnd vmb hergesehen/ als wäre die Kirchen auff ein neues gemahlt worden. Mercks/ auch die Erd selbst hat ein Respect gegen den Kirchen. An. 1210. hat der Graf Mondfort die Belägerung bey Wie der berühmte Kriegsfürst Josue mit dem Volck in
achtet gar wenig den Tempel. under geriſſen/ als haͤtt mans mit allem Fleiß herab geſchoͤlt/In Hiſt.Eccl. re- rum. vnd folgſamb vmb vnd vmb hergeſehen/ als waͤre die Kirchen auff ein neues gemahlt worden. Mercks/ auch die Erd ſelbſt hat ein Reſpect gegen den Kirchen. An. 1210. hat der Graf Mondfort die Belaͤgerung bey Wie der beruͤhmte Kriegsfuͤrſt Joſue mit dem Volck in
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achtet gar wenig den Tempel.
under geriſſen/ als haͤtt mans mit allem Fleiß herab geſchoͤlt/
vnd folgſamb vmb vnd vmb hergeſehen/ als waͤre die Kirchen
auff ein neues gemahlt worden. Mercks/ auch die Erd ſelbſt
hat ein Reſpect gegen den Kirchen.
In Hiſt.
Eccl. re-
rum.
An. 1210. hat der Graf Mondfort die Belaͤgerung bey
Minerba auffgehebt/ die Zelt aber/ ſo von lauter Geſtraͤuß vnd
Stauden waren/ in einer uͤberauß groſſen Menge laſſen an-
zuͤnden/ worauff ein ſolches Feur alſobald entſtanden/ daß ei-
nen gedunckt/ es gehe ein gantze Statt in Flammen auff/ weil
diſe Huͤtten durch lange Sommer-Hitz gantz erdorꝛt/ das Feur
leicht an ſich gezogen; es iſt aber nit ein geringes Wunderwerck
verſpuͤhrt worden/ dann vnder einer ſo groſſen Anzahl iſt in der
Mitte derſelben geſtanden ein gleiche Huͤtten/ worin der Prie-
ſter/ als in einer Feld-Capellen/ das allerheiligſte Meßopffer
gehalten/ vnd diſe iſt/ vngeacht/ daß alle/ auch die nur ein
Schueh darvon entlegene Huͤtten in Aſchen verbrennt/ alſo
frey vnd vnverletzt gebliben/ daß man nit das mindeſte Wahr-
Zeichen eines Brands daran konte wahrnemmen. Mercks/
auch das Feur tragt ein Reſpect gegen der Kirchen.
Odor.
Rayna &
Pet. Val.
hiſt. albig.
Wie der beruͤhmte Kriegsfuͤrſt Joſue mit dem Volck
Iſraël zu dem Fluß Jordan kommen/ da war kein Schiff/ was
mehr? kein Brucken/ was mehr? der Fluß uͤber alle maſſen
tieff/ vnd gleichwol ſolten alle durchmarſchiren/ welches dann
auch gluͤcklich vorbey gangen/ dann ſo bald die Prieſter mit der
Archen deß Bunds zum Fluß hinzu getretten/ den Augenblick
iſt das obere Waſſer deß Fluß ſtillgeſtanden/ vnd ſich wie ein
groſſer Berg in die Hoͤhe gebaͤmbt/ das vndere aber iſt ſein
Weeg fortgerunnen/ vnd alſo der ſchoͤnſte/ truckneſte Weeg/
vnd ſicherſte Paß dem gantzen Volck geweſt. Wie kombts/
daß diſer Fluß Jordan, wie ein anderer Hofmann/ ſo cortes
geweſt? ob er ſchon ein Waſch-Kuͤttl war/ ſo hatte er gleich-
wol den Verſtand/ daß man ſoll ein Reſpect tragen gegen der
Kirchen/ in welcher ſo heilige Sachen auffbehalten waren.
Mercks/ auch das Waſſer tragt ein Reſpect gegen der Archen/
in
Joſ. c. 3.
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