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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judas der Tölpel achtet gar wenig den
Tempel.

NAch dem allerwürdigsten Abendmahl/ worin das hei-
lige Priesterthum/ vnd höchste Altar-Geheimbnuß
eingestellt worden/ hat der gebenedyte JEsus mehr-
mahl ein Meldung gethan von der bevorstehenden Verräthe-
rey/ ja sich noch außdeutlicher/ als zuvor verlauten lassen/ daß
ihn einer gottloser Weiß werde seinen Feinden übergeben/ vnd
zwar einer auß dem Apostolischen Collegio, dise Red hat fast
die bestürtzte Apostl gantz Geist- vnd Seelloß gemacht/ dahero
einer den andern mit erbleichtem Gesicht angeschaut/ vnd wa-
ren die lieben Leuth eines so gutmeinenden Gemüths/ daß sie
auff keinen ein Argwohn schöpfften; wer hat ihm eingebildt/
daß der Iscarioth solt zu einem Schelm werden? Als nun der
HErr vnd Heyland/ auff dero gesambtes forschen vnd fragen/
den schlimmen Menschen nit wolt entdecken/ so hat Petrus
dem Joanni, so alles bey dem HErrn golten/ höfflich gewun-
cken/ er soll ihn fragen dessenthalben/ dann der gute Petrus
getraute sich dasmahl nit zu fischen/ weil er in Forcht stunde/
er möchte derenthalben ein Verweiß bekommen/ indem er kurtz
vorhero wegen der Füßwaschung eingebüst: Joannes vnder-
stund sich zu fragen/ wer doch derselbe seye/ der ihn also meiney-
dig verrathen werde? worauff ihme der HErr JEsus gantz still
vnd in der Geheimb/ daß die andere Apostl nit hören konten/
gesagt hat: Der die Hand mit mir in die SchisselMatth. 26.
dunckt/ der wird mich verrathen. Darauff hat er al-
sobald ein Bissen Brodt in die Suppen eingedunckt/ vnd dem
Iscarioth dargereicht; O was Schelmer gibt es in der Welt!
so ist dann auch so gar nit zu trauen den jenigen/ die mit einem

auß
Pars II. D d d d


Judas der Toͤlpel achtet gar wenig den
Tempel.

NAch dem allerwuͤrdigſten Abendmahl/ worin das hei-
lige Prieſterthum/ vnd hoͤchſte Altar-Geheimbnuß
eingeſtellt worden/ hat der gebenedyte JEſus mehr-
mahl ein Meldung gethan von der bevorſtehenden Verraͤthe-
rey/ ja ſich noch außdeutlicher/ als zuvor verlauten laſſen/ daß
ihn einer gottloſer Weiß werde ſeinen Feinden uͤbergeben/ vnd
zwar einer auß dem Apoſtoliſchen Collegio, diſe Red hat faſt
die beſtuͤrtzte Apoſtl gantz Geiſt- vnd Seelloß gemacht/ dahero
einer den andern mit erbleichtem Geſicht angeſchaut/ vnd wa-
ren die lieben Leuth eines ſo gutmeinenden Gemuͤths/ daß ſie
auff keinen ein Argwohn ſchoͤpfften; wer hat ihm eingebildt/
daß der Iſcarioth ſolt zu einem Schelm werden? Als nun der
HErꝛ vnd Heyland/ auff dero geſambtes forſchen vnd fragen/
den ſchlimmen Menſchen nit wolt entdecken/ ſo hat Petrus
dem Joanni, ſo alles bey dem HErꝛn golten/ hoͤfflich gewun-
cken/ er ſoll ihn fragen deſſenthalben/ dann der gute Petrus
getraute ſich dasmahl nit zu fiſchen/ weil er in Forcht ſtunde/
er moͤchte derenthalben ein Verweiß bekommen/ indem er kurtz
vorhero wegen der Fuͤßwaſchung eingebuͤſt: Joannes vnder-
ſtund ſich zu fragen/ wer doch derſelbe ſeye/ der ihn alſo meiney-
dig verrathen werde? worauff ihme der HErꝛ JEſus gantz ſtill
vnd in der Geheimb/ daß die andere Apoſtl nit hoͤren konten/
geſagt hat: Der die Hand mit mir in die SchiſſelMatth. 26.
dunckt/ der wird mich verrathen. Darauff hat er al-
ſobald ein Biſſen Brodt in die Suppen eingedunckt/ vnd dem
Iſcarioth dargereicht; O was Schelmer gibt es in der Welt!
ſo iſt dann auch ſo gar nit zu trauen den jenigen/ die mit einem

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Pars II. D d d d
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[577/0595] Judas der Toͤlpel achtet gar wenig den Tempel. NAch dem allerwuͤrdigſten Abendmahl/ worin das hei- lige Prieſterthum/ vnd hoͤchſte Altar-Geheimbnuß eingeſtellt worden/ hat der gebenedyte JEſus mehr- mahl ein Meldung gethan von der bevorſtehenden Verraͤthe- rey/ ja ſich noch außdeutlicher/ als zuvor verlauten laſſen/ daß ihn einer gottloſer Weiß werde ſeinen Feinden uͤbergeben/ vnd zwar einer auß dem Apoſtoliſchen Collegio, diſe Red hat faſt die beſtuͤrtzte Apoſtl gantz Geiſt- vnd Seelloß gemacht/ dahero einer den andern mit erbleichtem Geſicht angeſchaut/ vnd wa- ren die lieben Leuth eines ſo gutmeinenden Gemuͤths/ daß ſie auff keinen ein Argwohn ſchoͤpfften; wer hat ihm eingebildt/ daß der Iſcarioth ſolt zu einem Schelm werden? Als nun der HErꝛ vnd Heyland/ auff dero geſambtes forſchen vnd fragen/ den ſchlimmen Menſchen nit wolt entdecken/ ſo hat Petrus dem Joanni, ſo alles bey dem HErꝛn golten/ hoͤfflich gewun- cken/ er ſoll ihn fragen deſſenthalben/ dann der gute Petrus getraute ſich dasmahl nit zu fiſchen/ weil er in Forcht ſtunde/ er moͤchte derenthalben ein Verweiß bekommen/ indem er kurtz vorhero wegen der Fuͤßwaſchung eingebuͤſt: Joannes vnder- ſtund ſich zu fragen/ wer doch derſelbe ſeye/ der ihn alſo meiney- dig verrathen werde? worauff ihme der HErꝛ JEſus gantz ſtill vnd in der Geheimb/ daß die andere Apoſtl nit hoͤren konten/ geſagt hat: Der die Hand mit mir in die Schiſſel dunckt/ der wird mich verrathen. Darauff hat er al- ſobald ein Biſſen Brodt in die Suppen eingedunckt/ vnd dem Iſcarioth dargereicht; O was Schelmer gibt es in der Welt! ſo iſt dann auch ſo gar nit zu trauen den jenigen/ die mit einem auß Matth. 26. Pars II. D d d d

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 577. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/595>, abgerufen am 22.11.2024.