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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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achtet auch das H. Gebett nit.
schen zu einer Underweisung/ daß niemand zu GOtt gelange/
er trette dann zuvor in die Dörner/ vnd wandere den harten
Weeg; Aber seithero der H. Rosenkrantz ist auffkommen/
geht man nit mehr in Himmel auff Dörnern/ sonder auff Ro-
sen/ weil die Andacht zum Rosenkrantz ein rechter Weeg in
Himmel. Man hat den 12. jährigen JEsum verlohren zu
Jerusalem/ vnd nach drey Tägen ist er wider gefunden wor-Luc. c. 2.
den/ habt ihr Sünder JEsum verlohren/ so habt ihr GOTT
verlohren/ habt ihr GOtt verlohren/ so habt ihr Gottes Gnad
verlohren/ habt ihr die GOttes Gnad verlohren/ so habt ihr
den Himmel verlohren/ habt ihr den Himmel bald verlohren/
so habt ihr alles verlohren/ aber getröst ihr gebrechliche Adams-
Kinder/ nach drey Tagen ist JEsus wider gefunden worden/
nach dem Rosenkrantz/ so da dreyfach ist/ werd ihr auch wider
durch sondere Vorbitt der Mutter Gottes den Heyland finden.

Zu Noe Zeiten hat GOtt der HErr das Venus-Feuer
mit Wasser gelöschet/ vnd den gantzen Erdboden mit dem
Sündfluß überschwembt/ so lang die Welt steht/ ist kein grösse-
re Stockfisch-Brühe gewest/ als dise/ dann was waren die
Menschen dazumahl anderst/ als solche Fisch ohne Köpff/ ja
gar ohne Sinn vnd Verstand/ indeme sie die zeitliche Freud
der ewigen vorgesetzt/ wann hat aber dazumahl der Zorn Got-
tes nachgelassen? wann hat sich GOtt wider lassen erbarm?
wann? nach hundert vnd fünfftzig Tagen hat das Wasser an-
gefangen abzunemmen/ nach hundert vnd fünfftzig Tagen ist
GOtt dem HErrn der grimmige vnd gerechte Zorn vergan-
gen: Coeperunt minui post centum & quinquaginta dies.Gen. 8.
Wer weiß/ ob nit dise hundert vnd fünfftzig Täg haben bedeut
die hundert vnd fünfftzig Engliche Grüß/ so da seynd in dem
gantzen H. Rosenkrantz vnd Psalter? gewiß ist es doch/ daß
sich nach solchen der Zorn legt/ vnd er sich deß Sünders wider
erbarmt/ dann hat die Esther den Grimmen deß grossen Kö-
nigs Assueri besänfftiget/ wie sie ihn gebetten mit gantz Röß-
lichtem Angesicht/ so wird nicht weniger der arme Sünder den

weni-
C c c c 3

achtet auch das H. Gebett nit.
ſchen zu einer Underweiſung/ daß niemand zu GOtt gelange/
er trette dann zuvor in die Doͤrner/ vnd wandere den harten
Weeg; Aber ſeithero der H. Roſenkrantz iſt auffkommen/
geht man nit mehr in Himmel auff Doͤrnern/ ſonder auff Ro-
ſen/ weil die Andacht zum Roſenkrantz ein rechter Weeg in
Himmel. Man hat den 12. jaͤhrigen JEſum verlohren zu
Jeruſalem/ vnd nach drey Taͤgen iſt er wider gefunden wor-Luc. c. 2.
den/ habt ihr Suͤnder JEſum verlohren/ ſo habt ihr GOTT
verlohren/ habt ihr GOtt verlohren/ ſo habt ihr Gottes Gnad
verlohren/ habt ihr die GOttes Gnad verlohren/ ſo habt ihr
den Himmel verlohren/ habt ihr den Himmel bald verlohren/
ſo habt ihr alles verlohren/ aber getroͤſt ihr gebrechliche Adams-
Kinder/ nach drey Tagen iſt JEſus wider gefunden worden/
nach dem Roſenkrantz/ ſo da dreyfach iſt/ werd ihr auch wider
durch ſondere Vorbitt der Mutter Gottes den Heyland finden.

Zu Noë Zeiten hat GOtt der HErꝛ das Venus-Feuer
mit Waſſer geloͤſchet/ vnd den gantzen Erdboden mit dem
Suͤndfluß uͤberſchwembt/ ſo lang die Welt ſteht/ iſt kein groͤſſe-
re Stockfiſch-Bruͤhe geweſt/ als diſe/ dann was waren die
Menſchen dazumahl anderſt/ als ſolche Fiſch ohne Koͤpff/ ja
gar ohne Sinn vnd Verſtand/ indeme ſie die zeitliche Freud
der ewigen vorgeſetzt/ wann hat aber dazumahl der Zorn Got-
tes nachgelaſſen? wann hat ſich GOtt wider laſſen erbarm?
wann? nach hundert vnd fuͤnfftzig Tagen hat das Waſſer an-
gefangen abzunemmen/ nach hundert vnd fuͤnfftzig Tagen iſt
GOtt dem HErꝛn der grimmige vnd gerechte Zorn vergan-
gen: Cœperunt minui poſt centum & quinquaginta dies.Gen. 8.
Wer weiß/ ob nit diſe hundert vnd fuͤnfftzig Taͤg haben bedeut
die hundert vnd fuͤnfftzig Engliche Gruͤß/ ſo da ſeynd in dem
gantzen H. Roſenkrantz vnd Pſalter? gewiß iſt es doch/ daß
ſich nach ſolchen der Zorn legt/ vnd er ſich deß Suͤnders wider
erbarmt/ dann hat die Eſther den Grimmen deß groſſen Koͤ-
nigs Aſſueri beſaͤnfftiget/ wie ſie ihn gebetten mit gantz Roͤß-
lichtem Angeſicht/ ſo wird nicht weniger der arme Suͤnder den

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[573/0591] achtet auch das H. Gebett nit. ſchen zu einer Underweiſung/ daß niemand zu GOtt gelange/ er trette dann zuvor in die Doͤrner/ vnd wandere den harten Weeg; Aber ſeithero der H. Roſenkrantz iſt auffkommen/ geht man nit mehr in Himmel auff Doͤrnern/ ſonder auff Ro- ſen/ weil die Andacht zum Roſenkrantz ein rechter Weeg in Himmel. Man hat den 12. jaͤhrigen JEſum verlohren zu Jeruſalem/ vnd nach drey Taͤgen iſt er wider gefunden wor- den/ habt ihr Suͤnder JEſum verlohren/ ſo habt ihr GOTT verlohren/ habt ihr GOtt verlohren/ ſo habt ihr Gottes Gnad verlohren/ habt ihr die GOttes Gnad verlohren/ ſo habt ihr den Himmel verlohren/ habt ihr den Himmel bald verlohren/ ſo habt ihr alles verlohren/ aber getroͤſt ihr gebrechliche Adams- Kinder/ nach drey Tagen iſt JEſus wider gefunden worden/ nach dem Roſenkrantz/ ſo da dreyfach iſt/ werd ihr auch wider durch ſondere Vorbitt der Mutter Gottes den Heyland finden. Luc. c. 2. Zu Noë Zeiten hat GOtt der HErꝛ das Venus-Feuer mit Waſſer geloͤſchet/ vnd den gantzen Erdboden mit dem Suͤndfluß uͤberſchwembt/ ſo lang die Welt ſteht/ iſt kein groͤſſe- re Stockfiſch-Bruͤhe geweſt/ als diſe/ dann was waren die Menſchen dazumahl anderſt/ als ſolche Fiſch ohne Koͤpff/ ja gar ohne Sinn vnd Verſtand/ indeme ſie die zeitliche Freud der ewigen vorgeſetzt/ wann hat aber dazumahl der Zorn Got- tes nachgelaſſen? wann hat ſich GOtt wider laſſen erbarm? wann? nach hundert vnd fuͤnfftzig Tagen hat das Waſſer an- gefangen abzunemmen/ nach hundert vnd fuͤnfftzig Tagen iſt GOtt dem HErꝛn der grimmige vnd gerechte Zorn vergan- gen: Cœperunt minui poſt centum & quinquaginta dies. Wer weiß/ ob nit diſe hundert vnd fuͤnfftzig Taͤg haben bedeut die hundert vnd fuͤnfftzig Engliche Gruͤß/ ſo da ſeynd in dem gantzen H. Roſenkrantz vnd Pſalter? gewiß iſt es doch/ daß ſich nach ſolchen der Zorn legt/ vnd er ſich deß Suͤnders wider erbarmt/ dann hat die Eſther den Grimmen deß groſſen Koͤ- nigs Aſſueri beſaͤnfftiget/ wie ſie ihn gebetten mit gantz Roͤß- lichtem Angeſicht/ ſo wird nicht weniger der arme Suͤnder den weni- Gen. 8. C c c c 3

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 573. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/591>, abgerufen am 25.11.2024.