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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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achtet auch das H. Gebett nit.
Der Mann erfreute sich nit wenig hierüber/ allein thät er die
Sach etwas reiffers bey sich erwegen/ vnd fragt endlich/ mein
Weib/ hör mich ein wenig/ hast du aber GOtt den Allmäch-
tigen gebetten vmb die Gesundheit mit disem Beding/ sofern
es deiner Seeligkeit nit soll verhinderlich seyn? nein/ sagte sie/
mein Mann/ das hab ich weiter nit hierzu gesetzt/ so gehe dann
hin/ schafft er/ vnd bitte vnsern HErrn also: Die folgt/ geht/
bitt/ mein HErr/ ich hab es schändlich vergessen/ ich hätt dich
sollen anruffen vmb die Gesundheit/ jedoch daß es meinem See-
len-Heyl nicht schädlich seye/ kaum aber daß sie solche Wort
außgesprochen/ ist sie wider an Händ vnd Füß erkrumpt/ wor-
auß leicht abzunemmen war/ daß ihr die Gesundheit sehr schäd-
lich wär gewest/ vnd der Allmächtige GOtt vorgesehen hat/
daß sie mit gesundem Leib hätte vil Sünden begangen/ wäre
stoltz vnd hoffärtig in Kleydern auffgezogen/ vnd allen Uber-
muth gezeigt hätte/ dahero GOtt ihr solches Messer wider auß
den Händen gerissen/ wau/ wau/ hats geheissen/ es beist.

Bettet/ so wird euch gegeben/ klopffet/ so wird euch auff-
gethan/ schreyt/ so werd ihr erhört/ das Gebett tritt kecker ein
bey GOtt/ als der Arimatheische Joseph bey Pilato, das
Gebett tringt stärcker durch die Wolcken zu GOtt/ als das
blutflüssige Weib durch das Volck zu Christo/ das Gebett fin-
det ehunder der Hacken ein Still/ als der Elisaeus dem Eisen/
das Gebett ist mächtig vnd allmächtig: wie kombts dann/ daß
dise nit erhört wird? sie verlobt sich auff alle Kirchfahrten/ sie
besucht alle Capellen/ sie ziehrt alle Altär/ sie nimbt zu Vor-
sprecher alle Heilige/ vnd bitt vmb ein Erben/ kan aber gleich-
wol nichts erhalten: O GOtt seys klagt/ bin ich doch armseeli-
ger als der Feigenbaum auff dem Weeg/ den vnser lieber HErr
wegen der Unfruchtbarkeit excommunicirt hat! wau/
wau/
sagt GOtt/ es beist.

Unser HErr ist/ wie ein Medicus oder Artzt/ wann ein
Krancker im Beth ligt voller Hitz/ vnd laufft ihm die Pulß/

wie
Pars II. A a a a

achtet auch das H. Gebett nit.
Der Mann erfreute ſich nit wenig hieruͤber/ allein thaͤt er die
Sach etwas reiffers bey ſich erwegen/ vnd fragt endlich/ mein
Weib/ hoͤr mich ein wenig/ haſt du aber GOtt den Allmaͤch-
tigen gebetten vmb die Geſundheit mit diſem Beding/ ſofern
es deiner Seeligkeit nit ſoll verhinderlich ſeyn? nein/ ſagte ſie/
mein Mann/ das hab ich weiter nit hierzu geſetzt/ ſo gehe dann
hin/ ſchafft er/ vnd bitte vnſern HErꝛn alſo: Die folgt/ geht/
bitt/ mein HErꝛ/ ich hab es ſchaͤndlich vergeſſen/ ich haͤtt dich
ſollen anruffen vmb die Geſundheit/ jedoch daß es meinem See-
len-Heyl nicht ſchaͤdlich ſeye/ kaum aber daß ſie ſolche Wort
außgeſprochen/ iſt ſie wider an Haͤnd vnd Fuͤß erkrumpt/ wor-
auß leicht abzunemmen war/ daß ihr die Geſundheit ſehr ſchaͤd-
lich waͤr geweſt/ vnd der Allmaͤchtige GOtt vorgeſehen hat/
daß ſie mit geſundem Leib haͤtte vil Suͤnden begangen/ waͤre
ſtoltz vnd hoffaͤrtig in Kleydern auffgezogen/ vnd allen Uber-
muth gezeigt haͤtte/ dahero GOtt ihr ſolches Meſſer wider auß
den Haͤnden geriſſen/ wau/ wau/ hats geheiſſen/ es beiſt.

Bettet/ ſo wird euch gegeben/ klopffet/ ſo wird euch auff-
gethan/ ſchreyt/ ſo werd ihr erhoͤrt/ das Gebett tritt kecker ein
bey GOtt/ als der Arimatheiſche Joſeph bey Pilato, das
Gebett tringt ſtaͤrcker durch die Wolcken zu GOtt/ als das
blutfluͤſſige Weib durch das Volck zu Chriſto/ das Gebett fin-
det ehunder der Hacken ein Still/ als der Eliſæus dem Eiſen/
das Gebett iſt maͤchtig vnd allmaͤchtig: wie kombts dann/ daß
diſe nit erhoͤrt wird? ſie verlobt ſich auff alle Kirchfahrten/ ſie
beſucht alle Capellen/ ſie ziehrt alle Altaͤr/ ſie nimbt zu Vor-
ſprecher alle Heilige/ vnd bitt vmb ein Erben/ kan aber gleich-
wol nichts erhalten: O GOtt ſeys klagt/ bin ich doch armſeeli-
ger als der Feigenbaum auff dem Weeg/ den vnſer lieber HErꝛ
wegen der Unfruchtbarkeit excommunicirt hat! wau/
wau/
ſagt GOtt/ es beiſt.

Unſer HErꝛ iſt/ wie ein Medicus oder Artzt/ wann ein
Krancker im Beth ligt voller Hitz/ vnd laufft ihm die Pulß/

wie
Pars II. A a a a
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[553/0571] achtet auch das H. Gebett nit. Der Mann erfreute ſich nit wenig hieruͤber/ allein thaͤt er die Sach etwas reiffers bey ſich erwegen/ vnd fragt endlich/ mein Weib/ hoͤr mich ein wenig/ haſt du aber GOtt den Allmaͤch- tigen gebetten vmb die Geſundheit mit diſem Beding/ ſofern es deiner Seeligkeit nit ſoll verhinderlich ſeyn? nein/ ſagte ſie/ mein Mann/ das hab ich weiter nit hierzu geſetzt/ ſo gehe dann hin/ ſchafft er/ vnd bitte vnſern HErꝛn alſo: Die folgt/ geht/ bitt/ mein HErꝛ/ ich hab es ſchaͤndlich vergeſſen/ ich haͤtt dich ſollen anruffen vmb die Geſundheit/ jedoch daß es meinem See- len-Heyl nicht ſchaͤdlich ſeye/ kaum aber daß ſie ſolche Wort außgeſprochen/ iſt ſie wider an Haͤnd vnd Fuͤß erkrumpt/ wor- auß leicht abzunemmen war/ daß ihr die Geſundheit ſehr ſchaͤd- lich waͤr geweſt/ vnd der Allmaͤchtige GOtt vorgeſehen hat/ daß ſie mit geſundem Leib haͤtte vil Suͤnden begangen/ waͤre ſtoltz vnd hoffaͤrtig in Kleydern auffgezogen/ vnd allen Uber- muth gezeigt haͤtte/ dahero GOtt ihr ſolches Meſſer wider auß den Haͤnden geriſſen/ wau/ wau/ hats geheiſſen/ es beiſt. Bettet/ ſo wird euch gegeben/ klopffet/ ſo wird euch auff- gethan/ ſchreyt/ ſo werd ihr erhoͤrt/ das Gebett tritt kecker ein bey GOtt/ als der Arimatheiſche Joſeph bey Pilato, das Gebett tringt ſtaͤrcker durch die Wolcken zu GOtt/ als das blutfluͤſſige Weib durch das Volck zu Chriſto/ das Gebett fin- det ehunder der Hacken ein Still/ als der Eliſæus dem Eiſen/ das Gebett iſt maͤchtig vnd allmaͤchtig: wie kombts dann/ daß diſe nit erhoͤrt wird? ſie verlobt ſich auff alle Kirchfahrten/ ſie beſucht alle Capellen/ ſie ziehrt alle Altaͤr/ ſie nimbt zu Vor- ſprecher alle Heilige/ vnd bitt vmb ein Erben/ kan aber gleich- wol nichts erhalten: O GOtt ſeys klagt/ bin ich doch armſeeli- ger als der Feigenbaum auff dem Weeg/ den vnſer lieber HErꝛ wegen der Unfruchtbarkeit excommunicirt hat! wau/ wau/ ſagt GOtt/ es beiſt. Unſer HErꝛ iſt/ wie ein Medicus oder Artzt/ wann ein Krancker im Beth ligt voller Hitz/ vnd laufft ihm die Pulß/ wie Pars II. A a a a

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 553. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/571>, abgerufen am 25.11.2024.