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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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lobet das Allmosen geben.
das Blättl vmb/ dort wirst du etliche Musicalische Notten an-
treffen/ welche David auff der Härpffen auffgemacht/ mit dem
vndergeführten Text: Beatus, qui intelligit super egenum
& pauperem. Joab
ist begraben worden nechst bey einer ge-
mainen Strassen/ daselbst hat er etlich Jahr vorhero von dem
Gelt/ welches er in Kriegsdiensten erworben/ ein Spital er-
baut für die arme Raisende/ wessenthalben ihme GOtt nochLyranur
in lib. 4.
Reg. c.
34.

vor seinem letzten End die Gnad geben/ daß er sattsame Reu
vnd Leyd über seine Unthaten erweckt/ vnd folgsamb ein Kind
der Seeligkeit worden.

Cornelius war auch ein Soldat vnd Commendant zu
Caesarea, zwar eines gar ehrlichen Wandels/ aber gleichwol
ein Hayd vnd Unglaubiger/ weil er aber so gern Allmosen ge-
ben/ hat der Allmächtige GOtt nit wollen zulassen/ daß er solle
in das ewige Verderben gerathen/ sondern ihm ein Engel zu-
gesandt mit dem Befelch/ er solle vnverweilt sein Raiß nacher
Joppen vornemmen/ daselbst bey einem Lederer/ nechst dem
Meer/ halt sich der Peter auff/ von ihm soll er die nothwendige
Underweisung im Glauben/ vnd die heylsame Tauff empfan-
gen. Dictum, factum.

So ist dannoch wahr/ daß Xanthium oder Bettlerläuß
den Außsatz deß Leibs/ Bettl-Leuth aber durch das empfange-
ne Allmosen den Außsatz der Seelen reinigen/ verstehe mitIn 1. ad
Tim.
8. 4.

Thoma Aquinate, dispositive.

Wolan dann üppiger Welt-Mensch/ so arm als ich bin/
so schenck ich dir doch etwas/ Räbler-Ducaten hab ich nit/ mein
Rabbi/ aber ein Rappen wol/ den gib ich dir; diser Galgen-
Vogl war auch mit andern ehrlichen Geflüglwerch in der Ar-
chen Noe, vnd weil diser schwartz auffgezogen/ glaubte etwann
der gerechte Patriarch/ als gehe er in der Klag vnd Traur/ als
werde er sich behutsamer vnd eingezogner halten/ als andere
Vögl/ schickt ihn demnach auß für ein Currir/ die gewisse Avi-
sa
wegen deß Sündfluß einzuhollen/ ob nit die Wassersucht
sich einmahl in ein Schwindsucht verkehre/ diser ruessige Gesell

ist
E 3

lobet das Allmoſen geben.
das Blaͤttl vmb/ dort wirſt du etliche Muſicaliſche Notten an-
treffen/ welche David auff der Haͤrpffen auffgemacht/ mit dem
vndergefuͤhrten Text: Beatus, qui intelligit ſuper egenum
& pauperem. Joab
iſt begraben worden nechſt bey einer ge-
mainen Straſſen/ daſelbſt hat er etlich Jahr vorhero von dem
Gelt/ welches er in Kriegsdienſten erworben/ ein Spital er-
baut fuͤr die arme Raiſende/ weſſenthalben ihme GOtt nochLyranur
in lib. 4.
Reg. c.
34.

vor ſeinem letzten End die Gnad geben/ daß er ſattſame Reu
vnd Leyd uͤber ſeine Unthaten erweckt/ vnd folgſamb ein Kind
der Seeligkeit worden.

Cornelius war auch ein Soldat vnd Commendant zu
Cæſarea, zwar eines gar ehrlichen Wandels/ aber gleichwol
ein Hayd vnd Unglaubiger/ weil er aber ſo gern Allmoſen ge-
ben/ hat der Allmaͤchtige GOtt nit wollen zulaſſen/ daß er ſolle
in das ewige Verderben gerathen/ ſondern ihm ein Engel zu-
geſandt mit dem Befelch/ er ſolle vnverweilt ſein Raiß nacher
Joppen vornemmen/ daſelbſt bey einem Lederer/ nechſt dem
Meer/ halt ſich der Peter auff/ von ihm ſoll er die nothwendige
Underweiſung im Glauben/ vnd die heylſame Tauff empfan-
gen. Dictum, factum.

So iſt dannoch wahr/ daß Xanthium oder Bettlerlaͤuß
den Außſatz deß Leibs/ Bettl-Leuth aber durch das empfange-
ne Allmoſen den Außſatz der Seelen reinigen/ verſtehe mitIn 1. ad
Tim.
8. 4.

Thoma Aquinate, diſpoſitivè.

Wolan dann uͤppiger Welt-Menſch/ ſo arm als ich bin/
ſo ſchenck ich dir doch etwas/ Raͤbler-Ducaten hab ich nit/ mein
Rabbi/ aber ein Rappen wol/ den gib ich dir; diſer Galgen-
Vogl war auch mit andern ehrlichen Gefluͤglwerch in der Ar-
chen Noë, vnd weil diſer ſchwartz auffgezogen/ glaubte etwann
der gerechte Patriarch/ als gehe er in der Klag vnd Traur/ als
werde er ſich behutſamer vnd eingezogner halten/ als andere
Voͤgl/ ſchickt ihn demnach auß fuͤr ein Currir/ die gewiſſe Avi-
ſa
wegen deß Suͤndfluß einzuhollen/ ob nit die Waſſerſucht
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[37/0055] lobet das Allmoſen geben. das Blaͤttl vmb/ dort wirſt du etliche Muſicaliſche Notten an- treffen/ welche David auff der Haͤrpffen auffgemacht/ mit dem vndergefuͤhrten Text: Beatus, qui intelligit ſuper egenum & pauperem. Joab iſt begraben worden nechſt bey einer ge- mainen Straſſen/ daſelbſt hat er etlich Jahr vorhero von dem Gelt/ welches er in Kriegsdienſten erworben/ ein Spital er- baut fuͤr die arme Raiſende/ weſſenthalben ihme GOtt noch vor ſeinem letzten End die Gnad geben/ daß er ſattſame Reu vnd Leyd uͤber ſeine Unthaten erweckt/ vnd folgſamb ein Kind der Seeligkeit worden. Lyranur in lib. 4. Reg. c. 34. Cornelius war auch ein Soldat vnd Commendant zu Cæſarea, zwar eines gar ehrlichen Wandels/ aber gleichwol ein Hayd vnd Unglaubiger/ weil er aber ſo gern Allmoſen ge- ben/ hat der Allmaͤchtige GOtt nit wollen zulaſſen/ daß er ſolle in das ewige Verderben gerathen/ ſondern ihm ein Engel zu- geſandt mit dem Befelch/ er ſolle vnverweilt ſein Raiß nacher Joppen vornemmen/ daſelbſt bey einem Lederer/ nechſt dem Meer/ halt ſich der Peter auff/ von ihm ſoll er die nothwendige Underweiſung im Glauben/ vnd die heylſame Tauff empfan- gen. Dictum, factum. So iſt dannoch wahr/ daß Xanthium oder Bettlerlaͤuß den Außſatz deß Leibs/ Bettl-Leuth aber durch das empfange- ne Allmoſen den Außſatz der Seelen reinigen/ verſtehe mit Thoma Aquinate, diſpoſitivè. In 1. ad Tim. 8. 4. Wolan dann uͤppiger Welt-Menſch/ ſo arm als ich bin/ ſo ſchenck ich dir doch etwas/ Raͤbler-Ducaten hab ich nit/ mein Rabbi/ aber ein Rappen wol/ den gib ich dir; diſer Galgen- Vogl war auch mit andern ehrlichen Gefluͤglwerch in der Ar- chen Noë, vnd weil diſer ſchwartz auffgezogen/ glaubte etwann der gerechte Patriarch/ als gehe er in der Klag vnd Traur/ als werde er ſich behutſamer vnd eingezogner halten/ als andere Voͤgl/ ſchickt ihn demnach auß fuͤr ein Currir/ die gewiſſe Avi- ſa wegen deß Suͤndfluß einzuhollen/ ob nit die Waſſerſucht ſich einmahl in ein Schwindſucht verkehre/ diſer rueſſige Geſell iſt E 3

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 37. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/55>, abgerufen am 22.11.2024.