Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.achtet auch das H. Gebett nit. offne Maul in ein Saltzbüchsel verkehrt werden/ dann GOtthat bereits wargenommen/ daß dise gute Frau schon das Maul auffgethan/ vnd also hat er gesorgt/ sie möchte bitten für die Statt/ vnd folgsamb konte sein Göttliche Gerechtigkeit ihren Lauff nit haben/ dahero augenblicklich sie in ein Saltzsaul ver- wandlet morden/ bekennt es demnach GOTT selbst/ daß das Gebett so mächtig seye/ vnd könne so gar sein Göttliche All- macht vberwinden. Von dem H. Schottländischen Priester Columba wirdStengel. öffters
achtet auch das H. Gebett nit. offne Maul in ein Saltzbuͤchſel verkehrt werden/ dann GOtthat bereits wargenommen/ daß diſe gute Frau ſchon das Maul auffgethan/ vnd alſo hat er geſorgt/ ſie moͤchte bitten fuͤr die Statt/ vnd folgſamb konte ſein Goͤttliche Gerechtigkeit ihren Lauff nit haben/ dahero augenblicklich ſie in ein Saltzſaul ver- wandlet morden/ bekennt es demnach GOTT ſelbſt/ daß das Gebett ſo maͤchtig ſeye/ vnd koͤnne ſo gar ſein Goͤttliche All- macht vberwinden. Von dem H. Schottlaͤndiſchen Prieſter Columba wirdStengel. oͤffters
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achtet auch das H. Gebett nit.
offne Maul in ein Saltzbuͤchſel verkehrt werden/ dann GOtt
hat bereits wargenommen/ daß diſe gute Frau ſchon das Maul
auffgethan/ vnd alſo hat er geſorgt/ ſie moͤchte bitten fuͤr die
Statt/ vnd folgſamb konte ſein Goͤttliche Gerechtigkeit ihren
Lauff nit haben/ dahero augenblicklich ſie in ein Saltzſaul ver-
wandlet morden/ bekennt es demnach GOTT ſelbſt/ daß das
Gebett ſo maͤchtig ſeye/ vnd koͤnne ſo gar ſein Goͤttliche All-
macht vberwinden.
Von dem H. Schottlaͤndiſchen Prieſter Columba wird
ein wunderliche Geſchicht erzehlt: Bey diſem hat ein armer
Tropff in ſeiner groſſen Noth die Zuflucht genommen/ welcher
ſich mit vilen beweglichen Worten beklagte/ wie daß er in ein
ſolche euſſerſte Armuth gerathen/ daß ihme vnmuͤglich ſeye/ fuͤ-
rohin ſein Weib vnd Kinder zu erhalten: welches alles den
H. Mann zu groſſem Mittleyden bewogen/ dahero alſobald
dem armen Schlucker befohlen/ er ſoll fein gſchwind vnd hur-
tig auß dem nechſten Wald ein gueten/ ſtarcken/ dicken vnd zaͤ-
chen Brigl herbey bringen/ welchem Befelch der gute Tropff
ſchleunig nachkommen/ vnd gedachte doch beynebens/ es werde
ja diſer Kirchtag nit fuͤr ſeinen Bugel gehoͤren/ ſo bald er ſol-
chen Stecken herbey getragen/ hat ihn der H. Prieſter mit dem
Meſſer zugeſpitzt/ nachmahls dem hungerigen Tropffen/ mit
dıſem Befelch/ eingehaͤndiget/ gehe hin/ ſagte er/ diſer Stecken
ſoll dir ſeyn ein Angel/ ein Noͤtz/ ein Gabel/ wormit du allerley
Nahrungsmittl fangen wirſt/ auch ſoll diſer weder dir noch den
deinigen Schaden koͤnnen; Wer war muthiger vnd froher
als diſer Tropff/ welcher in aller Eil nach ſeiner armen Huͤtten
geloffen/ vnd dem Weib diſen hiltzenen Willkhomb gezaigt/
hierauff denſelben in dem nechſt entlegen Wald in die Erd ge-
ſteckt/ fruhe Morgens gleich an dem Spieß ein Hirſchen gefun-
den/ ein andersmahl ein Haſen/ bald ein Wildſchwein/ jetzt
ein Rechbock/ daß alſo ſein Kuchel ſtattlich verſehen war/ auch
Weib vnd Kinder faſt nie ohne ſchmutziges Maul geweſen/ ja
ſo gar konte er den Vberfluß vmb Gelt verſilbern. Weil aber
oͤffters
Stengel.
tom. 1. c.
26. n. 10.
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