Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judae Keckheit/ in Geniessung/ etc. consecrirt, auch dise/ so gar die dritte ihme von vnsichtbahrenIn vita Pe- tri Clu- niacens. lib. 1.Händen hinweg gerissen worden/ weil der gebenedeyte Hey- land nit mehr wolte in einer so befleckten Wohnung einkehrn. Förcht ihr euch nit/ daß dises Manna, oder Himmel-Brodt also beschaffen seye/ wie das Schaubrodt im alten Testament/ Panis Facierum, welches zwey Gesichter hatte/ vnd von den Priestern vnd Leviten gebachen worden; Ein Figur vnd Vor- bildung deß allerheiligisten Sacraments deß Altars/ so eben- fahls zwey Gesichter/ vnd zaigt das Gesicht der Barmhertzig- keit den jenigen/ die es würdig geniessen/ das Gesicht aber deß Zorns vnd Grimmen den jenigen/ so es vnwürdig empfangen. Erschröckt euch dann nit/ was/ jenem Novitzen bey denen Judas
Judæ Keckheit/ in Genieſſung/ ꝛc. conſecrirt, auch diſe/ ſo gar die dritte ihme von vnſichtbahrenIn vita Pe- tri Clu- niacens. lib. 1.Haͤnden hinweg geriſſen worden/ weil der gebenedeyte Hey- land nit mehr wolte in einer ſo befleckten Wohnung einkehrn. Foͤrcht ihr euch nit/ daß diſes Manna, oder Himmel-Brodt alſo beſchaffen ſeye/ wie das Schaubrodt im alten Teſtament/ Panis Facierum, welches zwey Geſichter hatte/ vnd von den Prieſtern vnd Leviten gebachen worden; Ein Figur vnd Vor- bildung deß allerheiligiſten Sacraments deß Altars/ ſo eben- fahls zwey Geſichter/ vnd zaigt das Geſicht der Barmhertzig- keit den jenigen/ die es wuͤrdig genieſſen/ das Geſicht aber deß Zorns vnd Grimmen den jenigen/ ſo es vnwuͤrdig empfangen. Erſchroͤckt euch dann nit/ was/ jenem Novitzen bey denen Judas
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Judæ Keckheit/ in Genieſſung/ ꝛc.
conſecrirt, auch diſe/ ſo gar die dritte ihme von vnſichtbahren
Haͤnden hinweg geriſſen worden/ weil der gebenedeyte Hey-
land nit mehr wolte in einer ſo befleckten Wohnung einkehrn.
Foͤrcht ihr euch nit/ daß diſes Manna, oder Himmel-Brodt
alſo beſchaffen ſeye/ wie das Schaubrodt im alten Teſtament/
Panis Facierum, welches zwey Geſichter hatte/ vnd von den
Prieſtern vnd Leviten gebachen worden; Ein Figur vnd Vor-
bildung deß allerheiligiſten Sacraments deß Altars/ ſo eben-
fahls zwey Geſichter/ vnd zaigt das Geſicht der Barmhertzig-
keit den jenigen/ die es wuͤrdig genieſſen/ das Geſicht aber deß
Zorns vnd Grimmen den jenigen/ ſo es vnwuͤrdig empfangen.
In vita Pe-
tri Clu-
niacens.
lib. 1.
Erſchroͤckt euch dann nit/ was/ jenem Novitzen bey denen
PP. Capucinern in der Neapolitaniſchen Provintz begegnet/
als diſer vorhero ein vornehmer Edlmann ware/ vil aber durch
Vbermuth ermordt/ endlich ſich bekehret/ vnd bey beſagten
frommen Ordens-Maͤnnern ein Novitius vnd Clericus wor-
den/ ſo hat ſich diß Wunder mit ihme ereignet/ daß/ wann er
zu Altar gedient/ alle Altar-Tuͤcher/ ſo er beruͤhrt/ ſeynd blutig
worden/ wordurch GOtt hat wollen andeutten/ daß diſer nit
wuͤrdig ſeye die H. Sachen deß Altars anzuruͤren/ deſſen Haͤnd
ſich vorhero mit ſo vil Menſchen blut bemailigt: hat nun Gott
einen ſolchen zu einem Prieſter nit wollen haben/ deſſen Leben
vorhin ſuͤnderhafft/ wie weniger will er leyden einen bey dem
Altar/ der in wuͤrcklichem Vnflath lebt. Foͤrcht ihr euch nit/
daß einmahl das jenige vber euch komme/ welches da kommen
iſt vber jene Donatiſten/ welche das hoͤchſte Guet den Hun-
den vorgeworffen/ ſo aber ihren Schoͤpffer erkennt/ vnd beſagte
Boͤßwicht zerꝛiſſen. O wehe euch/ vnd allen den jeni-
gen/ ſo in deß verruchten Judæ Fußſtapf-
fen tretten!
Bover. in
An. Capu.
An. 1572.
Baron. an.
362.
Judas
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