Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judae Keckheit/ in Geniessung anderst ligen/ als in einem saubern/ vnd schön glantzenden/ vndrein/ vnd vnbefleckten Hertzen. Hat er doch auch dises aller- höchste Abendmahl anfangs nit eingestöllt vnd celebrirt in ei- nem finstern Winckel/ schwartzen Rauchstuben/ oder schlechten Luc. 22.Baurnhütten/ sondern in einem grossen/ hohen/ schön gepfla- sterten Saal/ Caenaculum grande. Noe wolt doch sechsten/ ob der grosse Sündfluß noch die kosen
Judæ Keckheit/ in Genieſſung anderſt ligen/ als in einem ſaubern/ vnd ſchoͤn glantzenden/ vndrein/ vnd vnbefleckten Hertzen. Hat er doch auch diſes aller- hoͤchſte Abendmahl anfangs nit eingeſtoͤllt vnd celebrirt in ei- nem finſtern Winckel/ ſchwartzen Rauchſtuben/ oder ſchlechten Luc. 22.Baurnhuͤtten/ ſondern in einem groſſen/ hohen/ ſchoͤn gepfla- ſterten Saal/ Cænaculum grande. Noë wolt doch ſechſten/ ob der groſſe Suͤndfluß noch die koſen
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Judæ Keckheit/ in Genieſſung
anderſt ligen/ als in einem ſaubern/ vnd ſchoͤn glantzenden/ vnd
rein/ vnd vnbefleckten Hertzen. Hat er doch auch diſes aller-
hoͤchſte Abendmahl anfangs nit eingeſtoͤllt vnd celebrirt in ei-
nem finſtern Winckel/ ſchwartzen Rauchſtuben/ oder ſchlechten
Baurnhuͤtten/ ſondern in einem groſſen/ hohen/ ſchoͤn gepfla-
ſterten Saal/ Cænaculum grande.
Luc. 22.
Noë wolt doch ſechſten/ ob der groſſe Suͤndfluß noch die
Waſſerſucht/ oder die Schwindtſucht habe/ zu dem Ende hat
einen Raben außgelaſſen/ damit er die aviſa vnd Nachricht
bringe/ wie die Sach beſtoͤllt ſeye: Der ſchwartze Dieb hat
das haimbgehen vergeſſen/ das ware das Deo gratias, vmb
weil ihne der fromme Patriarch ſo lange Zeit gefuedert/ vnd
beym Leben erhalten: Vber diß ſchickt der Noë ein weiſſe Tau-
ben auß/ deß gaͤntzlichen Vertrauens/ diſe werde es candidè
berichten/ wie es mit dem Suͤndfluß ein Beſchaffenheit habe/
als aber dieſelbe nit fandt/ wo ihr Fuß ruhen konnte/ kamme ſie
wider zuruck in die Archen; Mit Erlaubnuß Noë, daß ich
ein Wort reden darff/ hat der Rab/ diſer Galgnvogl ein Orth
gefunden/ wo er hat ſtehen oder ſitzen koͤnnen/ warumb nit auch
die Tauben? allhier iſt die Antwort/ daß vnder diſen zweyen
ein groſſer Vnderſchid ſeye/ der Rab/ diſer garſtige Luederſack
hat ſich auff die Aaß vnd todten Coͤrper geſetzt/ ſo da ober dem
Waſſer geſchwummen/ aber die ſchneeweiſſe Tauben/ weil ſon-
ſten kein anders Orth war/ hat ſich auff diſe ſtinckende Muffti
nit wollen ſetzen. Pfui! nur das nit/ ſondern lieber wider in
die Archen. Eben iſt alſo beſchaffen vnſer Heyland JEſus
vnder der Geſtalt deß Brods in dem Allerheiligiſten Altar-
Geheimbnuß/ in diſem wuͤrdigiſten Sacrament; Er will nit
ſeyn an einem wilden vnd vbelriechendem Orth/ er will nit woh-
nen in einem Menſchen/ wo aller Wueſt vnd Vnflath der
Suͤnden iſt/ er will nit/ er will nit. Das hat geſehen Kayſer
Carolus, dann wie ſeine Soldaten alle zu diſem hoͤchſten Abend-
mal gangen/ ſo hat er wahrgenommen/ daß in der heiligiſten
Hoſtien ein kleines holdſeeliges Kind etlichen mit vilem Lieb/
koſen
Genes. 8.
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 506. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/524>, abgerufen am 05.07.2024. |