Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judae Keckheit/ in Geniessung alabaster kostbar geschlossne Gräber von freyen Stucken/ oh-ne einige Handanhebung sich auffgeschlossen/ vnd die todte Cör- per daselbst offentlich gesehen worden/ dann es war die Erd so keck/ daß sie sich vnderstanden/ weil sie nunmehr durch das Blut JEsu geweicht worden/ vnd dem todten Leichnamb Chri- sti ein Grab offeriret/ weil er kein eignes hatte/ ja er soll ihm eins außsuchen auß etlichen nach seinem Wolgefallen/ Mo- Luc. 23.numenta aperta sunt. Vnd seynd dise Begräbnussen vnd steinerne Krufften also offen gebliben von dem Freytag an/ biß auff den Sonntag. Es wolt aber der gebenedeyte Heyland kein Grab auß disen erwöhlen/ weil es ihm nit wenig darob graust/ in deme stinckende Cörper darinnen gelegen: sondern er hat wollen gelegt werden in ein Nagelneues Grab/ so da auß einem Felsen außgehauen/ worinnen noch Niemand gele- gen/ er ist der schönste vnder den Menschen-Kinderen/ dessent- wegen begehrt er auch ein schönes Orth/ er ist das wahre Lamb GOTTes/ derenthalben will er in keinen Saustall/ er ist der wahre Baum deß Lebens/ dessenthalben will er in dem Para- deyß stehen/ er ist die wahre Sonn der Gerechtigkeit/ dar- umben will er in einem Himmel seyn/ er ist das wahre Manna oder Himmel-Brodt/ dahero will er in einem verguldten Ka- sten oder Archen deß Bunds seyn/ er ist das wahre kostbahre Perl/ so dann wil er in Gold eingefast seyn/ ziehe vorhero die kothige Schuch auß Moyses, wann du wilst zu dem Dorn- Busch hinzu tretten/ worinnen GOTT verborgen/ keye dich fort/ schlagts den Schlengl die Stiegen hinab/ weil er kein Hochzeitliches Kleyd an hat/ wil er bey diser Mahlzeit erschei- nen/ so ziehe er gleichwol sauber auff/ das Hauß wol sauber außgekehrt/ ehe man disen weissen Groschen darinnen findt/ daß man die Erd mit Kleydern recht bedeck/ auff das nichts kottiges gesehen werde/ wann diser JEsus einreithet/ speib vorhero die Schlang das Gifft auß/ ehe vnd bevor sie auß di- sem Brunnen trinckt/ ein Cherubin muß seyn/ der dises Feur wil kosten/ in Summa rein/ heilig vnd vnbemailigt muß seyn der
Judæ Keckheit/ in Genieſſung alabaſter koſtbar geſchloſſne Graͤber von freyen Stucken/ oh-ne einige Handanhebung ſich auffgeſchloſſen/ vnd die todte Coͤr- per daſelbſt offentlich geſehen worden/ dann es war die Erd ſo keck/ daß ſie ſich vnderſtanden/ weil ſie nunmehr durch das Blut JEſu geweicht worden/ vnd dem todten Leichnamb Chri- ſti ein Grab offeriret/ weil er kein eignes hatte/ ja er ſoll ihm eins außſuchen auß etlichen nach ſeinem Wolgefallen/ Mo- Luc. 23.numenta aperta ſunt. Vnd ſeynd diſe Begraͤbnuſſen vnd ſteinerne Krufften alſo offen gebliben von dem Freytag an/ biß auff den Sonntag. Es wolt aber der gebenedeyte Heyland kein Grab auß diſen erwoͤhlen/ weil es ihm nit wenig darob grauſt/ in deme ſtinckende Coͤrper darinnen gelegen: ſondern er hat wollen gelegt werden in ein Nagelneues Grab/ ſo da auß einem Felſen außgehauen/ worinnen noch Niemand gele- gen/ er iſt der ſchoͤnſte vnder den Menſchen-Kinderen/ deſſent- wegen begehrt er auch ein ſchoͤnes Orth/ er iſt das wahre Lamb GOTTes/ derenthalben will er in keinen Sauſtall/ er iſt der wahre Baum deß Lebens/ deſſenthalben will er in dem Para- deyß ſtehen/ er iſt die wahre Sonn der Gerechtigkeit/ dar- umben will er in einem Himmel ſeyn/ er iſt das wahre Manna oder Himmel-Brodt/ dahero will er in einem verguldten Ka- ſten oder Archen deß Bunds ſeyn/ er iſt das wahre koſtbahre Perl/ ſo dann wil er in Gold eingefaſt ſeyn/ ziehe vorhero die kothige Schuch auß Moyſes, wann du wilſt zu dem Dorn- Buſch hinzu tretten/ worinnen GOTT verborgen/ keye dich fort/ ſchlagts den Schlengl die Stiegen hinab/ weil er kein Hochzeitliches Kleyd an hat/ wil er bey diſer Mahlzeit erſchei- nen/ ſo ziehe er gleichwol ſauber auff/ das Hauß wol ſauber außgekehrt/ ehe man diſen weiſſen Groſchen darinnen findt/ daß man die Erd mit Kleydern recht bedeck/ auff das nichts kottiges geſehen werde/ wann diſer JEſus einreithet/ ſpeib vorhero die Schlang das Gifft auß/ ehe vnd bevor ſie auß di- ſem Brunnen trinckt/ ein Cherubin muß ſeyn/ der diſes Feur wil koſten/ in Summa rein/ heilig vnd vnbemailigt muß ſeyn der
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Judæ Keckheit/ in Genieſſung
alabaſter koſtbar geſchloſſne Graͤber von freyen Stucken/ oh-
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per daſelbſt offentlich geſehen worden/ dann es war die Erd ſo
keck/ daß ſie ſich vnderſtanden/ weil ſie nunmehr durch das
Blut JEſu geweicht worden/ vnd dem todten Leichnamb Chri-
ſti ein Grab offeriret/ weil er kein eignes hatte/ ja er ſoll ihm
eins außſuchen auß etlichen nach ſeinem Wolgefallen/ Mo-
numenta aperta ſunt. Vnd ſeynd diſe Begraͤbnuſſen vnd
ſteinerne Krufften alſo offen gebliben von dem Freytag an/ biß
auff den Sonntag. Es wolt aber der gebenedeyte Heyland
kein Grab auß diſen erwoͤhlen/ weil es ihm nit wenig darob
grauſt/ in deme ſtinckende Coͤrper darinnen gelegen: ſondern
er hat wollen gelegt werden in ein Nagelneues Grab/ ſo da
auß einem Felſen außgehauen/ worinnen noch Niemand gele-
gen/ er iſt der ſchoͤnſte vnder den Menſchen-Kinderen/ deſſent-
wegen begehrt er auch ein ſchoͤnes Orth/ er iſt das wahre Lamb
GOTTes/ derenthalben will er in keinen Sauſtall/ er iſt der
wahre Baum deß Lebens/ deſſenthalben will er in dem Para-
deyß ſtehen/ er iſt die wahre Sonn der Gerechtigkeit/ dar-
umben will er in einem Himmel ſeyn/ er iſt das wahre Manna
oder Himmel-Brodt/ dahero will er in einem verguldten Ka-
ſten oder Archen deß Bunds ſeyn/ er iſt das wahre koſtbahre
Perl/ ſo dann wil er in Gold eingefaſt ſeyn/ ziehe vorhero die
kothige Schuch auß Moyſes, wann du wilſt zu dem Dorn-
Buſch hinzu tretten/ worinnen GOTT verborgen/ keye dich
fort/ ſchlagts den Schlengl die Stiegen hinab/ weil er kein
Hochzeitliches Kleyd an hat/ wil er bey diſer Mahlzeit erſchei-
nen/ ſo ziehe er gleichwol ſauber auff/ das Hauß wol ſauber
außgekehrt/ ehe man diſen weiſſen Groſchen darinnen findt/
daß man die Erd mit Kleydern recht bedeck/ auff das nichts
kottiges geſehen werde/ wann diſer JEſus einreithet/ ſpeib
vorhero die Schlang das Gifft auß/ ehe vnd bevor ſie auß di-
ſem Brunnen trinckt/ ein Cherubin muß ſeyn/ der diſes Feur
wil koſten/ in Summa rein/ heilig vnd vnbemailigt muß ſeyn
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 502. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/520>, abgerufen am 05.07.2024. |