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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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deß neuen Testaments.
bey dem Volck nit verliehre/ vnd etwann einer oder der andere
gantz vnverschambt rede/ der Pfaff hat gelogen wie ein ande-
rer/ etc. der Pfaff versteht nichts/ man soll ihm an statt deß Ze-
hen die Zähn zeigen/ etc. also hat GOtt allemahl in derglei-
chen Begebenheiten durch ein Augenscheinlich Wunderwerck
solchen Außsatz gereiniget/ damit nur der Priester/ so dazumahl
vbel geurthlet/ nit zu schanden werde/ sondern in vorigem Re-Thom. A-
quin. P. 2.
102. Le-
vit.
3.

spect vnd Ehr verbleibe.

Der Heyland JEsus/ als ein sanfftmüthigistes Lämbl/
hat sich in seinem gantzen bittern/ vnd fast vnmenschlichem Ley-
den niemahlen beklagt/ als dazumahl/ wie er von dem frechen
vnd Gottlosen Malcho ein harten Backenstreich empfangen;
Die zusammen gerotte Juden vnd Hebreische Lottergesint ha-
ben ihn im Garten gfangen vnd hart gebunden/ O ihr Schel-
men habt eur Lebtag kein so Edl-schönes Blumen-Büschele
bunden/ als diser Nazarenus, id est, floridus. Mein JE-
sus aber beklagt sich hierüber nit. Sie haben ihn mit Gaißlen
vnd Ruthen Tyrannisch zerfleischt/ vnd zerschlagen/ O ihr
Dieb habt euer Lebtag kein so edles Traidt außgedroschen/ als
dises/ Frumentum Electorum. Mein JEsus aber beklagt
sich vber dises alles nit. Sie haben ihm ein dörnere Cron in sein
heiligistes Haupt gedruckt. O ihr Mörder habt euer Lebtag
kein so schöne Rosen an den Dörnern gefunden als dise/ mein
Heyland aber beklagt sich dessenthalben nichts. Sie haben
ihm ein harten Creutzbaum auff die Achslen geladen. O ihr
Bößwicht habt euer Lebtag kein bössers X. durch ein Schuldt-
Brieff gemacht/ als dises/ mein Erlöser aber beklagt sich wegen
solches nichts. Sie haben ihm seine Kleyder außgezogen/
nackend vnd bloß vorgestellt. O ihr Henckersgsindt/ habt euer
Lebtag die Warheit also bloß nit bey euch gehabt/ als dißmal:
Ego sum veritas, vnd mein gütigister GOtt vnd HErr be-
klagt sich dessen nit. Sie haben ihm die zarteste Händ durch-
bohr/ vnd also an den Creutzbaum genaglet. O ihr verruch-
te Gesellen/ ihr habt euer Lebtag das Glück nit also an Nagl

gehenckt

deß neuen Teſtaments.
bey dem Volck nit verliehre/ vnd etwann einer oder der andere
gantz vnverſchambt rede/ der Pfaff hat gelogen wie ein ande-
rer/ ꝛc. der Pfaff verſteht nichts/ man ſoll ihm an ſtatt deß Ze-
hen die Zaͤhn zeigen/ ꝛc. alſo hat GOtt allemahl in derglei-
chen Begebenheiten durch ein Augenſcheinlich Wunderwerck
ſolchen Außſatz gereiniget/ damit nur der Prieſter/ ſo dazumahl
vbel geurthlet/ nit zu ſchanden werde/ ſondern in vorigem Re-Thom. A-
quin. P. 2.
102. Le-
vit.
3.

ſpect vnd Ehr verbleibe.

Der Heyland JEſus/ als ein ſanfftmuͤthigiſtes Laͤmbl/
hat ſich in ſeinem gantzen bittern/ vnd faſt vnmenſchlichem Ley-
den niemahlen beklagt/ als dazumahl/ wie er von dem frechen
vnd Gottloſen Malcho ein harten Backenſtreich empfangen;
Die zuſammen gerotte Juden vnd Hebreiſche Lottergeſint ha-
ben ihn im Garten gfangen vnd hart gebunden/ O ihr Schel-
men habt eur Lebtag kein ſo Edl-ſchoͤnes Blumen-Buͤſchele
bunden/ als diſer Nazarenus, id eſt, floridus. Mein JE-
ſus aber beklagt ſich hieruͤber nit. Sie haben ihn mit Gaißlen
vnd Ruthen Tyranniſch zerfleiſcht/ vnd zerſchlagen/ O ihr
Dieb habt euer Lebtag kein ſo edles Traidt außgedroſchen/ als
diſes/ Frumentum Electorum. Mein JEſus aber beklagt
ſich vber diſes alles nit. Sie haben ihm ein doͤrnere Cron in ſein
heiligiſtes Haupt gedruckt. O ihr Moͤrder habt euer Lebtag
kein ſo ſchoͤne Roſen an den Doͤrnern gefunden als diſe/ mein
Heyland aber beklagt ſich deſſenthalben nichts. Sie haben
ihm ein harten Creutzbaum auff die Achslen geladen. O ihr
Boͤßwicht habt euer Lebtag kein boͤſſers X. durch ein Schuldt-
Brieff gemacht/ als diſes/ mein Erloͤſer aber beklagt ſich wegen
ſolches nichts. Sie haben ihm ſeine Kleyder außgezogen/
nackend vnd bloß vorgeſtellt. O ihr Henckersgſindt/ habt euer
Lebtag die Warheit alſo bloß nit bey euch gehabt/ als dißmal:
Ego ſum veritas, vnd mein guͤtigiſter GOtt vnd HErꝛ be-
klagt ſich deſſen nit. Sie haben ihm die zarteſte Haͤnd durch-
bohr/ vnd alſo an den Creutzbaum genaglet. O ihr verruch-
te Geſellen/ ihr habt euer Lebtag das Gluͤck nit alſo an Nagl

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[495/0513] deß neuen Teſtaments. bey dem Volck nit verliehre/ vnd etwann einer oder der andere gantz vnverſchambt rede/ der Pfaff hat gelogen wie ein ande- rer/ ꝛc. der Pfaff verſteht nichts/ man ſoll ihm an ſtatt deß Ze- hen die Zaͤhn zeigen/ ꝛc. alſo hat GOtt allemahl in derglei- chen Begebenheiten durch ein Augenſcheinlich Wunderwerck ſolchen Außſatz gereiniget/ damit nur der Prieſter/ ſo dazumahl vbel geurthlet/ nit zu ſchanden werde/ ſondern in vorigem Re- ſpect vnd Ehr verbleibe. Thom. A- quin. P. 2. 102. Le- vit. 3. Der Heyland JEſus/ als ein ſanfftmuͤthigiſtes Laͤmbl/ hat ſich in ſeinem gantzen bittern/ vnd faſt vnmenſchlichem Ley- den niemahlen beklagt/ als dazumahl/ wie er von dem frechen vnd Gottloſen Malcho ein harten Backenſtreich empfangen; Die zuſammen gerotte Juden vnd Hebreiſche Lottergeſint ha- ben ihn im Garten gfangen vnd hart gebunden/ O ihr Schel- men habt eur Lebtag kein ſo Edl-ſchoͤnes Blumen-Buͤſchele bunden/ als diſer Nazarenus, id eſt, floridus. Mein JE- ſus aber beklagt ſich hieruͤber nit. Sie haben ihn mit Gaißlen vnd Ruthen Tyranniſch zerfleiſcht/ vnd zerſchlagen/ O ihr Dieb habt euer Lebtag kein ſo edles Traidt außgedroſchen/ als diſes/ Frumentum Electorum. Mein JEſus aber beklagt ſich vber diſes alles nit. Sie haben ihm ein doͤrnere Cron in ſein heiligiſtes Haupt gedruckt. O ihr Moͤrder habt euer Lebtag kein ſo ſchoͤne Roſen an den Doͤrnern gefunden als diſe/ mein Heyland aber beklagt ſich deſſenthalben nichts. Sie haben ihm ein harten Creutzbaum auff die Achslen geladen. O ihr Boͤßwicht habt euer Lebtag kein boͤſſers X. durch ein Schuldt- Brieff gemacht/ als diſes/ mein Erloͤſer aber beklagt ſich wegen ſolches nichts. Sie haben ihm ſeine Kleyder außgezogen/ nackend vnd bloß vorgeſtellt. O ihr Henckersgſindt/ habt euer Lebtag die Warheit alſo bloß nit bey euch gehabt/ als dißmal: Ego ſum veritas, vnd mein guͤtigiſter GOtt vnd HErꝛ be- klagt ſich deſſen nit. Sie haben ihm die zarteſte Haͤnd durch- bohr/ vnd alſo an den Creutzbaum genaglet. O ihr verruch- te Geſellen/ ihr habt euer Lebtag das Gluͤck nit alſo an Nagl gehenckt

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 495. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/513>, abgerufen am 25.11.2024.