Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judas einer auß den ersten Priestern eingeführt/ daselbst besagtes höchste Guet auff den Altar ge-legt/ vnd mit vilem Gebett den Allmächtigen ersucht/ daß di- ses möchte wider/ zu mehrerer Glaubens-Stärckung/ in vori- ge Gestalt verkehrt werden/ so dann auch geschehen/ vnd zeigt man noch das Geschirr/ worinnen dises Wunder erschinen. Nunmehr glaubst du ja kräfftig vnd starck/ daß der Priester Baron. in Annal. Ec. An. 1192.den vnermeßlichen grossen Gewalt habe/ das Brod in das Fleisch vnd Blut JEsu Christi zu verwandlen/ vnd wie glück- seelig der jenige seye/ den der Priester zu diser Tafel führet/ bey welcher sich der H. Franciscus Assisias so wol befunden/ daß er offtermahl mit blossen Füssen auff das Eyß vnd Schnee ge- tretten/ damit er vor Hitz nit möchte verbrinnen/ die er von di- sem höchsten Sacrament bekommen. Es hat dem H. Philip- po Nerio so wol geschmeckt/ daß er offt mit blossen Armen die kalte Marmorsteinerne Saulen vmbfangen/ sich zu kühlen/ weil er also von besagter Speiß erhitzt worden. Es hat die H. Catharina Senensis ein solche Ersöttigkeit bey diser Tafel gefunden/ daß sie dreyssig gantzer Tag nichts anders genossen/ als dises Himmel-Brod. Es hat die seelige Idda ein solchen gu- sto genossen an disem Manna, daß/ wann sie nur die Tüchel deß Altars gewaschen/ vnd an dises Engl-Brod gedenckt/ ihr nit anderst gewest ist/ als brenne sie im gantzen Leib. Es hat solche Göttliche Richt dem H. Dominico Patriarchen der Prediger also wol geschmeckt/ daß er zum öfftesten vnder weh- render H. Meeß verzuckt/ in dem Lufft gehangen/ gantz vnd gar versenckt in dise Göttliche Süssigkeit. Von Maintz auß wollen wir vns begeben nacher Cöln nuß
Judas einer auß den erſten Prieſtern eingefuͤhrt/ daſelbſt beſagtes hoͤchſte Guet auff den Altar ge-legt/ vnd mit vilem Gebett den Allmaͤchtigen erſucht/ daß di- ſes moͤchte wider/ zu mehrerer Glaubens-Staͤrckung/ in vori- ge Geſtalt verkehrt werden/ ſo dann auch geſchehen/ vnd zeigt man noch das Geſchirꝛ/ worinnen diſes Wunder erſchinen. Nunmehr glaubſt du ja kraͤfftig vnd ſtarck/ daß der Prieſter Baron. in Annal. Ec. An. 1192.den vnermeßlichen groſſen Gewalt habe/ das Brod in das Fleiſch vnd Blut JEſu Chriſti zu verwandlen/ vnd wie gluͤck- ſeelig der jenige ſeye/ den der Prieſter zu diſer Tafel fuͤhret/ bey welcher ſich der H. Franciſcus Aſsiſias ſo wol befunden/ daß er offtermahl mit bloſſen Fuͤſſen auff das Eyß vnd Schnee ge- tretten/ damit er vor Hitz nit moͤchte verbrinnen/ die er von di- ſem hoͤchſten Sacrament bekommen. Es hat dem H. Philip- po Nerio ſo wol geſchmeckt/ daß er offt mit bloſſen Armen die kalte Marmorſteinerne Saulen vmbfangen/ ſich zu kuͤhlen/ weil er alſo von beſagter Speiß erhitzt worden. Es hat die H. Catharina Senenſis ein ſolche Erſoͤttigkeit bey diſer Tafel gefunden/ daß ſie dreyſſig gantzer Tag nichts anders genoſſen/ als diſes Him̃el-Brod. Es hat die ſeelige Idda ein ſolchen gu- ſto genoſſen an diſem Manna, daß/ wann ſie nur die Tuͤchel deß Altars gewaſchen/ vnd an diſes Engl-Brod gedenckt/ ihr nit anderſt geweſt iſt/ als brenne ſie im gantzen Leib. Es hat ſolche Goͤttliche Richt dem H. Dominico Patriarchen der Prediger alſo wol geſchmeckt/ daß er zum oͤffteſten vnder weh- render H. Meeß verzuckt/ in dem Lufft gehangen/ gantz vnd gar verſenckt in diſe Goͤttliche Suͤſſigkeit. Von Maintz auß wollen wir vns begeben nacher Coͤln nuß
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Judas einer auß den erſten Prieſtern
eingefuͤhrt/ daſelbſt beſagtes hoͤchſte Guet auff den Altar ge-
legt/ vnd mit vilem Gebett den Allmaͤchtigen erſucht/ daß di-
ſes moͤchte wider/ zu mehrerer Glaubens-Staͤrckung/ in vori-
ge Geſtalt verkehrt werden/ ſo dann auch geſchehen/ vnd zeigt
man noch das Geſchirꝛ/ worinnen diſes Wunder erſchinen.
Nunmehr glaubſt du ja kraͤfftig vnd ſtarck/ daß der Prieſter
den vnermeßlichen groſſen Gewalt habe/ das Brod in das
Fleiſch vnd Blut JEſu Chriſti zu verwandlen/ vnd wie gluͤck-
ſeelig der jenige ſeye/ den der Prieſter zu diſer Tafel fuͤhret/ bey
welcher ſich der H. Franciſcus Aſsiſias ſo wol befunden/ daß
er offtermahl mit bloſſen Fuͤſſen auff das Eyß vnd Schnee ge-
tretten/ damit er vor Hitz nit moͤchte verbrinnen/ die er von di-
ſem hoͤchſten Sacrament bekommen. Es hat dem H. Philip-
po Nerio ſo wol geſchmeckt/ daß er offt mit bloſſen Armen die
kalte Marmorſteinerne Saulen vmbfangen/ ſich zu kuͤhlen/
weil er alſo von beſagter Speiß erhitzt worden. Es hat die
H. Catharina Senenſis ein ſolche Erſoͤttigkeit bey diſer Tafel
gefunden/ daß ſie dreyſſig gantzer Tag nichts anders genoſſen/
als diſes Him̃el-Brod. Es hat die ſeelige Idda ein ſolchen gu-
ſto genoſſen an diſem Manna, daß/ wann ſie nur die Tuͤchel
deß Altars gewaſchen/ vnd an diſes Engl-Brod gedenckt/ ihr
nit anderſt geweſt iſt/ als brenne ſie im gantzen Leib. Es hat
ſolche Goͤttliche Richt dem H. Dominico Patriarchen der
Prediger alſo wol geſchmeckt/ daß er zum oͤffteſten vnder weh-
render H. Meeß verzuckt/ in dem Lufft gehangen/ gantz vnd gar
verſenckt in diſe Goͤttliche Suͤſſigkeit.
Baron. in
Annal. Ec.
An. 1192.
Von Maintz auß wollen wir vns begeben nacher Coͤln
am Rhein/ daſelbſt werden wir hoͤren vnd ſehen/ was ſich An-
no 1331. begeben: Einer alda hat nit mit rechtem Glauben
das hoͤchſte Guet genoſſen/ dahero er ſolches wider muſte auß-
werffen/ welches dann alſobald in ein kleines Kind verwandlet
worden/ vnd ſihet man noch auff den heutigen Tag in der Kir-
chen Corporis Chriſti daſelbſt das Griebel in der Erd/ wel-
ches der Fall diſes Goͤttlichen Kinds zur Ewigen Gedaͤcht-
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Zitationshilfe: | Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 488. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/506>, abgerufen am 05.07.2024. |