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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Christus rührt dem Judae das Gewissen.
das gute Gewissen ist ein Hochzeit/ worauff das Hertz vor
Freuden tantzt.

Wie das verlohrne Bürschl von Schweinfurt vnd Mag-
deburg wider nach Hauß kommen/ vivendo luxuriose, das
Seinige also durchgejagt/ daß er nit ein gutes paar Hosen am
Leib gehabt/ weil solche Lumpen-Hund mit schlechten Fetzen
vmbgehen/ so müssen sie endlich zerrissen seyn/ der liebe alte
Vatter ist ihme gleichwol vmb den Halß gefallen/ wo sonst ein
Strick hätt hingehört/ vnd ihn alsobald von Fuß auff hat las-
sen kleyden/ auch ein sehr stattliche Mahlzeit zurichten lassen/
damit aber an der Freud keinerseits ein Mangl seye/ also hat
man vmb wackere Spilleuth geschaut/ da ist das geigen/ pfeif-
fen/ blasen/ trummlen/ singen/ springen angangen/ Juhei- Ju-
Ju- Juhei, trararum-trararum- Ju- Ju- Ju-
der andere
Bruder/ wie er nach Hauß kommen vom Acker/ gedacht/ was
tausend Veitl fangt der Alte an? es wird ja der Geck nit ge-
heyrath haben? endlich vernimbt er durch die Bediente/ daß
sein sauberer Bruder wider seye ankommen/ destwegen seye sol-
ches Freuden-Fest angestellt; ich will glauben/ daß ein grosse
Freud vnd Frölichkeit seye damahls gewesen: aber der Jubel in
einem guten Gewissen ist vnermäßlich grösser/ die Freuden in
einem guten Gewissen seynd vnsäglich häuffiger/ die Ergötzlich-
keit in einem guten Gewissen ist vnbeschreiblich besser. Jhr
Luederer/ all euer essen vnd vermessen/ ihr Uppige/ all euer sin-
gen vnd springen/ ihr Bueler/ all euer kussen vnd bussen/ ha-
ben nit ein Quintl Freuden/ was da Zentenweiß gefunden wird
in einem guten Gewissen. Dises ist ein Paradeyß der Wollü-
sten/ ein lustige Wohnung GOttes/ ein Göttliche Freud/ ein
freudenvolle Freyheit/ ein freye Ergötzlichkeit/ in disem ist alles
Guts/ an disem ist alles frölich/ vnd dises ist alles ring/ auß
disem ist alles sicher/ bey disem ist alles glücklich.

Ein armer Geistlicher ist einmahl über Land gereist/ vnd
auff dem Weeg vnder die Mörder vnd Strassenrauber gera-
then/ welche Raub-Vögl alsobald von ihme ein Gelt wolten

erpres-
Pars II. M m m

Chriſtus ruͤhrt dem Judæ das Gewiſſen.
das gute Gewiſſen iſt ein Hochzeit/ worauff das Hertz vor
Freuden tantzt.

Wie das verlohrne Buͤrſchl von Schweinfurt vnd Mag-
deburg wider nach Hauß kommen/ vivendo luxuriosè, das
Seinige alſo durchgejagt/ daß er nit ein gutes paar Hoſen am
Leib gehabt/ weil ſolche Lumpen-Hund mit ſchlechten Fetzen
vmbgehen/ ſo muͤſſen ſie endlich zerriſſen ſeyn/ der liebe alte
Vatter iſt ihme gleichwol vmb den Halß gefallen/ wo ſonſt ein
Strick haͤtt hingehoͤrt/ vnd ihn alſobald von Fuß auff hat laſ-
ſen kleyden/ auch ein ſehr ſtattliche Mahlzeit zurichten laſſen/
damit aber an der Freud keinerſeits ein Mangl ſeye/ alſo hat
man vmb wackere Spilleuth geſchaut/ da iſt das geigen/ pfeif-
fen/ blaſen/ trummlen/ ſingen/ ſpringen angangen/ Juhei- Ju-
Ju- Juhei, trararum-trararum- Ju- Ju- Ju-
der andere
Bruder/ wie er nach Hauß kommen vom Acker/ gedacht/ was
tauſend Veitl fangt der Alte an? es wird ja der Geck nit ge-
heyrath haben? endlich vernimbt er durch die Bediente/ daß
ſein ſauberer Bruder wider ſeye ankommen/ deſtwegen ſeye ſol-
ches Freuden-Feſt angeſtellt; ich will glauben/ daß ein groſſe
Freud vnd Froͤlichkeit ſeye damahls geweſen: aber der Jubel in
einem guten Gewiſſen iſt vnermaͤßlich groͤſſer/ die Freuden in
einem guten Gewiſſen ſeynd vnſaͤglich haͤuffiger/ die Ergoͤtzlich-
keit in einem guten Gewiſſen iſt vnbeſchreiblich beſſer. Jhr
Luederer/ all euer eſſen vnd vermeſſen/ ihr Uppige/ all euer ſin-
gen vnd ſpringen/ ihr Bueler/ all euer kuſſen vnd buſſen/ ha-
ben nit ein Quintl Freuden/ was da Zentenweiß gefunden wird
in einem guten Gewiſſen. Diſes iſt ein Paradeyß der Wolluͤ-
ſten/ ein luſtige Wohnung GOttes/ ein Goͤttliche Freud/ ein
freudenvolle Freyheit/ ein freye Ergoͤtzlichkeit/ in diſem iſt alles
Guts/ an diſem iſt alles froͤlich/ vnd diſes iſt alles ring/ auß
diſem iſt alles ſicher/ bey diſem iſt alles gluͤcklich.

Ein armer Geiſtlicher iſt einmahl uͤber Land gereiſt/ vnd
auff dem Weeg vnder die Moͤrder vnd Straſſenrauber gera-
then/ welche Raub-Voͤgl alſobald von ihme ein Gelt wolten

erpreſ-
Pars II. M m m
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[457/0475] Chriſtus ruͤhrt dem Judæ das Gewiſſen. das gute Gewiſſen iſt ein Hochzeit/ worauff das Hertz vor Freuden tantzt. Wie das verlohrne Buͤrſchl von Schweinfurt vnd Mag- deburg wider nach Hauß kommen/ vivendo luxuriosè, das Seinige alſo durchgejagt/ daß er nit ein gutes paar Hoſen am Leib gehabt/ weil ſolche Lumpen-Hund mit ſchlechten Fetzen vmbgehen/ ſo muͤſſen ſie endlich zerriſſen ſeyn/ der liebe alte Vatter iſt ihme gleichwol vmb den Halß gefallen/ wo ſonſt ein Strick haͤtt hingehoͤrt/ vnd ihn alſobald von Fuß auff hat laſ- ſen kleyden/ auch ein ſehr ſtattliche Mahlzeit zurichten laſſen/ damit aber an der Freud keinerſeits ein Mangl ſeye/ alſo hat man vmb wackere Spilleuth geſchaut/ da iſt das geigen/ pfeif- fen/ blaſen/ trummlen/ ſingen/ ſpringen angangen/ Juhei- Ju- Ju- Juhei, trararum-trararum- Ju- Ju- Ju- der andere Bruder/ wie er nach Hauß kommen vom Acker/ gedacht/ was tauſend Veitl fangt der Alte an? es wird ja der Geck nit ge- heyrath haben? endlich vernimbt er durch die Bediente/ daß ſein ſauberer Bruder wider ſeye ankommen/ deſtwegen ſeye ſol- ches Freuden-Feſt angeſtellt; ich will glauben/ daß ein groſſe Freud vnd Froͤlichkeit ſeye damahls geweſen: aber der Jubel in einem guten Gewiſſen iſt vnermaͤßlich groͤſſer/ die Freuden in einem guten Gewiſſen ſeynd vnſaͤglich haͤuffiger/ die Ergoͤtzlich- keit in einem guten Gewiſſen iſt vnbeſchreiblich beſſer. Jhr Luederer/ all euer eſſen vnd vermeſſen/ ihr Uppige/ all euer ſin- gen vnd ſpringen/ ihr Bueler/ all euer kuſſen vnd buſſen/ ha- ben nit ein Quintl Freuden/ was da Zentenweiß gefunden wird in einem guten Gewiſſen. Diſes iſt ein Paradeyß der Wolluͤ- ſten/ ein luſtige Wohnung GOttes/ ein Goͤttliche Freud/ ein freudenvolle Freyheit/ ein freye Ergoͤtzlichkeit/ in diſem iſt alles Guts/ an diſem iſt alles froͤlich/ vnd diſes iſt alles ring/ auß diſem iſt alles ſicher/ bey diſem iſt alles gluͤcklich. Ein armer Geiſtlicher iſt einmahl uͤber Land gereiſt/ vnd auff dem Weeg vnder die Moͤrder vnd Straſſenrauber gera- then/ welche Raub-Voͤgl alſobald von ihme ein Gelt wolten erpreſ- Pars II. M m m

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 457. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/475>, abgerufen am 22.11.2024.