Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.daß Judas werd ein offentlicher Schelm werden. Regis Syriae, & Filij Romeliae, &c. Gehe hinauß dem A-chaz entgegen/ vnd sprich zu ihm/ förcht dir nicht/ vnd dein Hertz seye vnerschrocken vor den zweyen am End rauchenden Lösch-Branden/ im grimmigen Zorn Rasin deß Königs in Sy- rien, vnd deß Sohns Romeliae. Es ist vnnöthig mit Finge- ren darauff zu deuten/ wer dise beyde am End rauchende Lösch- Brand seyn/ die in allem Grimmen das Durchleuchtigste Hauß Oesterreich antasten/ vnd dasselbige zu Boden zu stossen gesin- net seynd/ non erit sic, sagt GOtt durch den Propheten/ es wird nit also seyn/ daß Achaz soll verliehren/ also sag ich ebenmässig/ non erit sic, auff den Lilien-Blättern wachst ein Würml/ das will den Reichs-Apffel an-wo nit gar abbeis- sen/ es wird nit also seyn/ einer am End rauchender Lösch- Brand der Ottomannische Erbfeind ist bereits schon dämpfft/ raucht nit mehr starck/ welcher Rauch vns vor disem zimblich in die Augen gebissen. Ob schon GOtt der Allmächtige der einige ist/ deme alles all- F f f 3
daß Judas werd ein offentlicher Schelm werden. Regis Syriæ, & Filij Romeliæ, &c. Gehe hinauß dem A-chaz entgegen/ vnd ſprich zu ihm/ foͤrcht dir nicht/ vnd dein Hertz ſeye vnerſchrocken vor den zweyen am End rauchenden Loͤſch-Branden/ im grimmigen Zorn Raſin deß Koͤnigs in Sy- rien, vnd deß Sohns Romeliæ. Es iſt vnnoͤthig mit Finge- ren darauff zu deuten/ wer diſe beyde am End rauchende Loͤſch- Brand ſeyn/ die in allem Grim̃en das Durchleuchtigſte Hauß Oeſterreich antaſten/ vnd daſſelbige zu Boden zu ſtoſſen geſin- net ſeynd/ non erit ſic, ſagt GOtt durch den Propheten/ es wird nit alſo ſeyn/ daß Achaz ſoll verliehren/ alſo ſag ich ebenmaͤſſig/ non erit ſic, auff den Lilien-Blaͤttern wachſt ein Wuͤrml/ das will den Reichs-Apffel an-wo nit gar abbeiſ- ſen/ es wird nit alſo ſeyn/ einer am End rauchender Loͤſch- Brand der Ottomanniſche Erbfeind iſt bereits ſchon daͤmpfft/ raucht nit mehr ſtarck/ welcher Rauch vns vor diſem zimblich in die Augen gebiſſen. Ob ſchon GOtt der Allmaͤchtige der einige iſt/ deme alles all- F f f 3
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daß Judas werd ein offentlicher Schelm werden.
Regis Syriæ, & Filij Romeliæ, &c. Gehe hinauß dem A-
chaz entgegen/ vnd ſprich zu ihm/ foͤrcht dir nicht/ vnd dein
Hertz ſeye vnerſchrocken vor den zweyen am End rauchenden
Loͤſch-Branden/ im grimmigen Zorn Raſin deß Koͤnigs in Sy-
rien, vnd deß Sohns Romeliæ. Es iſt vnnoͤthig mit Finge-
ren darauff zu deuten/ wer diſe beyde am End rauchende Loͤſch-
Brand ſeyn/ die in allem Grim̃en das Durchleuchtigſte Hauß
Oeſterreich antaſten/ vnd daſſelbige zu Boden zu ſtoſſen geſin-
net ſeynd/ non erit ſic, ſagt GOtt durch den Propheten/
es wird nit alſo ſeyn/ daß Achaz ſoll verliehren/ alſo ſag
ich ebenmaͤſſig/ non erit ſic, auff den Lilien-Blaͤttern wachſt
ein Wuͤrml/ das will den Reichs-Apffel an-wo nit gar abbeiſ-
ſen/ es wird nit alſo ſeyn/ einer am End rauchender Loͤſch-
Brand der Ottomanniſche Erbfeind iſt bereits ſchon daͤmpfft/
raucht nit mehr ſtarck/ welcher Rauch vns vor diſem zimblich in
die Augen gebiſſen.
Ob ſchon GOtt der Allmaͤchtige der einige iſt/ deme alles
kuͤnfftige bewuſt/ vnd offen ſtehet/ nach ihm aber ſehr vil Heili-
ge vnd Diener GOttes/ welche auß Goͤttlicher Offenbahrung
vil Sachen propheceyen/ ſo ſeynd doch vnder den frechen A-
dams-Kindern nit wenig anzutreffen/ welche ſich gottloß vnder-
fangen/ Propheten vnd Wahrſager abzugeben/ aber ſo man
die Warheit will bekennen/ ſo gibt es wenig rechte Propheten/
Brodtfretter aber genug/ vnder denen nit die geringeſte ſeynd
die Aſtrologi, dißfalls aber werden die jenige nit beſchimpfft/
welche auß ſonderer Wiſſenſchafft wegen Lauff der Planeten/
Beſchaffenheit der Stern/ Conjunctur der Himmels-Geſtirn
kuͤnfftiger Zeiten/ Sonnenſchein/ Finſternuß/ Hitz/ Kaͤlten/
Feuchtigkeiten/ Suchten/ vnd andere dergleichen natuͤrliche
Ding vorkuͤnden/ zumahlen diß ein ſehr loͤbliche Scienz vnd
Wiſſenſchafft/ welche auch gehabt haben Adam, Abraham,
Enoch, David, Salomon, Job, vnd vil andere groſſe/ heilige
Maͤnner/ im alten vnd neuen Teſtament/ ſondern es werden
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