Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judae Hoffart. Anast.Nice. qu. 13. in sac. Script. l. 2. Constit. Apostol. Majolus fol. 458.ner grossen Menge Volcks/ hat GOtt dem Sathan den Ge- walt genommen/ worauff der saubere Simanl mit Schand vnd Spott herunder platzt/ vnd die Füß gebrochen/ da ist er gele- gen mit einer langen Nasen. Jn Prato Fiorito wird erzehlt von einem Abbten/ wel- mit
Judæ Hoffart. Anaſt.Nice. qu. 13. in ſac. Script. l. 2. Conſtit. Apoſtol. Majolus fol. 458.ner groſſen Menge Volcks/ hat GOtt dem Sathan den Ge- walt genommen/ worauff der ſaubere Simanl mit Schand vnd Spott herunder platzt/ vnd die Fuͤß gebrochen/ da iſt er gele- gen mit einer langen Naſen. Jn Prato Fiorito wird erzehlt von einem Abbten/ wel- mit
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Judæ Hoffart.
ner groſſen Menge Volcks/ hat GOtt dem Sathan den Ge-
walt genommen/ worauff der ſaubere Simanl mit Schand vnd
Spott herunder platzt/ vnd die Fuͤß gebrochen/ da iſt er gele-
gen mit einer langen Naſen.
Anaſt.
Nice. qu.
13. in ſac.
Script. l.
2. Conſtit.
Apoſtol.
Majolus
fol. 458.
Jn Prato Fiorito wird erzehlt von einem Abbten/ wel-
cher einen kleinen Knaben bey ſich hatte/ denſelbigen aber ſehr
ſcharpff hielte/ theils wegen etlicher kleinen Verbrechen/ nach-
mahls auch/ damit der Knab in Tugenden vnd Forcht GOttes
moͤcht aufferzogen werden; weil aber einem andern Religioſen
in ſelbem Cloſter das Maul geſtuncken nach der Abbtey/ hat
ſolcher auß Ehrſucht dahin getracht/ wie er moͤchte den Abbten
auß dem Weeg raumen/ zu diſem End gab er beſagtem Kna-
ben ein Gifft-Pulver in aller Geheimb/ mit dem Rath vnd
Schlag/ er ſolle diß in der Still ſeinem Abbten zu Morgens
auff die Suppen ſtraͤhen/ er werde bald erfahren/ daß ſein
Herꝛ beſſer vnd froͤmmer werde/ dann ſolches Pulver habe di-
ſe Krafft vnd Wuͤrckung; der Knab folget dem boßhafften
Rath/ jedoch hat er die Helffte deß Pulvers ihm vorbehalten/
zu dem Ende/ dafern ſein Herꝛ uͤber ein lange Zeit moͤcht wi-
derumb boͤß werden/ daß er ſolches Mittel geſchwind bey Han-
den haͤtte. Nachdem nun der Moͤnch durch erwendes Gifft zur
Abbtey gelangt/ vnd den Knaben ſehr werth vnd lieb gehabt;
weil aber Gottes gemeiner Brauch iſt/ alle Stoltze zu ſtuͤrtzen/
vnd ihnen ein langen Schmecker anzuhefften/ alſo iſt es auch
hie nit anderſt geſchehen/ dann etlich Tag nach angetrettener
Abbtey/ gedacht der Knab/ daß er zwar dermahlen ein lieben/
vnd frommen Herꝛn habe/ allein ſeye doch ein Forcht/ er moͤcht
mit der Zeit auch boͤß werden/ Holla! ſagte der Knab bey ſich
ſelbſten in kindlicher Einfalt/ ich will dißfalls vorkommen/ vnd
den andern Theil deß Pulvers ihme geben/ alsdann bin ich ver-
ſichert/ daß er alleweil werde fromm vnd guͤtig bleiben/ welches
er dann in ſolcher Geheimb werckſtellig gemacht hat/ wordurch
der ehrſuͤchtige vnd ſtoltze Geſell auch auff gleiche Weiß/ wie er
mit
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