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Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.

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Judae Hoffart.
geringen Underhalt beygeschafft/ zur Hoffart vnd Kleyder-
Pracht angewendt/ vnderdessen aber bey den PP. Capucci-
nern auff dem Berg die Suppen abgeholt. Wie er auff ein
Zeit mit disem Kuchl-Proviant vnd Suppen-Häferl vnder
dem saubern Mantl herab gestigen/ ist ihme auff der nechst ent-
legenen Brucken ein bekannte Jungfrau begegnet/ die er nach
Gebrauch sehr höfflich salutiret/ vnd ein kleine Weil in gar
freundlicher Ansprach beyeinander gestanden/ wol recht list
man das Wort Leffel hindersich vnd fürsich Leffel/ dann ja
das lefflen auff allen Seyten; die Jungfrau/ vom angebohrnen
Vorwitz angespohrt/ fragt doch/ was er vnder dem Mantl tra-
ge? er antwortet/ es seye sein Lauten/ auff welcher er zur Zeit-
Vertreibung in der Höhe deß Bergs gespilt habe/ vnd ziecht
hierauff den Mantl noch besser zu sich/ das curiose Flügl wolt
kurtzumb die Lauten sehen/ der stoltze Monsieur ruckte immer-
zu mit dem Häferl vnder den Armb/ biß er endlich dasselbe we-
gen Feiste vnd Schmutz hat auff die Erd fallen lassen/ daß also
die Knödl vnd Brocken/ dise Lauten-Trümmer auff der Bru-
cken herumb kuglet/ vnd ein gantzer Duell dessenthalben vnder
den Hunden entstanden/ der stoltze Studenten-Knecht aber/
vngezweiffelt durch sondere Göttliche Schickung/ der noch alle-
Psal. 118.mahl durch den Psalmisten sagt/ confundantur superbi, ist
zu grösten Schanden worden/ vnd also gestanden mit der lan-
gen Nasen.

Von der Frau Sunamitis kombt Nachricht ein bey dem
Elisaeo disem grossen Mann GOttes/ wie daß ihr einiger
Sohn seye mit Todt abgangen/ welches dem guten Propheten
sehr zu Hertzen gangen/ vnd damit er sich danckbar einstelle
vmb alle empfangene Gutthaten/ gebiet er also seinem Disci-
pul Jezi,
er soll sein eigenen Stab nemmen/ sich gantz schleunig
zu gedachter seiner Kost-Frauen begeben/ vnd daselbst den tod-
ten Jüngling zum Leben erwecken/ der Jezi macht sich auff den
Weeg/ die bekannte Leuth/ so ihme begegnet/ fragten ihn/ wo-

hin?

Judæ Hoffart.
geringen Underhalt beygeſchafft/ zur Hoffart vnd Kleyder-
Pracht angewendt/ vnderdeſſen aber bey den PP. Capucci-
nern auff dem Berg die Suppen abgeholt. Wie er auff ein
Zeit mit diſem Kuchl-Proviant vnd Suppen-Haͤferl vnder
dem ſaubern Mantl herab geſtigen/ iſt ihme auff der nechſt ent-
legenen Brucken ein bekannte Jungfrau begegnet/ die er nach
Gebrauch ſehr hoͤfflich ſalutiret/ vnd ein kleine Weil in gar
freundlicher Anſprach beyeinander geſtanden/ wol recht liſt
man das Wort Leffel hinderſich vnd fuͤrſich Leffel/ dann ja
das lefflen auff allen Seyten; die Jungfrau/ vom angebohrnen
Vorwitz angeſpohrt/ fragt doch/ was er vnder dem Mantl tra-
ge? er antwortet/ es ſeye ſein Lauten/ auff welcher er zur Zeit-
Vertreibung in der Hoͤhe deß Bergs geſpilt habe/ vnd ziecht
hierauff den Mantl noch beſſer zu ſich/ das curiosè Fluͤgl wolt
kurtzumb die Lauten ſehen/ der ſtoltze Monſieur ruckte immer-
zu mit dem Haͤferl vnder den Armb/ biß er endlich daſſelbe we-
gen Feiſte vnd Schmutz hat auff die Erd fallen laſſen/ daß alſo
die Knoͤdl vnd Brocken/ diſe Lauten-Truͤmmer auff der Bru-
cken herumb kuglet/ vnd ein gantzer Duell deſſenthalben vnder
den Hunden entſtanden/ der ſtoltze Studenten-Knecht aber/
vngezweiffelt durch ſondere Goͤttliche Schickung/ der noch alle-
Pſal. 118.mahl durch den Pſalmiſten ſagt/ confundantur ſuperbi, iſt
zu groͤſten Schanden worden/ vnd alſo geſtanden mit der lan-
gen Naſen.

Von der Frau Sunamitis kombt Nachricht ein bey dem
Eliſæo diſem groſſen Mann GOttes/ wie daß ihr einiger
Sohn ſeye mit Todt abgangen/ welches dem guten Propheten
ſehr zu Hertzen gangen/ vnd damit er ſich danckbar einſtelle
vmb alle empfangene Gutthaten/ gebiet er alſo ſeinem Diſci-
pul Jezi,
er ſoll ſein eigenen Stab nemmen/ ſich gantz ſchleunig
zu gedachter ſeiner Koſt-Frauen begeben/ vnd daſelbſt den tod-
ten Juͤngling zum Leben erwecken/ der Jezi macht ſich auff den
Weeg/ die bekannte Leuth/ ſo ihme begegnet/ fragten ihn/ wo-

hin?
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[392/0410] Judæ Hoffart. geringen Underhalt beygeſchafft/ zur Hoffart vnd Kleyder- Pracht angewendt/ vnderdeſſen aber bey den PP. Capucci- nern auff dem Berg die Suppen abgeholt. Wie er auff ein Zeit mit diſem Kuchl-Proviant vnd Suppen-Haͤferl vnder dem ſaubern Mantl herab geſtigen/ iſt ihme auff der nechſt ent- legenen Brucken ein bekannte Jungfrau begegnet/ die er nach Gebrauch ſehr hoͤfflich ſalutiret/ vnd ein kleine Weil in gar freundlicher Anſprach beyeinander geſtanden/ wol recht liſt man das Wort Leffel hinderſich vnd fuͤrſich Leffel/ dann ja das lefflen auff allen Seyten; die Jungfrau/ vom angebohrnen Vorwitz angeſpohrt/ fragt doch/ was er vnder dem Mantl tra- ge? er antwortet/ es ſeye ſein Lauten/ auff welcher er zur Zeit- Vertreibung in der Hoͤhe deß Bergs geſpilt habe/ vnd ziecht hierauff den Mantl noch beſſer zu ſich/ das curiosè Fluͤgl wolt kurtzumb die Lauten ſehen/ der ſtoltze Monſieur ruckte immer- zu mit dem Haͤferl vnder den Armb/ biß er endlich daſſelbe we- gen Feiſte vnd Schmutz hat auff die Erd fallen laſſen/ daß alſo die Knoͤdl vnd Brocken/ diſe Lauten-Truͤmmer auff der Bru- cken herumb kuglet/ vnd ein gantzer Duell deſſenthalben vnder den Hunden entſtanden/ der ſtoltze Studenten-Knecht aber/ vngezweiffelt durch ſondere Goͤttliche Schickung/ der noch alle- mahl durch den Pſalmiſten ſagt/ confundantur ſuperbi, iſt zu groͤſten Schanden worden/ vnd alſo geſtanden mit der lan- gen Naſen. Pſal. 118. Von der Frau Sunamitis kombt Nachricht ein bey dem Eliſæo diſem groſſen Mann GOttes/ wie daß ihr einiger Sohn ſeye mit Todt abgangen/ welches dem guten Propheten ſehr zu Hertzen gangen/ vnd damit er ſich danckbar einſtelle vmb alle empfangene Gutthaten/ gebiet er alſo ſeinem Diſci- pul Jezi, er ſoll ſein eigenen Stab nemmen/ ſich gantz ſchleunig zu gedachter ſeiner Koſt-Frauen begeben/ vnd daſelbſt den tod- ten Juͤngling zum Leben erwecken/ der Jezi macht ſich auff den Weeg/ die bekannte Leuth/ ſo ihme begegnet/ fragten ihn/ wo- hin?

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Zitationshilfe: Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689, S. 392. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/santa_judas02_1689/410>, abgerufen am 23.11.2024.