Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.Judas vom Geitz eingenommen. vnlängst zuvor der glückseelige Schatzfinder hinderlassen/ disenerwischt gantz gierig der verzweiffelte Gelt-Narr/ vnd bindt al- so den Halß zu/ der als ein Geitzhalß lebte. O Narr! Unser lieber HErr war so gütig gegen seinen Apostlen Der König in dem Evangelio/ wie er wahrgenommen/ Lot- Q q 3
Judas vom Geitz eingenommen. vnlaͤngſt zuvor der gluͤckſeelige Schatzfinder hinderlaſſen/ diſenerwiſcht gantz gierig der verzweiffelte Gelt-Narꝛ/ vnd bindt al- ſo den Halß zu/ der als ein Geitzhalß lebte. O Narꝛ! Unſer lieber HErꝛ war ſo guͤtig gegen ſeinen Apoſtlen Der Koͤnig in dem Evangelio/ wie er wahrgenommen/ Lot- Q q 3
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Judas vom Geitz eingenommen.
vnlaͤngſt zuvor der gluͤckſeelige Schatzfinder hinderlaſſen/ diſen
erwiſcht gantz gierig der verzweiffelte Gelt-Narꝛ/ vnd bindt al-
ſo den Halß zu/ der als ein Geitzhalß lebte. O Narꝛ!
Unſer lieber HErꝛ war ſo guͤtig gegen ſeinen Apoſtlen
vnd Juͤngern/ daß er ihnen ſelbſt befohlen/ ſie ſollen ein wenig
ruhen: Quieſcite puſillum. Aber der Geitz-Teuffel plagt die
Seinige dergeſtalten/ daß er ihnen weder Schlaff noch Ruhe
vergunnt; der HErꝛ hat von dem Peter vnd zweyen Cam-
meraden auff dem Oelberg nur ein Stund begehrt zu wachen:
Non potuiſtis unâ horâ vigilare mecum? aber der Geitz-
Teuffel will von den Seinigen/ daß ſie ein gantze Nacht nicht
ſchlaffen. Auff ſolche Weiß iſt weit leichter in Himmel zu kom-
men/ als in die Hoͤll/ auff ſolche Weiß darff niemand nit ſo vil
leyden vmb die Seeligkeit/ als vmb die Verdambnuß/ auff
ſolche Weiß ſetzt GOtt den Seinigen auch in der Welt ſuͤſſere
Bißl auff/ als der Sathan. Es hat zwar der H. Paulus in
der achten Epiſtl zu den Roͤmern außgeſprochen/ daß er vnd
die Seinige den gantzen Tag wegen GOtt leyden: Propter
te mortificamur totâ die, aber die Geitzigen muͤſſen uͤber
Willen bekennen/ daß ſie nit allein den gantzen Tag/ ſondern
mehrmahlen auch die gantze Nacht leyden wegen deß Gelts.
O Narꝛn!
Marc. 6.
Matth. 26.
Der Koͤnig in dem Evangelio/ wie er wahrgenommen/
daß ein Limmel vnd grober Geſell ohne Hochzeitliches Kleyd
vnder den Gaͤſten ſich eingefunden/ hat ſich dergeſtalten dar-
uͤber erzuͤrnt/ daß er alſobald befohlen/ dem frechen Kerl die
Haͤnd vnd Fuͤß zu binden/ vnd in die aͤuſſerſte Finſternuß zu
werffen. Ein anderer Bedienter/ vnd gemeiner Hauß-Knecht
im Evangelio vnderſteht ſich dem Koͤnig ſpoͤttliche Wort vn-
der das Geſicht zu ſagen/ man kenne ihn wol/ was er fuͤr ein
Koͤnig ſeye/ er bereich ſich mit frembden Guͤtern/ er ſchneidt
ein/ wo er nit geſaͤhet hat/ vnd bring den Nechſten vmb das
Seinige/ ꝛc. ey du vnverſchambter Gaſt/ du waͤrſt wehrt/ daß
dich alle Schoͤrgen zum Galgen hinauß begleiten ſollen/ diſem
Lot-
Matth. 22.
Q q 3
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