Clara, Abraham a Sancta: Judas Der Ertz-Schelm. Bd. 2 Salzburg, 1689.zu gröster Untreu angetriben. Servis bonis, vnd Dienern GOttes seynd alle Trübsahl vndWiderwertigkeiten höchst angenehm gewest/ ja die Apostel ha- ben gefrolockt/ daß sie vmb JEsu willen zu leyden gewürdiget worden/ die Seraphische Theresia wolte entweders sterben/ oder leyden/ Xaverius konte nit ersättiget werden mit Leyden/ weil sie wol wusten/ daß leyden hier auff Erden/ seye ein Zei- chen seelig zu werden; Grossen Danck dann Herr Teuffel/ daß wir von dir so vil leyden/ daß du vns so vil Ubel anthust/ gros- sen Danck/ dann diß Ubel baut vns einen Weeg vnd Steg in Himmel. Das Babylonische Feur hat den dreyen Jüngling/ Si- Durch die Versuchung ist Thomas von Aquin weit an- Der H. Bischoff Ludovicus ist durch die Versuchung/ Der M m 3
zu groͤſter Untreu angetriben. Servis bonis, vnd Dienern GOttes ſeynd alle Truͤbſahl vndWiderwertigkeiten hoͤchſt angenehm geweſt/ ja die Apoſtel ha- ben gefrolockt/ daß ſie vmb JEſu willen zu leyden gewuͤrdiget worden/ die Seraphiſche Thereſia wolte entweders ſterben/ oder leyden/ Xaverius konte nit erſaͤttiget werden mit Leyden/ weil ſie wol wuſten/ daß leyden hier auff Erden/ ſeye ein Zei- chen ſeelig zu werden; Groſſen Danck dann Herꝛ Teuffel/ daß wir von dir ſo vil leyden/ daß du vns ſo vil Ubel anthuſt/ groſ- ſen Danck/ dann diß Ubel baut vns einen Weeg vnd Steg in Himmel. Das Babyloniſche Feur hat den dreyen Juͤngling/ Si- Durch die Verſuchung iſt Thomas von Aquin weit an- Der H. Biſchoff Ludovicus iſt durch die Verſuchung/ Der M m 3
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zu groͤſter Untreu angetriben.
Servis bonis, vnd Dienern GOttes ſeynd alle Truͤbſahl vnd
Widerwertigkeiten hoͤchſt angenehm geweſt/ ja die Apoſtel ha-
ben gefrolockt/ daß ſie vmb JEſu willen zu leyden gewuͤrdiget
worden/ die Seraphiſche Thereſia wolte entweders ſterben/
oder leyden/ Xaverius konte nit erſaͤttiget werden mit Leyden/
weil ſie wol wuſten/ daß leyden hier auff Erden/ ſeye ein Zei-
chen ſeelig zu werden; Groſſen Danck dann Herꝛ Teuffel/ daß
wir von dir ſo vil leyden/ daß du vns ſo vil Ubel anthuſt/ groſ-
ſen Danck/ dann diß Ubel baut vns einen Weeg vnd Steg in
Himmel.
Das Babyloniſche Feur hat den dreyen Juͤngling/ Si-
drach, Miſach vnd Abdenago nit allein nit geſchadt/ ſonder
ſie weit herꝛlicher vnd preyßwuͤrdiger gemacht/ das Baberloni-
ſche Feur/ welches der Teuffel mehrmahl anzuͤndet durch Verſu-
chungen in den Hertzen der frommen Diener GOttes/ thut nit
allein keinen Schaden/ ſonder gereicht ihnen zum hoͤchſten Lob/
wann ſie den Sathan uͤberwinden. Joſeph iſt durch die Ver-
ſuchung der Egyptiſchen Frauen vil glorreicher worden/ Fran-
ciſcus iſt durch die Verſuchung/ welche er zu Aſſis gelitten/
vil herꝛlicher worden/ dann als er ſolche zu daͤmpffen/ ſich na-
ckend vnd bloß in einer Dornhecken herumb gewaltzt/ ſeynd al-
ſobald an den Dornſtauden/ mitten im Januario die ſchoͤnſte
Roſen gewachſen/ vnd noch auff heutigen Tag tragen gedachte
Roſenſtauden keine Doͤrner/ die da verwunden.
In Ann.
1222. n. 5.
Durch die Verſuchung iſt Thomas von Aquin weit an-
genehmer bey GOtt dem HErꝛn worden/ alſo zwar/ daß auch
die Engel/ auß Befelch deß Allerhoͤchſten/ ihn mit der Guͤrtl
einer ewigen Jungfrauſchafft vmbgeben.
Der H. Biſchoff Ludovicus iſt durch die Verſuchung/
die er durch deß Teuffels Antrib von einer Koͤnigin in Franck-
reich gelitten/ vil glorreicher worden/ dann weil er beſagte Koͤ-
nigin/ welche einen vnzimmenden Anſuch haͤtte/ mit ſcharpffen
vnd grimmigen Augen angeſchaut/ hat GOtt der Allmaͤchtige
zu einer zeitlichen Belohnung ſolche Augen 400. gantzer Jahr
vnverſehrt erhalten.
Thom.
Catipr.
2. apu.
Der
M m 3
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